Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou jaaa zeg ;) Gooien.. Es.. doen we even normaal? :p

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam thanks...ben blij als ik met die druppeltjes kan stoppen dan hoef ik alleen nog maar aan de vitamine D te denken hahaha
    @es mooie foto :D beterschap voor de kleine meid. en wat shit dat jij alweer vloeit
    @bad hier gaat chayenna om de dag in bad en de andere dagen allen gezicht en billen. maar ze spuugt ook best wel veel (soms met flinke golven).
    @es tandjes ja hoor het kan.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert.. och die dingen vind ik altijd drama ;) !!

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    davy heeft daarstraks ontdenkt dat chayenna niet tegen kietelen kan ze had helemaal de slappe lach.....echt om op te vreten was ze zo geinig hihihi

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dylan krijgt nu van die tabletjes voor het tanden poetsen veel makkelijker :D

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ooh dat kan ook. Neej Jildou onthoudt het zelf wel. De potjes staan hier op tafel, anders vergeet ik ze standaard ;) !! HAHA..
    Ja leuk is dat he? Rinze is ook erg kietelig, smelt :D

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja soms is het toch wel handig z'n kids die aan de vitamintjes denken dylan zegt nu ook standaard mama ik wil een vitamine kauwer hahaha...

ja super is dat :D dan smelt je echt

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ola dames!

De eerste werkdag van de week zit er weer op! Vind de maandag echt niets hoor... Ga om half 7 van huis, ben er om kwart voor 7 weer en zie mijn kleine Lucaatje dus bijna niet:(.

Weet ook niet wat het is vandaag... Doe de hele dag al niets anders dan niezen. Mijn neus en rondom mijn neus is helemaal rood van het snuiten, ben net een clown:p. Lijkt mij niet dat het nog hooikoorts is toch...? Seizoen is toch allang afgelopen?

Ga nog ff bankhangen en quality timen met manlief. Alvast slaap lekker voor jullie allen en tot laters, xxx

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; haha nou ja gooien! ;) heb dr wel lief neergelegd hoor :D

Hier een foto van haar onderkantje, vind het er maar vreemd uitzien.. In het echt zijn de plekken witter hoor.. Hier valt het iets minder op

Bekijk bijlage 100375

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dihtje knuffel
    @es voel je ook harde puntjes? ziet er wel iets geirriteerd uit maar is moeilijk te beoordelen via de foto

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kikkert; het voelt wel harder als het tandvlees erom heen, maar echt harde puntjes voel ik (nog) niet..

Ik vind het maar rare plekken, haha

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hou het gewoon ff in de gaten het kunnen idd tandjes zijn(al komen normaal eerst de voorste tandjes), dit kan ook verband houden met verkoudheid, kapotte billetjes, huilerigheid enz...

beterschap voor de keine meid

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ze heeft niet echt kapotte billen hoor.. wel beetje uitslag (kleine rode plekjes) maar niet heel erg, zijn maar paar plekjes, en heb het net ingesmeerd met Bepanthen!

Misschien heeft het met haar verkoudheid te maken? geen idee! Snap er geen snars van :p

Het stomen in de badkamer heeft wel geholpen, het snot kwam eruit lopen onder de douche zei Vincent haha ;)
    voor de fles nog even leeggepompt en druppels gedaan! Getroost met de fles, en mevrouw is nu ver weg in dromenland!! :D8)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    kan de fotos nu niet zien lig lekker in mn bedje.Rinze slaapt nog ben benieuwd wat hij gaat doen!

Dithje poeh heftig dagje dan ja!geniet nog maar ff!!

slaap lekker dames!

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een mooie foto's Es, Guppie en Kikkert!

Die bobbels in Naomi d'r mondje... :( Geen flauw idee zeg...

Dithje, da's een lange dag zeg... Zijn je andere dagen minder lang? En dat niezen... het lijkt me idd dat de hooikoortsperiode voorbij is. Of je bent misschien allergisch voor eikeltjes :(

:D:D:D

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dames, ik ga ook afsluiten en lekker mijn bedje in!

Misschien dat ik morgen maar even het CB bel over die plekken in haar mondje.. Vind het toch maar vreemd!

Welterusten!!

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ja hoor... ik kom alleen weer even bijlezen en iedereen een goede nacht wensen. slaap allemaal lekker incl. de kleintjes.

Ik hoop morgen echt eens overdag tijd te hebben om hier langs te komen ipv bedtijd.

Maar ik denk wel aan jullie hoor

x

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    pff ruim 1,5 uur later, 2 luiers en 2 shirts en een hydrofiel onder zn hoofd verder met heel veel spuug zit ik nu nog met rinze! Hij spuugde overdag al meer gister maar dit slaat alles!pffff?!!

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pff Sam wat erg, wat een nacht zeg, sliep ie daarna wel?

Es ben benieuwd wat het cb erover zegt

Dithje wat een lange dag, jij hebt best lange reistijd ook he dacht ik?

Kikkert mooie foto van jullie meisje

Guppie ook mooie fotos, en leuk om jou ook eens te zien.

Gisterenmiddag met Kim naar mijn werk gegaan, was heel leuk.
    Ik zweette me wel dood in de auto, maar het is goed gegaan:D
    Gelukkig was Kim ook heel lief.

Ik heb een babygym van fisherprice, daar hangt een soort poes aan met een bal, als je eraan draait maakt ie even muziek.
    En dat heeft ze nu door, draait de hele tijd aan die bal, en hoor hele dag zelfde deuntje:D
    Haar gisterenavond nog is in de zijslaper gelegt, en dat ging nu goed.
    Eerst janken, maar ze sliep na een kwartiertje.
    Moet het van fysio alleen overdag doen, maar vraag me af waarom niet snachts eigenlijk. Dan slaapt ze de meeste uren

xxx

Deel Deze Pagina