de box staat in mijn album! de kleden die erin liggen heb ik er ook bij gekregen! En een boxspanner van nijntje En een boxkleed met boog met speeltjes eraan, erg leuk.. Mijn haar is lekker geknipt, lekker stuk eraf..
Haha Pooh wat betreft de hond.. Mankeert niets behalve het ontzettende aandachtstekort-stoornis,vooral s ochtends vroeg !!
Haha, wel gezellig, samen zitten zenuwpezen Pfff, wat een gezeur he, over die spullen. Wel lekker dat je in ieder geval bij je schoonmoeder ook je hart daarover kan uitstorten. O, en dat bloed, ik zou daar ook heel onpasselijk van worden Ga je je toch afvragen wat er gebeurd is (althans, dat heb ik dan weer)
Hihi fijn !! Kyra doet dus niets anders dan janken, en niet zo'n beetje ook.. Soms denk je dat ze afgeslacht wordt !! Monster.. Verder is ze heel lief hoor, maar moet nog leren dat wij niet komen als zij jammert..
Hmmm Sue, dat is niet fijn! Hoe is het nu met je, ben je een beetje uitgeschaamd? Mooie buik Nancy! Morgen alweer 20 weken voor jou! Op de helft. Ieuw een plas bloed, dat is jakkes.... Goed dat je geslaagd bent voor de kado's. Wat lief Es dat je die spulletjes bij de box gekregen hebt! De box is trouwens erg mooi! Pooh lekker genieten van het gekriebel!! Net terug uit de kroeg. Ben vanmiddag even naar mijn stamkroeg geweest. Was er echt al poos niet geweest. Nou, dat was te merken ook!!! Allemaal onbekenden met name vrijgezelle mannen. Personeel is ook bijna allemaal 'vernieuwd' en er totaal niet leuker/beter op geworden. Jammer, jammer. Denk dat ik op zoek moet naar een nieuwe stamkroeg. Manlief is nu even eten aan het halen, heb snel even een tonijnsalade voor erbij gemaakt dus die ga ik zo heerlijk opsmikkelen. Fijne avond verder en tot morgen!
hey meiden ik wilde jullie even laten weten dat ik momenteel even niet elke dag even veel zin heb om terug te lezen of te reageren, ik ben op dit moment even met mezelf bezig om alles weer op een rijtje te krijgen. verder kwam mijn man gisteren met super leuk nieuws.....we krijgen voor ukkie een gloednieuwe baby-kamer en het kost ons niks (kamertje krijgen we van mensen die verhuist zijn naar het buitenland, en heeft over de 2000euro gekost) ik heb het kamertje nog niet gezien maar mijn man weet mijn smaak en hij zei al tot het helemaal mijn ding zou zijn en het komt deze maand/begin volgende maand. ik kom trouwens wel af en toe wat posten maar voel je aub niet op de tenen getrapt als ik niet persoonlijk op je reageer....zodra ik alles weer wat meer op een rijtje heb haal ik dit dubbel en dwars in knuf
Hey meiden lees ff niet terug ga ik morgen ff doen hebben jullie tips waar je leuke babynamen kan vinden???
tonijnpizza was heerlijk!! Moest vandaag werken word ik om 7:00 uur wakker!! ik moet om 7:15 beginnen.. zo'n rottig begin van de dag vind ik dat als je je verslaapt! Daarna boodschappen gedaan en nu redelijk uitgeput op de bank.. Ga straks nog even de vulling maken voor vietnamese loempia's!! mmmmh Ik heb net alles terug gelezen maar weet de helft al niet meer, ik heb naar een mooie box gekeken volgens mij van es? Nancy ik zou ook soewiezo zoiets hebben van ik hoef het al niet meer ook al beginnen ze er niet meer over Claire heel veel sterkte meid! Kikkert: rustig aan hoor! geeft toch niks, denk eerst aan jezelf! super van dat kamertje!! lucky blue geen idee ben ook wel benieuwd naar een leuke site! Sam ligt vanavond voor het eerst in zijn peuterbedje en hij ging zonder problemen slapen!! Ben zo trots!! haha om zoiets al, is misschien gek hoor maar ja.
Dat is toch niet gek?? Ik ben al trots als Jildou een nieuw woordje zegt of zelf de trap op hobbelt !!
Even teruggelezen! oh en als ik dezelfde mensen 2 keer noem, dat kan ik lees alles terug met kladblok ernaast en als ik ergens op wil reageren zet ik t gelijk neer anders vergeet ik alles! hihi.. @Nancy: ik vind t ook echt een hele vuile streek over die spulletjes! BAH ik zou ook zeggen dat je t liever niet meer overneemt nu. Ze hadden direct duidelijk moeten zijn en afwimpelen geeft natuurlijk een verkeerd beeld. Lijkt alsof ze er vanuitgingen dat jullie toch alles wel zouden geven wat ze noemden en dat t daarom niet belangrijk was.. :S @Claire: jeeeeetje meis! wat een naar bericht.. ik snap helemaal dat je t even helemaal zat bent, die strijd met jezelf! Heel erg goed dat je direct aan de bel getrokken hebt.. super meis, echt waar petje af! daar heb je flink lef en zelfkennis voor nodig.. Ik hoop van harte dat je je snel beter voelt met de juiste hulp! en dat je dan toch nog van deze tijd kan genieten! *knuf* @Petatje: had ik eigenlijk al beterschap gezegd???????! volgens mij helemaal vergeten.. @Es: ben benieuwd naar je box meid!! @Nancy over kinderwagen: ik denk dat dat heel persoonlijk is, wat ik heb gedaan is eerst bedenken wat mn eisen waren voor een wagen, dingen die struikelpunten konden zijn (zo moet t met mijn lichaam niet zwaar in en uit klappen zijn bijv.) en dat soort dingen.. Zo kwam ik op t lijstje met deze eisen: * Ik wil dat de maxi cosi erop kon zonder veel gedoe. * Ik wil absoluut geen 3wieler door slechte ervaringen om me heen. * Ik wil dat in en uitklappen simpel was * Ik wil dat de buggyzit zowel naar de menigte als naar mams/paps kan kijken en dat dat makkelijk wisselbaar is. * Hij mocht niet te zwaar zijn * Rijden moet heel soepel gaan en met 1 hand kunnen * En hij mocht niet te log zijn/ log ogen. Ik wil bijv. niet klem staan in een zeeman ofzo! Toen ben ik gaan kijken welke wagens hieraan voldeden en individueel (op internet) wat ik van die wagens vond. Zo vind ik persoonlijk de bugaboo cameleon erg duur en niet eens mooi, mijn smaak niet. ook vind ik de wagenbak daarbij erg laag! De Maxi cosi mura 4 vind ik gewoon echt niet mooi en vind ik te grof qua uiterlijk (buggyzit vooral) En dus kwam ik eigenlijk al vrij snel op de Quinny Buzz 4. qua uiterlijk vind ik m helemaal gaaf en alle eisen worden erdoor afgestreept! Toen ben ik in een grote babywinkel gaan kijken (babypark bijv.) want die hebben er erg veel staan en dan nog s naar alles gekeken. En toen die wagen echt bleek wat wij willen hebben we besloten daarvoor te gaan! Oh moet ik wel erbij zeggen dat dit een keuze was die we konden maken doordat we wisten dat we grootste deel van mn schoonouders kregen! (achteraf door de aanbieding helemaal!) Anders hadden wij ook vast niet zon dure wagen genomen.. Oh en mooi buikie meis! @Es: gave box meis!!! @kikkert: ooooeeh wat spannend op die manier een kamertje krijgen zeg! hihi! Zo ik ben weer een beetje bij geloof ik
Oh en over trots zijn.. dat snap ik helemaal hoor! Ik moest vandaag mn tranen wegslikken omdat mn nichtje moest afzwemmen voor dr A-diploma! hihi.. en dat terwijl ze alleen maar binnenliepen en we eigenlijk toch al wisten dat ze allemaal geslaagd waren door t proefzwemmen... Kon de hormonen bijna proeven! en das niet eens mn eigen kind.. wordt wat ooit.. Weet nu al dat mn zoontje ooit op een dag uit irritatie er een "maaaahhaammmmm" uit gaat gooien!! whiihi