Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zag dat ons topic is gesloten , why ????

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb de moderators al een berichtje gestuurd, want we willen natuurlijk gewoon door daar en onze berichtenaantal naar de 100.000 tillen de komende tijd :p

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat dacht ik ook !!! Komtmisschien door de poll die erbij stond ?

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nope, alle topics waarbij meer dan 1000 berichten staan worden vanaf nu standaard dan gesloten! dus we zullen op deel 2 nu verder moeten gaan kletsen!! En zodra hier weer 1000 berichten stan word deze ook weer gesloten en zullen we verder moeten met deel 3.......... etc.

beetje jammer, maar heeft met de snelheid van het forum te maken, staat in een topic bij " over de site"

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dan zullen we nog wat delen vol gaan maken !! Hopelijk kan iedereen ons gewoon weer vinden, dan hebben ze die van ons wel laat gesloten ........hihhihihiihihi

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Nou ja ik schrok me kapot!
    Maar goed, rest van de mei mama's zal toch ook wel zo slim zijn ff in het lijstje te kijken, hoop ik...!
    Anyway goedemorgen allemaal!
    Wij vonden bij het uitzoeken van de k-wagen juist de driewielers wendbaarder... maar goed hebben er nog niet veel verstand van :D

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wezullen zien of iedereen zo slim is !! hiihihiihihiihihihhihhi ....

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb een 4 wieler... waarom.... omdat ik em mooi vond :p

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ja gelukkig ik was even zo slim genoeg om verder te zoeken.
    Denk al... What tha fuck... Hahaha

gelukkig bestaan er veel verschillende wagens, iedereen heeft zo z'n eigen mening over de "beste" wagen!

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahahhaha, ik zag gelukkig eerst deel 2 voor ik zag dat de andere gesloten was :)

Ga daar dus even bij lezen dan zien en dan kom ik hier zo terug om ter reageren

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wij hebben 5 jr terug de koelstra flexxo gekocht en die is nog steeds zgan , dus daar doen we het deze ronde gewoon weer mee !!

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :)

Ik moest ook even dubbel kijken hoor haha :)
    Ik vind het maar een rare actie, bij 1000 al, dan wordt bijna elk topic om de maand gesloten :$ Maar ja, als dan eindelijk die problemen zijn opgelost...

Zo vandaag lekker een dagje thuis met mijn kleine meisje :) We hebben weinig plannen, ik wil wat wasjes draaien maar daar houdt het ook bij op, heerlijk zo'n dag :p

Vanavond die aktie voor Haiti kijken.. Beetje jammer dat WIDM daardoor een stuk later komt, dat red ik niet meer denk :)

XXX

13. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    3-wieler: Hier ook het probleem met de quinny dat hij wat snel omvalt. In het begin moest ik echt goed opletten hoe ik de stoeprand op reed anders viel de kinderwagen met kind en al om. Op den duur krijg je er wel handigheid in.

Wendbaar: De quinny speedi is toch ook wel heel wendbaar. kan er kleine rondjes mee maken :D

Chocola: Hier met vlagen last dat ik zo een hele doos merci op kan eten ofzo. Maar gelukkig hebben we het niet al te vaak in huis. Anders zouden de kilo'e er wel aan vliegen.

Babebabe: Ik kan daar zo van genieten als ik de kleine voel, maar dat zal iedereen hier vast hebben.

Ego: Hier begin ik me gelukkig wel beter te voelen en bij Jordy is het ergste volgens mij ook wel weer voorbij.
    Vannacht had hij nog 41.3 en vanmorgen weer gewoon netjes 37.0. En ik voelde een een puntje van zijn kies dus denk dat dit dwars zat.
    Wel hebben we een zware nacht gehad en ben dus helemala op.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lekker rustig aan doen dan vandaag Linnie , die rot tandjes ook he !!!

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    PPfft te slecht geslapen vannacht werd eerst wakker met mega pijn i me rechter heup daarn in me rug en daarna van de baby die al zijn lichaamsdelen tegelijk aans trekken was lig je daar midden in de nacht met een hyper baby in je buik zow mooi gevoel:D.

Chocolade ik begin me ochtend al met 2 broodje chocopasta of hagelslag en heel de dag door overal moet chocolade op:$

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo heb jullie weer gevonden...... pff wat een onzin zeg...
    vond het wel leuk zo'n heel groot topic eigenlijks... kan je makkelijk teruglezen enzo...

maar goed: goedemorgen allen!
    hier alles goed behalve dat ik best moe ben en geen zin heb om te werken.........

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    chocolade lekker !!!!!!!!!!! Liefst PUUR !!!!!!!!!!!!!

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik ben denk ik iets te enthousiast geweest. Hij heeft nu al weer verhoging. Dat was gisteren ook s'avonds had hij opeens hoge koorts.
    Maar we w88 wel even af

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    begin hier de dag met geroosterde boterham met pasta en glas melk :) en inderdaad, als ik brood eet MOET daar iets zoets op, hagelslag, pasta of pindkaas met stukjes noot :)

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Jeej bijna pagina 3!! Hahaha.

Ik eet juist op brood super gezond, ook altijd al gedaan.. Maar verder... Overal gooi ik slagroom op of eet hele dagen chocolade ijs, mars ijs, dropjes, snoep, chips... Ga nog maar ff zo door hahaha.
    Ben benieuwd als ik morgen ga wegen. De laatste 5 weken elke week netjes 1 kilo erbij gekregen...

Deel Deze Pagina