Juli 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Nancy, heb even gekeken, maar zie er niet echt een gezicht in hoor ;) Whahaha jullie huis is 'haunted' :$

;)

2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ladies, fijne avond nog... ben er vandoor.
    Pamp ga je de foto's van de uitzet nog in je album zetten??? Ben niet nieuwsgierig ofzo....;):)

3. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hahaha, Dithje ik had ook al 3 keer gekeken hoor :)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @nancy ik zie wel iemand in dat raam....een vrouw een dikkere vrouw met lange haren

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whahaha nieuwsgierige aagjes! Kwil wel maar dat duurt altijd even met mijn oude pc *laptopje wanneer kom je nou;)*

Ik zal t nog even voor jullie proberen voor ik naar beneden ga ok :D

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    meiden ik ga me alweer ziekmelden op het werk.....het gaat helemaal niet goed met me, ik kwam net uit de douche en ben me kapot verschrokken tot jankends aan toe ik heb 2 kale plekken op mijn hoofd 1 kleinere van 1euro munt en die andere is echt groot. in tranen met de vk gebelt en het kan komen door de hormonen maar kan ook komen door stress of vitamine's. ik moet morgen ochtend als eerste naar de ha gaan en horen wat hij zegt en dan weer de vk bellen....ze willen dat ik me ziek meld en eens rustig aan ga doen want ik heb ook gezegt dat ik er doorheen zit en tot ik het niet meer trek zoals het nu gaat, ook zijn ze bang dat ik vroegtijdige weeen ga krijgen als ik zo door ga omdat ik nu al regelmatig last heb van harde buiken. tis dus even afwachten hoe en wat, maar maak me natuurlijk wel flinke zorgen tis niet niks ff 2 kale plekken ontdekken.

sorry dat ik verder nergens op reageer maar ga nu met lood in mijn schoenen het werk bellen, ik weet dat het beter is zo maar dat rot gevoel wat ze je aan praten das niet niks...

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, sterkte!! Aan jezelf denken hoor meis!!
    Laat even weten wat er morgen gebeurd, succes meid!

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Echt?? Ik zie maar 1 gezicht maar als ik het knip en vergroot lijkt het niet meer op een gezicht toch...?
    Ai ai ai zit mezelf gek te maken poepdoos ben ik en dan met een handje hormonen oei oei hahaha ;)

View attachment 49217

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @nancy 1 dikkere vrouw ;) (geen 2)

thanks meid ik laat morgen idd wat weten, heb net doormiddel van een foto gezien hoe erg het is achter op mijn hoofd maar schrok me dood..... ongeveer zo groot als een senseo pad

10. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb even niks terug gelezen, ben net thuis en ben kapot! Moe moe moe.. ga zo lekker naar bed..
    Trainen met de hond was leuk maar tis heel erg vermoeiend..

Slaap lekker allemaal

11. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    :$ Dat is schrikken Kikkert! Dikke knuffel, en sterkte morgen!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Kikkert: jeeeetje meis! :$ en zeker je ziekmelden ja.. rustig aan doen en flink om jezelf denken, dit is inderdaad niet niks!

Hopelijk kan je HA er iets tegendoen! Sterkte! *knuf*

@De rest en vooral de nieuwsgierige onder ons! :D
    De uitzet van ukje staat in mn fotoalbum!!

En succes met kijken want t is nogal wat vind ik zelf! hihi de babykamer staat er nog niet op want die hebben we nog niet hier..

Oh en voor de oplettende onder ons, de muur wordt de muur van de computerkamer en dat is een creatieve uitspatting van mij geweest.. ik vond het maar saai dus ik heb een middag mn nichtje van toen 4 de opdracht gegeven samen met mij die muur s op te leuken! :D

t meisje op de tekening is net zo groot als zij toen was en heeft haar handafdrukken! hihi

13. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Las iets over kleine kindjes? nr 1 hier ruim 7 pond, 51 cm, nr 2 8 1/2 pond, 54 cm. Wat brengt nr 3? Bij mij geen maatje 50, 56 was ook snel te klein!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    nu gaat in naar beneden bankhangen en wat drinken want heb weer s dorst!

Fijne avond allemaal! :)

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, Gaaaaaaaaaf allemaal, heel leuk! Dat slabbetje is ook geweldig :D
    Die rompertjes van de Hema met slakjes hebben we ook en ook dat shirtje van 'mijn papa is beresterk' :)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik heb me ziekgemeld.

@kleine kindjes hier ook geen kleintje, dylan was 4020gram en 54cm bij de geboorte dus maatje 56 was hier ook snel te klein

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ja zag al in je uitzet dat je die ook had :D toevallig.. :)

en je bedoelt vast dat slabbetje over ik lijk op mn vader? :D dat was een geintje van mijn mams.. mn vriend pest haar graag en andersom ook dus toen ze die zag kon ze t niet laten! whihihi :D

18. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Gave spullen Pamp! Die wipstoel is echt super-de-luxe joh! Wat een mooie kinderwagen ook!

Liefs Elea

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks! ben ook heel trots op alles wat we tot nu toe hebben!! :D

De kinderwagen is echt helemaal super.. kan niet wachten tot ik ermee kan toeren ;) hihi

En die wipstoel kwamen mn ouders mee aan na hun vakantie! en ze hebben al zoveel gegeven..

Ze vonden m leuk dus gevraagd of t mij wat leek.. en ik vind m dus ook idd helemaal super! :D

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Petatje: veel beterschap!!!!

Elea: Thanks dat je het ff komt melden!

Bella: Ah wat balen van het huis zeg!

Dithje: Wat een schattige kleertjes zeg! Wow! Ik heb me tot nu toe erg ingehouden, heb ook een tas met unikleertjes van mijn zusje gehad dus de eerste 2 maanden kan ik wel vooruit met maat 56. Ik vroeg ook naar voedingskussens en heb em vandaag gezien ja! Even geen geld (verbrast aan parfum zie hieronder hahaha) tis maar wat je prioriteiten stellen noemt he hahahah!

Nancy: Neeeeeeeejjjj he! Wat verrot zeg! Gelukkig ben jij 1 van de slimme hollanders wat betreft de belastingdienst, petje af! Ik had het allang weer ergens anders voor nodig gehad! zie er niks in, ben meteen 7 kleuren stront aant schijten! Zag vanaaf ook een heel klein stukje van the grudge, heb hier nu echt geen sterke maag voor haha! Mooi kastje!!

Pamp: haha, 1 tip, ik weet uit ervaring dat als je hormonaal bent je ineens verkeerde keuzes kunt maken wat betreft je haar (ik zeg niet dat dat bij jou zo is natuurlijk). Maar ik heb geleerd dat ik tijdens hormonen (menstruaties en zw) NIKS aan mijn haar laat doen, je bent geneigd wat leuks te willen en zodra het is gedaan ga je ervan huilen, dat is bij mij vaak het geval geweest iig. Haha ik zou het lekker zo laten en zodra je manneke er is lekker jezelf verwennen met weaves!

Kikkert: WHAAAAT? Idd huisarts! Succes zeg!

Pippo: geweldig zeg, wat goed!

Ah Elea wat een mooie foto's zeg!!! Scheetje(s)! (zijn het beiden foto's van Celya?

Uuuhm ik hoop dat ik zo'n beetje alles heb gehad...

Hier: Vanaaf een mega huilbui voor het trouwen, nog maar een week en af en toe heb ik er geen zin in! Het wordt allemaal zo'n poespas en gedoe en iedereen bemoeit zich en probeert het grootser te maken dan het al is. Ik laat het nu los maar het was even helemaal niet leuk.. Het is heus wel allemaal met de beste bedoelingen maar wat is er mis mee zoals wij het wilden doen? Aan de ene kant blij dat familie een bijdrage wil leveren, maar aan de andere kant die geheimzinnige bemoeienissen... rot op! Zo dat ben ik kwijt..

Verder voel ik me sinds een paar dagen kiplekker, alleen die yoghurt in mijn onderbroek irriteert me mateloos (sorry lekker onsmakelijk). En als ik hoest zit het al helemaal onder... met pies... Ik voel me af en toe echt een viezerik... hahaha! Zo zie je wel dat als je geen wereldzorgen hebt qua gezondheid, je toch nog wel genoeg hebt om over te klagen!

Oja nog wel wat leuks: Vandaag heerlijk parfum gekocht! l'instant de guerlain! Ik heb al een paar keer l'instant magic gehad maar die ruik ik niet meer na 3 dagen gebruik en ik wil wel lekker ruiken met de trouwerij. Ik durfde sinds die oude op was al maanden geen nieuwe te kopen omdat ik ziek werd van elke parfum die ik rook en nu heb ik het gewoon gedaan en ruikt heerlijk, zit al de hele avond te snuffen hahah! Jippie! Ze hadden ook een nieuwe die ik helemaal te gek vindt, Idylle, maar daar wordt ik dus weer misselijk van meteen na het opspuiten (een uur later ruikt ie heerlijk), dus die koop ik lekker na de zwangerschap.

xxx Sue

Share This Page