@Sue: Jeetje meis wat een stress over je bruiloft! ik snap het wel hoor.. mensen bedoelen het goed maar soms wordt je daar helemaal gek van! Al ben ik volgens mij wel zo iemand die met teveel goedbedoelde adviezen en hulp kan komen op zon moment bedenk ik me nu *schaam* Lekker even tijd voor jezelf nemen.. laat hen maar rennen en stressen Oh en over mn haar.. dat weave wat ik eigenlijk zou willen kan geen kwaad voor mn haar! t wordt erin gevlochten en met een paar maanden is t uitgezakt en haal je t er weer uit.. en heb je dus je normale haar weer terug, alleen ietsje langer Dus daar zou ik niet door kunnen gaan huilen oh en ik wil t nu al jaaaaaren eigenlijk.. heb t denk ik 2 jaar terug s laten doen en dat was echt wel gaaf alleen achteraf t verkeerde haar (je laat dus een streng haar in je eigen haar erbij zetten) en dat kon niet nog een keer gebruikt worden (ook omdat ik toen felroze had hihi) En vriendlief denkt daardoor dat t niks is en mag t dus niet nog een keer, zeker niet omdat ik nu goed haar wil.. en dat is los al snel 100 euro.. dan t inzetten nog.. *zucht* misschien toch nog s slijmen bij m! want lijkt me wel heeeeel gaaf om dat tijdens mn zwangerschap te hebben.. zeker met foto's maken enzo.. Maar nu morgen eerst maar s gewoon naar de kapper, schreeuwend dat ze ER NIET TEVEEL AF MOGEN HALEN! (ergste angst, kort haar door een enthousiaste knipper) en dan mn gewone pakje bruin erin gooien! haha..
Hey Pam, daar doelde ik ook op, weave maakt niks uit idd, dat is gewoon een wens, zoals ik mijn extensions weer terug wil, zal er es een foto van opzetten! Bedoelde meer met kort knippen en een andere kleur!!! Dacht dat je gewoon wat anders wilde, als het maar rigoreus anders zou zijn haha! Die buien heb ik nl vaak en dat pakt altijd slecht uit hihi! Gewoon ff doorpleasen . Foto: Bekijk bijlage 49264
Goedemorgen kletskousen.. Nou ja goed.. Pfff liefst meld ik me ziek.. Zit er een beetje doorheen vandaag geloof ik (gister ook al ) .. Nog steeds ontzettend moe, misselijk, last van m'n buik. Maar goed.. Nog even!!! Elea : Aaah poppie-foto's !! Kikkert: Jeetje, dan zou ik me ook rotschrikken. Rustig aan en beterschap!!! Nancy mooi hoor!!! Verder weet ik het even niet meer .. Zal nog ff foto van Jildou showen van het begin en dan zal ik haar uit bed vissen .. Hier was ze 4 dagen oud! Ooh Joepie, vandaag 19 weken Tot vanavond!!
@petatje heel veel sterkte meid ..snel weer beter worden @kikkert jeehtje meid toch goed dat je je ziek hebt gemeld denk maar even aan jezelf @sue wat een gedoe zo net voor de bruiloft maar probeer een beetje aan jezelf te denken en rustig aan te doen mooie buik foto je groeit lekker ook van je haar mooi @pam mooie spullen meid ! en over zon enthousiaste kapper helaas ervaring mee had ze net zo lang als ik nu heb zeg maar en wou alleen maar bovenop wat korter meer in een kuif en achter wel de lengte houden ...nou het was net mari van de fen mijn haar was zo kort pfffffffffff heb ook echt moeten huilen bahhh wat een ervaring ...dus heel duidelijk zijn vandaag hahaha en anders je hormonen stijd erin goeien @eline mooie buik meid !je kunt het echt al zien he leuk @nancy zie wel iets in het raam maar het lijkt mij meer iets van een licht spiegeling vanuit je gang ofzo??? zie aan het kozijn van je deur ook licht miss dat het daardoor komt ???? ik weet het ook niet maar idd het ziet er raar uit ..heb ook een foto alleen dan met rook erop in een form van tjaaaa????????? heel vreemd dus geloof er wel in .... @iedereen die ik ben vergeten sorrry ..was ook wel erg veel terug lezen dus niet alles is blijven plakken
@ wat een mooie foto van jildou! en alweer 19wk hier ook joehoe hhahah @elea leuke foto,s meid zal ook een kijken of ik nog een leuke baby foto heb van mijn mannen ze zijn nu al zo groot pfff...
@Kikkert, wat schrikken meid, ben benieuwd wat de huisarts zegt. lekker aan jezelf denken hoor, jammer dan maar voor je werk. Jij en de baby gaan voor. @Nancy leuk zeg die commode , echt heel leuk @Elea, ahh wat een schattige fotos zeg van je kleintje. @sam, ook schatig van Jildou, lief. gefeli met je 19 weken,gaat snel he @hier, gisterenavond met een nieuwe kuur begonnen voor 7 dagen, tot nu toe nog geen klachten gelukkig. Vandaag nog lekker vrij. xxxxx
pff net toch weer aan de dunne, en weer braakneigingen, paar keer al boven pot gehangen. Zit te twijfelen of ik me ziekmeld voor het weekend, vind het lullig, maar dat is ook niks zo. Je word zo gammel. Wat denken jullie? xxx
Morning ladies! Iedereen weer (een beetje) lekker geslapen? Hier een onrustig nachtje gehad. Die kleine man heeft flink liggen spoken... Gisternacht ook al. Niet dat hij onwijs aan het huilen was of zo, maar iedere keer wakker, en roepen dat hij z'n knuffel niet kon vinden etc. Sinds 2 dagen krijgt hij alleen maar gewoon brood, en dan begin je je toch af te vragen of dat dat er niet mee te maken heeft. Manlief denkt van niet, maar ik heb nog wel m'n twijfels... @ Eline: lekker zo'n dagje vrij. Gelukkig dat je nu nog geen klachten hebt van je nieuwe kuur. Houden zo! @ Suekes: gaat goed met je buikje! En stress he, zo'n bruiloft. Het komt allemaal goed meid, hoort erbij @ Elea en Sam: wat een schatjes! @Kikkert: wow, dat is schrikken! Ben heel benieuwd wat de huisarts zegt! Sterkte! @ Pam: leuke spulletjes! Maar wat ze zeggen klopt wel: geen drastische dingen doen onder invloed van die hi-ha-hormonen @ Dithje: heerlijk he, dat shoppen? Leuke uitzet al! @ Nancy: ik zie wel wat, maar wat???? Staat leuk, dat kapstokje erboven! @ Hier: de hulptroepen voor vandaag (m'n moeder) komen binnen, dus die ga ik ff begroeten!
hai meiden iemand van het feb. mama 08 is kapster en heeft hetzelfde gehad en heeft me uitgelegt wat het is (dat ik kale plekken heb). ik ga om 11uur nog naar de ha om het kort te sluiten. ik heb gisteren avond door mijn man een foto laten maken en tis echt tergrote van een senseopad op mijn achter hoofd...kon er ook niet naar kijken vind/vond het zo erg gelukkig kan ik het goed bedekken met mijn andere haren. net het werk gebelt om ff wat dingen kort te sluiten, ging niet geweldig want we hebben een nieuw afd hoofd sinds afgelopen dinsdag en zei kent mij dus niet en ik haar ook niet en dan telefonisch wat regelen werkt niet echt. ze was al bezig van ja en je moet ondersteuning komen doen enz.... ja duhhhh wil ik ook wel maar als de vk zegt rust is het rust (die zeggen het ook niet voor niks) en dan krijg je te horen tsja ik hoor dat je nog een of meerdere kinderen heb tsja dan kun je thuis ook niet rusten:x. en dan meteen gaan "dreigen" ja en je haalt je opleiding zo niet enz.... de eikels. en als ik dan zeg dat ik er psychis (weet niet hoe je het schrijft sorry) ook nu doorheen zit omdat alles zich opstapelt dan boeit het ze gewoon niks. ik moet vanmiddag terug bellen naar het werk om duidelijke afspraken te gaan maken. af en toe zou ik het liefste mijn mond open trekken maar dan weet ik dat ik niet meer te houden ben en dat ik dan dingen ga zeggen waar ik spijt van krijg, en dan kan ik mijn opleiding geheel op mijn buik schrijven
@Sue: Mooie buik meid!! Eline: twijfelen? als ik me zo zou voelen zou ik niet twijfelen en lekker thuis blijven hoor!! Beterschap! Heb ik er misschien overheen gelezen maar weet iemand hoe het met petatje gaat?? Ik heb geslapen als doornroosje.. ik lag werkelijk in coma! Ik was zo moe van gisteren die hele dag in de weer tot 's avonds laat. Nu lekker uitgerust, vanmiddag weinig plannen, vanavond bij me vader eten! En morgen met mijn vader de box ophalen, vriendlief moet werken dus blijf lekker een nachtje bij me vader slapen! Nu even wat eten..
Ha meiden, Even niet alles terug gelezen, sorry. Heb net mijn leidinggevende gebeld dat ik vandaag niet kom. Heb ontzettend veel last van mijn bekken. Ook heb ik sinds 2-3 dagen ontzettend veel last van maagzuur en s'nachts ook misselijk. Ook ben ik aan de dunne. Wat heerst er nu toch weer hier? Ik hoor er ontzettend veel meiden over. Gelukkig nog niet overgegeven want daar ben ik zo slecht in, haha. Maak mezelf dan helemaal gek begin dan te hyperventileren enzo. Dus hopen dat het hier bij blijft. Verder ben ik net gebeld door het uwv. Het was een telefoontje van 2 minuten. Hele lieve dame aan de telefoon gehad. Is ook weer gebeurd dus. Ik duik zo even lekker een warm bad in kijken of dat het wat minder gaat worden. Meiden doe het rustig aan en ik zal kijken of dat ik vandaag nog wat kan reageren.
Marsim ook beterschap. heb net even uurtje in bed gelegen, en me maar ziekgemeld voor het weekend. Heb steeds buikkrampen ook, en doe het weekend liever even rustig aan. xxxx
@kikkert, Meis gewoon ff stug doen naar je werk hoor! je bent zwanger en moet rusten van de VK. PUNT! Wat er bij jou in huis aan de gang is gaat ze niks aan! :x Eigenlijk zou je alleen nog alles met de uwv moeten regelen, nu gewoon tegen hen zeggen dat je niet komt en voor nu volledig de ziektewet ingaat op advies van je verloskundige en huisarts en dat je niet weet wanneer je je beter voelt. Gaan ze dan echt doorzeuren of op je schuldgevoel door zou ik gewoon even duidelijk iets zeggen in de trant van "Denk je dat ik dit zelf leuk vind en hiervoor kies?!" Komop zeg wat een eikels :x
Pffff Kikkert wat schrikken meis! Ik blijf het raar vinden dat ze bij jou op het werk zo ontzettend moeilijk doen. Ik wil je toch met klem aanraden om een afspraak te gaan regelen bij de Arbodienst of misschien afdeling P&O/HRM om e.e.a. te bespreken. Dit kan zo niet langer, continue die stress. Wauw Pamp wat een gave spullen! Sue je bruiloft wordt helemaal te gek meis! Dat weet ik zeker.... Nog maar 1 weekje, jeetje wat gaat dat snel! Wow, wat een mooie buik! Ohhh Sam wat een schatje! Rustig aan doen vandaag... en hopen dat je je snel beter voelt! Eline als je je niet goed voelt en zo slap bent dan moet jij doen wat jij denkt dat het beste is. Het argument is zo lullig.... is geen argument. Als jij je niet goed voelt en denkt niet te kunnen werken, moet je je ziekmelden. Toch raar hoor dat je iedere keer gaat braken of neigingen hebt tot van de antibiotica.... Beterschap Marsim! Hopen dat je snel opknapt... Heb heerlijk geslapen vanacht en ook lekker kunnen uitslapen, tot 10.00 uur. HEERLIJK!! Vandaag weinig plannen eigenlijk, ga zo even creches bellen om afspraken te maken voor een rondleiding. Kunnen we een keuze maken waar ons knulletje straks naartoe gaat 1 dag in de week. YAHOE!!! Babydump belde net, 25 feb komen ze de spullen leveren. Yeah, nu al zin in
meiden, help, ben weer even onzeker. Ik blijf zon last hebben van mijn buik, ook met opstaan. Als ik eraan zit is het vanaf onder mijn navel, en dan over de hele breedte van mijn buik. Zou dit door mijn darmen komen, en de diarree? Ben zo bang, omdat de verloskundige zei, toen ik zei dat ik pijn heb met opstaan enzo, van zijn harde buiken en moet snel weg zijn. xxxx
@Zieken, alle beterschap van de wereld en laat je niet op je kop zitten door je werk hoor! Kan daar zo boos om worden he, stelletje eikels :x:x En het zijn altijd mannen of vrouwen die nog nooit zwanger zijn geweest die zo doen, bah.. Sterkte! @Suekes, Niet leuk nee! Ik heb ook een hekel aan "bemoeials" hoor. En dan een handje hormonen erbij en hoppa, alles compleet Is het volgende week al? Jeetje dat is hard gegaan zeg! O ja luchtjes; kzag van de week dat mijn voorraadje ook aardig slinkt, dus moet ook weer eens in gaan slaan Mijn favo geuren zijn Very Irresitible en Madama van JPG mmmmmm kan er ook, net als jou, enorm blij van worden he hihi @Sam, denk aan je zelf he! En dat een droppie was Jildou ook vroeger *smelt* @Pooh, Veel succes met je mannetje en fijn dat de hulptroepen er nu zijn! @Hier, vanmorgen bij de tandarts geweest, alles weer ok (best trots op; ben 30 maar nog geen enkel gaatje ). Heb wel al een paar maandjes last van een 'knak'-kaak.. Slaat steeds op slot en als ik dan een bijtbeweging maak, slaat ie weer van het 'slot' met een harde knal Hij zei dat het misschien met de zwangerschap te maken heeft omdat alles nu weker wordt.. Mocht ik het over 4 weken nog hebben dan moet ik terugkomen. Verder was ie inderdaad blij dat ik vertelde dat ik zwanger was, dan kon ie er rekening mee houden. En bloedend tandvlees komt omdat je extra bloedvaten aanmaakt tijdens de zwangerschap. Leuke weetjes! En hij zei ook dat je je kind nu al kan laten wennen aan gezette tijden eten, door zelf op gezette tijden te eten. Echt leerzaam bezoekje! Vandaag voor de rest rustig dagje, geen plannen. Vriendje moet ook leren want die heeft mhbo-examen morgen. 's Avonds feestje van Bas zijn oom die 50 is geworden en zondag komt een vriendinnetje met die kleine. Lekker weekendje dus Fijne dag meiden!
@Eline, o meid wat vervelend!! Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het is... Zou gewoon nog even de VK bellen hoor, Sterkte!
Wat goed Nancy dat alles goed was bij de tandarts. En nog nooit een gaatje, wauw! Euhm... je zegt: En het zijn altijd mannen of vrouwen die nog nooit zwanger zijn geweest die zo doen, bah.. Gelukkig maar, want het zou niet goed zijn als mannen ook al zwanger kunnen worden. Eline ik zou het niet weten joh.... Wat ik wel weet is dat darmen onwijs pijn kunnen doen, zelf erg veel ervaring mee maar of dit je darmen zijn of niet???? Als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen, beter een keer extra dan een keer te weinig! Sterkte! Net gebeld naar de creche voor een afspraak voor een rondleiding. Wil toch eerst zien hoe het eruit ziet e.d. Pfff, ben net op tijd!!! Ze hadden nog 1 plekje vanaf eind september voor de donderdag. WAT??????????????????????? Wist wel dat je op tijd moest zijn, maar begon toch wel een beetje te zweten... Pieuw!