Hier net stuk gewandeld, Jildou op loopfiets. Nou meneer heeft dan bijna een uurtje geslapen in wandelwagen.. man o man, je zal ook eens wat missen Rinze. En nu weer hongerrrrr!
Zo even teruglezen... @Kikkert, wat een prachtige foto! @Dithje, gaat weer de goede kant op bij jullie! Ik denk dat ik het ook lekker bij 1 ochtend hou. Ik ga er van uit dat hij zijn vaste slaapritme wel aanhoudt, en anders bellen ze maar dan komt 1 van ons alsnog wel naar huis. (verwacht geen gekke dingen hoor). Vind een goede intake ook veel belangrijker. @Es, gelukkig weet je nu wat het is. En met die pillen moet het ook snel over zijn toch. @Elea, goed idee om te filmen! Ik heb van Vigo laatst ook een filmpje gemaakt toen hij last had van zijn zuur. Voor mocht het ooit nodig zijn, maar het is hier erg sporadisch nog... @MoederK, ik ben er ook geen ster in om bij een afspraak voor mezelf een kind mee te nemen. Kan het niet 's avonds of rond 6 uur? Fysio's worden toch ook wel iets klantgerichter? @Sam, hoe had je mij voorgesteld dan? @Hier, nieuwe droger is er! Sjiek ding wel hoor, lekker groot (7 kilo), maar het belangrijkste is dat ik weer kan drogen!
@guppie wat een leuke foto's en wat een mooi manneke !!! fijn dat de droger er is. @sam tis ook heerlijk wandel weer, wij hebben net ook gewandelt en dylan ook op de loopfiets.
Hier is de fysio geweest, en ze moet nu in een zijslaper overdag. Haar hoofd is toch wel erg afgeplat, pfff. Heb haar nu erin, maar ligt te piepen, hoop dat het gaat wennen. Moet er niet aan denken dat ze een helmpje moet over een half jaar pfff xxx
vitamine K ---> moet je dat tot de 3de maand gebruiken of de 3de maand ook nog? want ik twijfel nu een beetje hahaha
@eline balen meid....hopenlijk went die zij slapen (gebruiken we ook bij chayenna...leuk vind ze het niet maar goed soms is het niet anders). ik hoop dat het toch goed gaat bijtrekken door het zijlig kussen
Kikkert tot 3 maanden. Dus je kunt straks stoppen Eline, snap dat je geen helmpjr eilt maar serieus Rinze heeft 13 weken lang alleen maar op links gelegen en als je nu ziet hoe het na 2 weken al verbeterd is! De therapeut had van de dikke 500 kiss kinderen maar 1 kindje gehad die een helmpje moest! Dus er is nog wel hoop!!
Kikkert; Lieve foto's van je kanjers! Guppie; Ik had me je precies zo voorgesteld hoor herken je nog wel een beetje van het labjes forum haha Liefff Vigo met z'n duimpje haha! Eline; Komt vast goed meid, nu even doorzetten op de zij dan hoeft ze vast geen helmpje. Ze zeiden tegen mij ook dat Naomi beetje platter is links, ja dat was ook haar voorkeurshouding toen haar nek nog vast zat! Dus ik gevraagd of ik haar nu rechts moet laten slapen elke keer, maar dat hoefde niet eens, was zo minimaal dat ze verwacht dat het snel bij zou trekken. Ook zei ze dat ze zag dat ze al goed naar rechts en links keek zonder moeite dus ze verder geen problemen zou verwachten. Gelukkig! Ik blij natuurlijk! Net even mijn oogjes dicht gehad op de bank, schrik ik me toch wakker van de deur bel, staat de pensioen planner op de stoep om de offerte af te gooien, was gelijk helemaal van de kaart.. haha lekker wakker worden hoor Nu maar aan de koffie, Naomi slaapt al een uurtje, die maak ik om half 9 wakker voor de douche en de fles.. kan ze daarna weer lekker slapen.. Vind altijd sneu wakker maken en dan douchen, maar ze is al 2 dagen niet in bad of wat dan ook geweest, dus vanavond moet ze eraan geloven haha
hmm Vigo gaat soms wel 4 dagen niet in bad, maar hij spuugt dan ook helemaal niet. Kan hem wel in bad doen, maar vies is hij nooit. Zijn kleren ook niet overigens. Wel een verschil haha. Vigo gaat 2 keer per week in bad, heel soms 3 keer. Spuugt Naomi nog Es?
Hmm Es heb jij dat!! Douchen/ bad: Rinze gaat elke 2/ 3 dagen. Jildou ook eigenlijk Wil Rinze nu wel om de dag steeds doen want hij heeft ngoal last van berg..
Naomi gaat zeker om de dag in bad of onder de douche, Naomi kwijlt en spuugt veel dus vind ik het dan ook wel nodig Ik kan ook geen 2 dagen doen met kleren, ja broek wel naar shirt of trui niet.. Ik heb nu maar de hele dag zowat een slab om bij haar.. die zijn makkelijker te verschonen dan een trui of shirt, anders blijf ik verschonen, soms heeft ze echt hele natte plekken van het spugen en/of kwijlen.. Dan maar een slab om hoor, tis geen gezicht, maar beter dat! Heb de hete kraan nu even aangezet in de douche dat het ff flink gaat stomen in de badkamer dan komt misschien haar snot wat losser in haar neusje.. Vincent gaat zo met haar douchen, ik heb net dr bedje verschoond, en ik was vergeten dr lakentje te strijken vanmorgen, dus nu maar even op bed gelegd en wat je ziet gewoon op het bedje gestreken.. die kreuken onder het dekentje zie je toch niet
Haha slimmerd !! Hier heeft Rinze op het moment ook vaak een slabje om hoor. Ze hebben bij de zeeman hele mooie kleintjes, vind ik ideaal. Hij is wat aan de spuug de afgelopen dagen, maar ook aan de zuip moet ik erbij zeggen !!
Ik kijk net in Naomi haar mondje, zie ik aan de onderkant aan de zijkant 2 witte plekken zitten, en ik voel erover heen en ik voel dat het wat harder is als haar andere tandvlees.. Je gaat me toch niet vertellen dat er nu al tandjes door zitten te komen? Dat is toch veels te vroeg met 3 maanden??? Is ze daarom al 3 dagen huilerig en stront vervelend?
Es het kan. Maar die zitten vaak eerst boven of onder in het midden... Zou wel verklaren waarom ze zo jengelig is de afgelopen dagen..
Ja tis wel onder, maar niet precies in het midden wel in de buurt van het midden, ja moeilijk uitleggen, misschien kan ik er morgen een foto van maken.. Het zou inderdaad wel haar gedrag van de laatste 3 dagen verklaren ja.. Want ppfff ze is echt niet vrolijk.. Vreselijk huilerig! En kwijlen wordt ook steeds erger!
Allemachtig! Vind het wel erg vroeg hoor Mja kan natuurlijk zijn dat het nog wel even duurt voordat ze echt doorkomen.. dit is dan meer het voor proces!
heb foto's kunnen maken, mevrouw was toch aan het krijsen Zal ze zo ff uploaden.. eerst mevrouw ff de fles geven en op bed gooien