Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Even snel vanaf mijn werk;)... De nacht is goed gegaan ondanks dat Luca om 22.00 uur zijn fles niet heeft leeggedronken. Wel was het om 03.30 uur even huilen, weer zo'n 10 minuten, maar daarna weer lekker gaan slapen. Hij ligt trouwens niet meer in de puckababy maar in een slaapzak en dat is meteen te merken, want vanochtend lag hij helemaal bovenin zijn bedje met zijn hoofd tegen de zijkant aan;).
    Ik moest natuurlijk om 06.30 uur de deur al uit en manlief is om 08.00 uur wakker geschrokken en toen lag Lucaatje nog lekker te slapen... Raar kind!;):p

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca heeft ook 1 ochtendje gewend Guppie, van 09.30 tot 12.30 uur... Vond ik prima. Het gaat toch meer om mama, dat zij een goed gevoel krijgt/heeft bij de gang van zaken en natuurlijk vooral bij de leidsters!

Wow Marj wat een mooie foto's van Madelief! Zooo zeg, die Robbe is lekker verwend:D!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Die verkoudheid kan wel even duren hoor Es bij die kleintjes. Luca is toen ook ruim 3 weken verkouden geweest. Veel meer dan leeghalen en neusspray/druppels kan je niet doen... Succes bij de ha!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; dronk Luca ook slechter toen hij verkouden was? want Naomi laat nu gerust 60cc per fles staan :(

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Dithje, Luca is een boef :p !

Es je hebt gelijk dit is wel erg lang vloeien zo.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi ik heb een slimme meid, zit te voeden en ze kreeg de deurtjes van dr keukentje niet open. Duwt ze de hele keuken ff naar me toe :p

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha Sam, slimme meid hoor die Jildou! :)

ppfff dr is echt geen beginnen aan met Naomi, ze wil niks, niet in de wipstoel, niet in de schommelstoel, niet in bed, niet in de box niet op schoot.. *zucht* ;) hoe bedoel je vermoeiend!!! Zo gaat het al het hele weekend! Weet niet wat ze heeft hoor. Ik ben t alleen wel beetje zat! 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10!

Ik ga douchen, ze bekijkt het maar ff.. anders kom ik helemaal nergens aan toe vandaag op deze manier..

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Guppie, vorige week is Anissa van 10.00-12.15u naar het kdv geweest en komende donderdag gaat ze de hele ochtend wennen.

Es, dat vloeien duurt wel heel lang ja.. Fijn dat jullie al bij de dokter terecht kunnen.
    Dus Naomi heeft haar dagje(s) niet...balen!

Haha Sam, die Jildou is echt een slimme dame zeg! :D

Pippo, dat is inderdaad een luxe om op je kleine te moeten wachten..

Dithje, fijn dat jullie een goede nacht hadden! Werk ze!

Zo Marj, dat zijn veel cadeautjes. Mooie foto's trouwens!

Eline, jammer dat je mannetje weer werken is. Hoop dat Kim snel weer gaat poepen.

Hier is het ook alweer een week geleden dat ze gepoept heeft, ben benieuwd wanneer het komt.

Gisteren dus naar mijn zus geweest en het was erg goed gegaan. De hele dag naar iedereen gelachen en om de 3 uurtjes ben ik haar rustig boven gaan voeden. Ook was ze opeens erg moe en haar daar in bed gelegd waar ze meteen in slaap viel maar 10 minuten later was ze al uitgeslapen en klaar wakker, haha.

Ik dacht dat ik dé oplossing had met het gebruik van de slaapzak maar helaas wisselt dat nogal...
    Vannacht was het weer 3.00-6.00-8.00u.... "gaap!"

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca liet inderdaad veel staan Es, uiteraard door het verstopte neusje. De ha gaf toen als tip om voor elke fles het neusje leeg te maken en neusspray te geven zodat het drinken wel goed gaat... Misschien is dat een idee?

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Och ik doe het nu 2x per dag dr neusje leegpompen, 's ochtends als ze uit bed komt is het het ergste, en ik doe het ook als ze 's avonds naar bed gaat.
    Maar het leegpompen is hier een DRAMA!! Mevrouw gaat er echt van gillen en krijsen. Helemaal overstuur is ze dan.
    Mja als ik het voor elke fles doe kan ik haar troosten met de fles :) zal t wel proberen, Thanks! Want ze laat veel melk staan doordat haar neusje dicht zit, en das ook niks

Zo ik heb net gestreken! mijn favoriete hobby! NOT!! ;) BAH! mja het is weer gedaan. Straks nog even stofzuigen en dweilen en de vaatwasser leegruimen.
    Naomi ligt nu in bed, beetje te mutsen.. zal ze gaan slapen? laten we het hopen!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oh ja mijn bloed uitslag was binnen! Ik heb bloedarmoede!
    Vandaar ook zo moe, en weinig tot geen eetlust! :(
    Nu heb ik het waarschijnlijk gekregen na de keizersnee, en is het dus een verwaarloosde bloedarmoede, dus daar gaan we dan, aan de pillen! Joepiee! slik nog niks dat scheelt! ;);) (sarcastisch)

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo en nu ga ik eerst op zoek naar een badpak ofzo.. want wil wel met Naomi gaan zwemmen als ze van de verkoudheid af is :)

Heb alleen geen idee wat ik ga kopen.. zoiezo geen bikini, daar is mijn buik niet strak genoeg voor :p

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    es balen bloedarmoede, maar gelukkig weet je nu wat er is, en kan je pillen krijgen. Voel je je vast ook weer Fitter

Dithje fijn zeg een aardig goede nacht

Moederk pfff toch best weer een zware nacht.
    Fijn dat het leuk was bij je zus zeg, en dat het goed ging

De fysio komt zo om 12 uur, en ze slaapt net, balen. Weinig zin om haar wakker te maken voor die fysio

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, wat jammer van je bloedarmoede zeg! Leuk een badpak kopen ;)! Slaapt Naomi nu?

Eline, heb je altijd voor he als ze slapen dan moeten ze er snel weer uit voor het een of ander...jammer...

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pippo ja ik doe dat eigenlijk nooit, want ze blijft dan vaak lang van slag, en kan later de slaap niet meer vatten

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pippo; Yep Naomi slaapt! gelukkig! :)

Heb een badpak besteld bij de wehkamp en een tankini.. ben benieuwd, krijg ze morgen binnen!

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, leuk ;)!

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, en tevreden met de afvaller van so you think you can dance? ;)

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pippo; Ja ik vond het wel terecht dat die eruit gingen :)

Ik heb natuurlijk wel mijn favorieten ;)
    Lorenzo, Eldrick, Chico en Natascha

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een mooie foto's Marj! Lekker grietje is het zeg... Die met die muts op is echt superschattig.

Ik hoop dat je je snel beter voelt Es! Sneu weer van Naomi. Dus die heeft d'r dag niet... Ik hoop dat ze zich na haar slaapje beter voelt. Hier wilde ik L yvia vandaag filmen voor de arts en nu heeft ze dus een supergoede dag ;). Het is voor het eerst in een maand dat ze gewoon ligt te spelen... Haha gekke druif, zul je altijd zien he :p Maar ik geniet er maar van zolang het duurt :D

MoederK, knuffel. Balen van zo'n dramanacht :(

Liefs Elea

Deel Deze Pagina