Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi mamaT, ik krijg t morgen miss te horen, erg benieuwd en niet zenuwachtig, het is toch al wat het is hihi!

Ben net bii de mc drive geweest hahaha! Ga nu ff uitbuiken!

Schoonmama was erg blij met de versieringen!

Slaap lekker meiden en tot morgen miss wel met het geslacht van onze beeeeeeb!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik ben er nog:p

Sue: Leukkk, wel vertellen he morgen8) ben benieuwd! :)

3. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    hey meiden

@meiden die t geslacht weten; gefeliciteerd!!!!!!!
    was even afwezig want mannetje was aan t afstuderen (dus ik automatisch ook hehehe) en hij is GESLAAGD!!

en we hebben besloten om toch VOOR de kleine te verhuizen,
    (huur) en we zitten nu druk te kijken en hebben al 4 geschikte huizen gezien, dus morgen even bellen met makelaar :) 8)

4. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    o suekes spannend!!

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Mama chan: succes straks!
    Kikkert: sterkte!
    Suekes: Veel plezier vandaag bij de echo
    Claire: spannend! Blijven jullie in Den Haag wonen of zoeken jullie iets net erbuiten?

@ Hier: kleine oogjes... Sliep laat gisteravond (toch mee zitten janken met Haiti) en mannetje had avonddienst dus die was laat thuis. Kleine man had allen bedacht dat 5.45 een prima tijd om wakker te worden is. :$:$:$ Alleen is ie wel een behoorlijk chago, dus hij had zich beter nog een keer of wat om kunnen draaien:D
    Beebje was gisteravond trouwens heerlijk druk! Ik heb zitten genieten!!!:D:D

6. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames! hoe gaat het hier?

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oef ik voel me een beetje grieperig en moet naar het cb met Ymke. Heb ik dus echt geen zin in. Dat gezeik over eten en sapjes enzo. Ymke is ook al niet te vrolijk, dus dat word vast dikke pret!

Sue, succes vandaag, ben benieuwd!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen iedereen!!

Sue: veel plezier vandaag!! :D

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sue veel plezier bij de echo
    @guppie suc6 en beterschap
    @clair spannend meid
    @pooh fijn he als de kids besluiten vroeg wakker te worden...dylan heeft daar de laatste tijd ook een handje aan maar hij ligt nog in een ledikantje dus hij zal moeten blijven liggen tot wij komen ;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ikke wil ook het geslacht weten hahaha maar ik moet nog 7 daagjes wachten

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    #171 Es09, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    Gisteravond belde mijn moeder op: He hebben jullie nou al een kinderwagen.. dus ik: nee ben op marktplaats aan het kijken enz..
    Zegt ze ineens: Hoe duur zijn die dingen nieuw.. dus ik ja ligt eraan wat je wilt.. Nou zegt ze: krijg je er één van mij :$:$

We gaan toch niet voor de quinny! We gaan voor de mutzy transporter.. aangezien we een hond hebben, en die mutsy echt goed geschikt is voor strand en bos..8)
    We hebben een leuke aanbieding gezien bij baby-dump, waar die 400 euro kost maar krijg je een maxi-cosi gratis bij!! :D:D

Dit wordt em!!

Bekijk bijlage 45328

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    leuk leuk Es! helemaal super! ;):D En wel super lief van je moeder he!

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wauw mooie wagen joh Es, wat ontzettend lief! Hier wil schoonmama ook de wagen geven. Hardstikke lief natuurlijk.

Iemand nog zin om naar omg. Parijs te komen? :D In verband met de emigratie moet ik helaas heel veel spullen wegdoen die niet in de container passen :( O.a. mijn Quinny Buzz, onze dubbele kinderwagen, de wipstoel en zo nog flink wat spullen... Zo zonde... Je mag het zo hebben, we hebben geen tijd meer om het op marktplaats te zetten 8) maar liefst wel hier ophalen ;) Misschien iets voor Hansje, of iemand die toch wel een keer naar Parijs zou willen. Het is niet om dan door te gaan verkopen natuurlijk, liefst als je het dan ook echt nodig hebt of iemand kent die het nodig heeft.

Liefs Elea

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Marj: gefeliciteerd met de goede np!

@Es: leuke kleertjes! En gave kinderwagen, hebben wij ook uitgezocht;):D!

@Namen: wij zijn er helemaal uit, maar ga het niet vertellen...;)

@Sam: wat goed dat de directeur tevreden was!~

@Eline: super!

@J2J: fijn dat alles goed was bij de VK!

@Claire: gefeliciteerd met je mannetje!

@Sue: veel plezier vandaag!

@Hier: was erg gezellig gisteren op de meeting van het werk. Erg inspirerend ook, maar wel erg laat;). Was om 22.30 uur pas thuis. Gelukkig had ik een lift geregeld, dus hoefde niet zelf te rijden. Heel fijn! Vanochtend wel wat langer blijven liggen en ook wat later begonnen... Vond dat dat wel mocht;):). Vanmiddag nog drukke middag op het werk met solllicitatiegesprekken, maar dan gaat de middag wel lekker snel voorbij! En daarna......heerlijk weekend!
    Morgenvroeg op kraamvisite bij een vriendin die op 1e kerstdag is bevallen van een zoon. Ga samen met een andere vriendin en nu pas... ze heeft een zware kraamtijd gehad met flink uitscheuren en ook nog koorts...:$.

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hallo,

Nou ik ben geweest.. ie gyn was echt veel leuker, en ze heeft me uitgelegd dat de baarmoederhals in het begin tot week 22 meestal lang is en dus daarom pas na 22 weken gemeten wordt.(behalve als je een aangeboren verkorte hals hebt.

Ze heeft hem gemeten en dr zit altijd in het begin een bocht in zonder de bocht was die al 4.5 cm:D

Ik ga toch voor die spuiten, want als ze meten pas na 22 weken en als die dan te kort is ben ik te laat met die spuiten.

Als ze niet werken zei ze hebben ze nog vele mogelijkheden om het nog langer te rekken(cerlage bandje om de hals)

Nou ik ben bij de apotheek geweest en die gaan het allemaal uit zoeken hoe en wat het kost.

Volgende week eerste injectie;)

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey Petatje, ik zie dat je toch een geslachtsbepalingsecho hebt!!!! :D Toch manlief weten over te halen? Haha ga ook nooit de discussie aan met een zwangere vrouw hè :D Spannend meis.

Ohja vandaag is het feest hier, of nou eigenlijk vieren we het zondag, maar had toch een emotioneel momentje vanochtend:) Vandaag is het namelijk 4 jaar geleden dat mijn lieve kleine grote meid geboren is :D Zucht... Kleine meisjes worden groot....

Liefs Elea

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Gefelci ela:D

Petatje: veel plezier!!

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    aah Elea een heel gelukkige verjaardag voor je kleine grote meid! 4 jaar alweer! knuffel voor haar en eentje voor jouw!

ja,3 dagen zeuren heeft zen vruchten afgeleverd...Nog 6 daagjes nu!

enneuh,moest ik tijd hebben om naar Parijs te komen kwam ik wel eens neuzen hihi maar denk niet dat het lukt voor jullie naar Qatar verhuizen! :(

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    pfff ben al wat aan het rond kijken voor de doopsuiker,wordt geen gemakkelijke beslissing denk ik ;)

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Elea gefeliciteerd met je grote meid!

cb was weer enig, al doet ymke altijd de "ik ben heel verlegen" act.
    Verder vandaag vast boodschappen doen, want wij vieren zondag Ymke haar verjaardag vast en das de enige verjaardag dat wij echt uitpakken. De andere vieren we gewoon met een borrel.

Deel Deze Pagina