Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Lieverds!

Bedankt voor je lieve reacties! Begon écht aan mezelf te twijfelen... Ik ga lekker slapen hoop ik en geen moordneiging-dromen hebben ;)

bedankt en tot morgen!! trusten voor iedereen!
    Liefs Nance

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nancy, ik sluit me aan bij iedereen! Teruggeven en dan maak je meteen een statement! Iedereen blij, kunnen ze het op marktplaats verkopen, jij bon terug en een betere deal zoeken! Echt in de maag gesplitst op deze manier, bah! Leren ze nog eens iets!

Ik krijg gewoon van mijn werkcoach een doos met kleertjes van haar 6mnd oude zoon Ruben. Ze helpt me graag ipv zak van max of rommelmarkt! Ze is 40 en tis haar enige kindje en haar vrienden zijn al lang uit de kindertjes. Lief he!

Kikkert goed van je, stapje terug. Hoop dat je rust hebt en dat het snel beter met je gaat!
    Wat betreft de vaststelling; vindt het erg rot voor je...knuff. is het goed te behandelen? Kan even niet opzoeken wat het betekend (mobiel).

Hier dokter geweest, oren schoon, geen blaasontsteking. Zwakke blaas en candida wel: envive kopen en een kuurtje doen, ahaha!

Mooie kindjes en wieg voorbij zien komen!

Xxx Sue

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Yay! Het is gelukt Twinkel! Leuke banner!

Nog wat; gisteren voelde ik mijn bm van vorm veranderen aan de binnenkant, vooral met op mijn buik liggen met lezen, dus niet buitenkant. Doc gevraagd en die zei dat het zeker wel kon. Ik denk dat de uk zich af en toe afzet nl. Daarna zo heerlijk gedroomd dat ik alles kon voelen aan de buitenkant, billen hoofdje en ruggegraatje bij het omdraaien van uk, het leek zo echt haha. Ik begin me echt helemaal met het ventje te binden. Snik snik emo.

Moest t ff kwijt! Xx

4. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @alle meiden;
    voel me erg schuldig dat ik een paar dagen nie geweest ben, en geen puf heb om zover terug te lezen, want ik ben echt oprecht geïnteresseerd in jullie allemaal!

op dit moment gaat t niet goed met mij; mijn depressie is in volle hevigheid aan t terug komen (manisch-depressief) en was zo blij dat ik gestopt was met alle medicatie en voelde me ook even heel erg goed!

en ik had de illusie en een soort 'hoop' dat misschien alles wel goed zou gaan en blijven gaan, maar nu moet ik toch weer terug aan de medicatie en intensieve therapie, want de gedachten die ik heb zijn gevaarlijk voor mezelf en de kleine, t doet zo'n pijn dat ik nu weer zo ver ben in mn gedachten dat 't me niet meer uitmaakt of ik wakker wordt morgen'

dus heb meteen actie ondernomen en mn pshyg gebeld, maar voel me zo klote en alleen en schuldig. na 3 mnd lichamelijk onwel te zijn geweest, zag ik er zo naar uit naar deze fase in mn zwangerschap!
    :( en dan nu dit; ben er kapot van. ben moe van t vechten al die jaren, en ik weet dat ik nooit helemaal beter zal worden. heb mijn moeder al een paar keer bijna verloren aan deze ziekte (zelfmoordpogingen)

sorry meiden voor dit zelf-beklag :(

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

niet alles terug gelezen was een beetje te veel ...

@petatje fijn dat je er weer bent alsnog van harte beterschap en hopen dat je snel weer helemaal de oude bent.;)
    @nancy wat een r** mensen zeg ik persoonlijk zou de spullen ook niet meer willen ..ik snap best wat je bedoelt meid maar jij moet echt doen waar jij je goed bij voelt en dan moet het vast goed komen .. ik herken het wel... wij hebben het meeste afgewezen hier want in het verleden genoeg narigheid mee gehad en zo kunnne we er ook geen gezeik mee krijgen maar dat bij ons is wel een iets ander verhaal ..maar ik weet dat gardo veel in de opruiming heeft dus wie weet zit er iets bij voor je dan heb je het nieuw ! gardo.nl je weet maar nooit.;)
    @claire rustig aan meid sterkte
    @sue wat fijn dat je dat gevoelt hebt voelt echt appart aan he? voel het hier ook

hier gaan komen ze maandag de 15e de zolderramen plaatsen en dan kunnen we aan de slag met de kamers voor de boys en dan de baby kamer joehpieeee ....eindelijk want heb al aardig last van nestdrang bang dat ik te laat klaar ben enz :$herkent iemand dit...manlief wordt er af en toe al gek van :D

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sue: wat gaaf he!!

Clair: Oh meissie heel veel sterkte en hoop echt dat je er uit komt voor jezelf..

Angel: nesteldrang? hihi ik heb smetvrees dus ben de hele dag aan het poetsen, zwanger of niet :p:p

Hier:
    Ik ga zo met me vader de box halen.. leuk leuk!! :D

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nancy: terug geven en bon terug vragen. Heb ook zo een oom en tante. Hij had vorige maand een I phone gewonnen. (heeft alleen maar een mailtje moeten sturen). Vroeg hij er 400 euro voor. Zelfs aan mij. Ja,dat hij dan ook maar iemand anders zoekt.
    Claire: sterkte meid! en een dikke knuffel!

hier: normaal ga ik straks naar de kapper maar met die rommelende darmen enzo weet ik het nog niet. :( voel me ook zo slap,stom lichaam! :x

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden,

Sorry nog niet tereuggelezen, ga iki straks doen.
    Mijn buik is wat rustiger, komt wel steeds lucht vanuit mijn darmen.
    Denk dus toch dat het mijn darmen waren, ben zo opgelucht.

xxxx

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Petatje: Hou je rustig meid, even goed aansterken!

Eline: Ook jij rustig aan doen.. fijn dat je je al wel wat beter voelt!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy wat een rotstreek zeg!! Ze konden van mij ook de boom in en de boel in hun r...t steken ;) !! En bon terug vragen ;) !!

Claire, ach jakkes, sterkte zeg!!! Dikke knuffel en hopelijk voel je je snel weer wat beter!!!

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh meiden!

@Suekes, haha die dromen heb ik ook weleens gehad! Dat ik het kindje echt al onwijs in vorm kon voelen, zo bizar (mooi) :$
    En wat bizar lijkt me dat, dat van vorm veranderen, dat heb ik nog niet gehad..
    Veel succes met je kuurtje!

@Claire, jeetje meid wat een ellende zeg... :( Heb je misschien borderline als ik vragen mag? Hoop oprecht dat je kan genieten van je zwangerschap en de medicatie aanslaat. STERKTE MEIS!!

@Angel, haha die nesteldrang herken ik zeker!! :p Gelukkig heb ik een mannetje die er redelijk in meegaat, daarom staat het kamertje al :$ Dus zeker herkenbaar! ;)

@Es, gaaaf veel plezier met de box halen!

@Petatje, doe vooral rustig aan en luister naar je lichaam. Sterkte meis

@Eline, FF een paar flinken scheten laten wil bij mij altijd wel helpen hihi :p Doe jij vooral ook nog maar even rustig aan hoor..

@Hier, bedankt allemaal voor de lieve reacties en tips, superlief! Vannacht heb ik werkelijk waar voor geen ene meter geslapen, alleen maar liggen malen erover :( Kan er zo niet bij he, dat mensen zo kunnen zijn :( Word er echt verdrietig van.. Denk dat ik de spullen terug ga geven met de woorden dat ik op martkplaats bij onbekenden bijv bijna nieuwe spullen heb gevonden voor weinig geld. Maar joh dringt denk ik toch niet door dan, leren zullen ze het nooit... Die bon mogen ze evt ook in hun h*l steken, want vind geld zo niet belangrijk he en hun wel, dus ze doen maar :( Hoop dat de dag wat beter wordt, want voel me echt depri bleh..
    Vriendje is nu examen doen in jaarbeurs en als ie terug komt gaan we ff de stad in, moeten nog cadeautjes hebben en vanavond feestje van zijn oom in een zaaltje, die wordt 50. zal vast gezelli worden ;)
    Fijne dag meiden!

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, thanks, kon ik die bon er zelf maar in stoppen :p
    Voel jij je al wat beter??

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whahahaaa!!!! Maar hopen dat ze er voedselvergiftiging van oplopen dan :D

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    #1914 NAncy79, 6 feb 2010
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
    @Elea, whahaha zou het wel mooi vinden hihi :p

ff een vraagje voor iedereen; wat is nou de beste kinderwagen??
    En Es, waar had jij je wagen nou vandaan??

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Wat een gedoe Nancy over de spulletjes. Zou ze ook teruggeven, de manier hoe het gaat zou me helemaal niet lekker zitten hoor.

Sue, gelukkig is met een kuurtje alles te doen en misschien kan je je blaas trainen op het toilet. Dat de spieren wat sterker worden.

Wat fijn dat je weer thuis bent Petatje, en nu even rustig aandoen he!

Mijn moeder heeft ook wat tweedehands op de kop weten te tikken van mensen verderop bij hun in de straat. Vroegen voor alles bij elkaar maar 50 euro. Ze heeft een mooie box op wieltjes, 3 boxkleden, een flessenwarmer, kinderstoel en ze hadden heel lief wat knuffeltjes en andere spulletjes erbij gegeven.

Wij hebben zelf het kamertje, de bos en de wagen nieuw gekocht maar andere dingen zoals het badje, wippertje en dat soort dingen neem ik over van vriendinnen, schoonzus.

17. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Die wagen ziet er wel netjes uit Nancy. Ben niet bekend met het soort wagen. Hier in de vriendinnenkring hebben we veel Quinny en Koelstra wagens.

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Terug | Home
    Kinderen en Baby's
    Kinderwagens en Combinaties
    Advertentie: 319049683
    vorige | volgende

Complete X-adventure type Quick Silver 2007 ***MOET WEG***

[​IMG] Prijs:
    Bekeken:
    0 keer sinds 06-02-10, 09:41
    [​IMG] Gratis PayPal-betalingen!
    Meer foto's

Kenmerken

Conditie:
    Zo goed als nieuw
    Beschrijving

Bent u op zoek naar een super mooie complete en stoere kinderwagen?
    Dat is deze kinderwagen van het merk X-Adventure type Quick Silver absoluut.
    De wagen verkeert in nieuw staat. Heeft namelijk bij mijn schoonouders gestaan en is incidenteel gebruikt.

Inclusief een adapter voor een autostoeltje van het merk Maxi Cosi City of Baby Relax.

Heeft u interesse of vragen, bel dan gerust naar 06-10664549.

Advertenties door Admarkt
    Bugaboo Cameleon basis Nieuw !!...
    Bugaboo actie Over deze prijs ook nog eens
    minimaal 5% extra staffelkorting Als u wilt...
    www.babypark.nl/buggy-s-kinderwa...

Kinderwagen 3 in 1 set van...
    Zie onderin voor de tijdelijke set aanbieding
    !!!!!!!!! De nieuwste kinderwagen van...
    www.bebeqo.nl

[​IMG][​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] Bekijk grote foto's

1½ jaar actief op Marktplaats
    Bekijk alle advertenties
    Nij Beets, Friesland (bekijk op kaart)
    Tel: [​IMG]

Plaats een bod

Nog geen biedingen uitgebracht
    Deze advertentie

Bewaar deze advertentie
    Doorsturen via e-mail
    Printen
    Link naar advertentie

Link naar adverteerder

Tip Marktplaats.nl

Dit is een topper
    Geplaatst in de verkeerde rubriek
    Website vermelding
    Dubbel geplaatst
    In strijd met de regels

[​IMG] [​IMG]

[​IMG] [​IMG]

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Thanks Lizz!
    De link die je gaf doet het alleen niet...

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Kwam ik ook achter en wat ik nou gedaan heb......hahahahaha Geen idee!

Deel Deze Pagina