Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, HAHA ja die Lorenzo was er vorig jaar genoeg uit door blessure...maar wel een showbeest ;)!

Elea, fijn dat L.yvia vandaag een goed dagje heeft...zie je dan weer als je net wilt gaan opnemen ;)!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea, ja dat zul je altijd zien he ;) !! Nou hopelijk volgen er gewoon nu veel meer zulke dagen ;) !!

Es, bloedarmoede vervelend, maar wel wat aan te doen.

Hier eindelijk alles stil. Rinze had het vanochtend niet in zn hoofd om te gaan slapen..

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga een houten naam treintje voor Naomi kopen :D vind die dingen erg leuk! 8)

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Elea,nog veel beterschap voor je meisje. Fijn dat het vandaag beter gaat!

Leuk Es, zo'n treintje ja! Hier worden die meestal wel een keer cadeau gedaan.. Bloedarmoede dus... Ik heb na mijn bevalling meteen ijzertabletten gekregen die ik een hele tijd heb moeten slikken. Heb daarna nooit meer gecontroleerd...
    Wel fijn dat je weet dat het dan waarschijnlijk daar aan ligt.

Fijn Sam, dat Rinze eindelijk toch slaapt.

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    En Eline, wat zei de fysio?

Hier is het ook stil... Een hele tijd met haar bezig geweest en uiteindelijk is ze in slaap gevallen gelukkig.
    Ik krijg ook ergere rugpijn van het trappenlopen vandaar dat ik meestal boven blijf tot ze slaapt en dan ga ik pas naar beneden. Meestal kan ik daarna nog een aantal keer naar boven.

Moet eigenlijk weer naar de fysio (ben pas geleden weer 1x geweest) maar vind het lastig hoe ik dat steeds moet doen met die kleine..

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK gewoon meenemen? Of kan dat niet. Ik nam ze beiden wel mee naar de fysio als het zo uitkwam. Jildou vond het bere interessant en Rinze ach die heeft 2 van de 3x niets anders gedaan dan huilen maar goed.. dat is Rinze ;) !

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik heb eerst maar eens die zandbak voor de voordeur weggeveegd zover mogelijk! ;) Lag op een gegeven moment binnen meer zand als buiten.. Erg fijn! ;)

Nu wachten op onze taxi (me vader) en dan richting de HA

Tot straks!

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nou, de laatste keer zat Anissa daar heel hard te huilen omdat ik haar geen aandacht kon geven en ze toen in de maxicosi lag. Daar wil ze sowieso alleen inliggen als we blijven bewegen of in de auto dan. Anders wilt ze eruit.
    Of ik moet de reiswieg meenemen en kijken of dat wel lukt...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je kunt het proberen idd. Rinze is ook geen cosi fan. Maar goed het scheelt, mem ook niet :p

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo hier ben ik ook weer ff.
    mn meisje was weer aan het gillen en krijssen om 12 uur, uiteindelijk heb ik haar maar in de kinderwagen gelegt en zijn we stukje gaan wandelen. eenmaal thuis begon ze weer dus toen maar eten gegeven en toen sliep ze. inmiddels is ze weer wakker.
    straks maar ff naar de xenos ff kijken.

oja, en hier alweer voor de 2e keer ongie ondanks de borstvoeding. lijkt wel dat het nu beter loopt als ooit geweest is. voor ik zwanger werd was ik al 10 maanden niet ongie geweest. zou mn lichaam zich nu dan toch hersteld hebben... en een tweede makkelijker gaan... we zullen het afwachten. eerst nog ff van mn meisje genieten.
    ow, ze begint weer.
    ben weg..
    "zwaai zwaai"

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,
    sorry dat ik niet meer hier geweest ben. dylan zit momenteel (nog steeds) in een
    zeer heftige periode *slaan, gillen, grote mond ect* dit kost heel veel energie.
    met chayenna gaat alles goed tis zo een lief en tevreden meiske. waar ik natuurlijk niet mee zeggn
    wil dat dylan dat niet is ;).
    met manlief en mij gaat het up & down, we hebben gisteren gepraat en hij ziet eindelijk in dat dit niet langer kan zo en dat
    hij toch een "kleine" depressie heeft, hij gaat zich komende dagen bedenken hoe en wat hij wilt gaan doen want (daar bedoel ik mee wel of geen
    hulp inschakelen ;) van een deskundig iemand).
    met mij zelf gaat het redenlijk, ik voel me nog steeds niet de oude ik dit komt vooral door mijn bi....ik krijg nu ook revalidatie therapie (wanneer ik moet
    beginnen weet ik nog niet maar de aanvraag is gedaan).

hoe is het met jullie? (wel reageren he ;) :D )

mijn moppies

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ons meiske

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo daar zijn we weer!!

Bij mij moet het vloeien na deze strip (pil) toch wel over zijn.. Anders moet ik me Gyn bellen voor nader onderzoek.

Naomi dr longen geluisterd en waren schoon, oren ook schoon! Dus dat is mooi.
    Ik mag zeker 4x per dag (voor de fles) dr neusje leegpompen en dan zoutoplossing gebruiken (wat ik al doe) geen spray maar ampullen (druppels) Nou dat deed ik al, alleen maar 2x per dag, dus gaan we nu maar wat vaker doen.
    Dan moet het vanzelf wel weer overgaan.

Nou dat was het dan..

Nu heb ik dr in bed gelegd want ze zat in de auto al zowat te slapen in de maxi.. Ze is stil, ga zo ff kijken..

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert, hier gaat alles super! ;)

Es, veel spoelen dus...en het vloeien is het omdat de pil nog op je lichaam moet gaan inwerken ofzo?

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert, misschien heeft je man het wel moeilijk met Dylan die nu even een lastige pereiode heeft?

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dat is ook een van de redenen, maar de hoofd reden gaat of de familie ruzie en de scheiding van zijn ouders die hij nooit verwerkt heeft

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Kikkert, ach ok...maakt het zeker niet gemakkelijk op zo...veel sterkte met manlief en hopelijk gaat hij gauw hulp aanvaarden van derden...miischien een psycholoog, kan hem erg helpen hoor...heb ik destijds een jaar na ons verlies ook gedaan...

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Even spammen hoor;
    Zo zien we Vigo de hele dag, daarom wilde hij dus geen speen...

Bekijk bijlage 100251

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0

Deel Deze Pagina