Juli 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En hier ook! :( :( *voelt zich alleen* ;)

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Mooie box Es, en leuk al die spulletjes erbij.

Kikkert rustig aan!

Nancy, mooi dat je leuk geslaagd was en jakkie die plas bloed. Wat eng.

Pampapillo, ja op de hyves is het idd erg rustig.

Net heerlijk uit eten geweest met mijn ouders en oma.
    Manlief zit het weekend met 10 collega's(allemaal mannen) in een huisje op een park. Onder het mom managementsessies. Maar er is veel bier en eten mee. En een dartbord, pokerset enz enz..haha.
    Dus even het huis alleen en gelukkig af en toe wat afleiding.
    We hebben onze nieuwe auto nog niet en vandaag was nou niet echt lekker fietsweer. Dus blij dat m'n ouders me even kwamen halen met een leuke verassing.

Ga nu even lekker bankhangen en tv kijken.

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    T is stil hier, ga afsluiten. Tot morgen. Slaap lekker allemaal!

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    @Kikkert wat leuk meid dat je dat krijgt, kan je wel even gebruiken nu zoiets leuks, rustig aan he, knuffel.

xxxxxxx

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Kikkert: he, dat is nog eens goed nieuws! Dat had je wel verdiend (en kon je ook wel goed gebruiken, ff een opkikker(t) ;))

@ Bellamano: wat goed van Sam!

@ Hier: gisteravond lekker relaxte tv-avond gehad. Vanmorgen heel rustig aan want vanmiddag wordt ons petekindje gedoopt. Daar zal ik al m'n energie voor nodig hebben, vrees ik. Maar wel errug leuk!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier Pooh!!
    Hier 7 uur weer wakker.. Eerst om een hond, toen om Jildou ;) Maar goed.. Kinderen he.. Verder net uit bed hoor, alleen Jildou heeft lekker boven om gehuppeld ;) !!

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Dank je Sam!

7 uur! Dat is hier in huis uitslapen hoor....:$ Pfff, kleine man "sliep uit", was dus om half 7 wakker. Geen rust in z'n kont, dus om half 8 zaten we aan het ontbijt....Valt niet mee, manlief en ik zijn allebei geen ochtendmensen, maar ja, veel keus hebben we niet;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha, nou Jildou was altijd 8 uur, half 9 ;) Dus ja dan is dit vroeg :p Maar ze heeft ook last van tandjes, dus ik heb nog hoop voor de komende tijd :p !! Waarschijnlijk slaapt ze morgenochtend uit :p !! En dan komt het mij niet uit, want moet half 10 bij vk zijn :p

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    hey meiden, hoe gaat het hier?
    Las net het verhaal van dushess,door ernstige urineweginfectie heeft ze vroegtijdig weëen gehad. Besef nu dat ik dus best echt kan terug gaan als de pijn er morgen nog is. Blijkbaar overdrijven de dokters dus niet als ze zeggen dat alles met nieren en blaas en urineweg heel gevaarlijk is voor de baby. :( Gelukkig is de pijn al terug wat minder dan gisteren. Mijn darmen zijn ook terug aan het kalmeren. Dus hopelijk blijft het zo.

Heb niet alles terug gelezen. Las iets over trots zijn. Lang leve de hormonen haha,als mijn zusjes of broer nog maar een dansje doen voor de hele familie ofzo springen de tranen al in men ogen. Kan je helemaal vinden Pam :D hoor onze dochter ook al zeggen:"maahaam,stop ermee,je maakt me verlegen!" haha

gisteren toch naar de kapper geweest maar alleen om te knippen,heb het kleuren afgezegd. Had geen zin om zo lang te zitten. Daarna in de hema nog wat rompertjes gekocht en dan rustig thuis op de bank met een filmpje.

Vandaag nog geen plannen. Hoe is het verder hier?

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat geweldig Kikkert dat jullie dat kamertje krijgen!

Veel plezier vandaag Pooh!

Hier eigenlijk geen plannen vandaag. Straks even strijken en wasje ophangen en verder eigenlijk helemaal niets. Heerlijk!!

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh allemaal!

@Pampapilio, bedankt voor je tips! Dat zijn ook wel onze vereiste hoor.. Bedankt dat je alles op een rij hebt gezet, super

@Petatje, vroegtijdige weeen :( brrrr nee daar moet je toch niet aan denken :( Blijf die doktoren maar goed 'lastigvallen' hoor, daar zijn ze voor!

@Dithje, leuk weer naar de kroeg (wel jammer dat het zo veranderd is :(). Ik doe het ook nog steeds hoor, totdat het nog gaat dan :p Zal het in de toekomst ook nog wel blijven doen hoor maar dan een stuk minder natuurlijk ;)

@Lizz, lekker weekendje alleen dus. Is ook een keer niet gek ;) Al ben ik altijd wel weer blij als ie er is :D

@Pooh, poehee dat is een vroegertje..

@Hier, gister feestje van Bas zijn oom gehad, was erg gezellig! Bas zijn nicht (precies zelfde dag uitgerekend) en ik waren het gesprek vd avond met onze buikies hihi :D Alleen ik had mijn pumps aan en halverwege de avond had ik geen voeten meer maar klompen :$ Ik had niet eens enkels meer zoveel vocht! Zal er wel bij horen maar vind het wel snel..
    VANDAAG PRECIES OP DE HELFT, 20 weken, JOEHOE!!! :D:D
    Fijne zondag meiden!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy gefeliciteerd :D Leuk dat jullie dezelfde dag uitgerekend zijn :D !! Je moet ook geen hakken aan doen he ;) ...

13. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel!! :D

Waren echt bescheiden hakjes, heb nooit van die 'palen' kunnen dragen hihi ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hebben jullie mijn ticker gelezen?? Bijzonder, 19 weken en op de helft :p HAHA :D !!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi heb je veel gestaan dan Nancy?? Is verder niet erg hoor, als ze nu maar afgezakt zijn ;) !!

17. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen

Nancy: Gefeliciteerd met je 20 weken!! :D

Sam: hihi leuke ticker, die loopt alvast vooruit met de tekst :p

Ik heb klokkierond geslapen, jeetje mina das lang geleden.
    Ik ging er rond 12 uur in en ben nu pas uit bed :$ Zal het wel nodig gehad hebben! Lekker hoor!!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Op de helft :( Dan was ik 'm toch al voorbij dan :p

Ja veel gestaan en zelfs gedanst, dus eigenlijk wel logisch he hihi ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dan wel hoor :D !! HIHI !!!

Es: Ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers!! Wat heb jij een heerlijke hond dan als die dan nog niet jammert ;) .. Of was vriendlief met hem uit geweest?

20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    hihi ik ben bij me vader dit weekend aan het logeren, dus mijn vader heeft mijn hond vanmorgen uitgelaten en mij lief laten slapen :)

Maar thuis kan ik ook uitslapen, want 's ochtends laat mijn vriend de hond altijd uit! 8) Heb ik even goed geregeld he.. haha

Share This Page