Eline wat goed meid! Zijslaper overdag omdat je er dan bij bent ze kunnen zich eruit wurmen en s nachts is dat gevaarlijk. Ja net nog klein uurtje kunnen slapen. Zit te twijfelen om ha te bellen. Hij zuipt heel onrustig dus daar kan het ook van komen. Hij spuugt een uur na de voeding nog!
Goedemorgen meiden, Sam, arme Rinze en arme jij. Ik zou toch maar weer even de ha bellen of langsgaan op het inloopspreek uur. het ziet jullie ook niet mee meis. kom jij nog aan je slaap toe? heel veel sterkte voor allebei. x Eline, stoere meid hoor met de toet en de kleine naar het werk. wat een vrijheid he je rijbewijs en een auto hebben. klinkt leuk je cadeautje. merk dat de kleine ook echt nu aan 'spelen' toe is. ookal ligt ze nu naast mij in bed te snurken. Mijn oudste ligt mega te hoesten in bed dus de 'werkdag' met de kids gaat elk moment beginnen. Tjee er is gewoon geen kind die niet verkouden is he. Fijne dag allemaal. En zoals promised ik ga proberen wat vakder vandaag langs te komen (ondanks de kids thuis en mijn schoonmama ) x
Koekkie nou ik lig 22.00 tegenwoordig al te slapen, dat moet ook wel want voel me zo langzamerhand een wrak. Eind van de dag giga hoofdpijn. Gewoon slaaptekort, maar goed het zal wel weer goedkomen. Zo hij spuugt me nog even lekker onder.
Koekkie nou werkse dan vandaag he met de kids, naar dat hoesten sam oke,omdat ze zei misschien ook snachts, dacht waarom nie meteen. Dacht zijn redelijk betrouwbaar. Wat naar dat spugen, kim heeft het ook zo nu en dan. Hele stralen lopen dan haar nekkie in, ook paar uur na de voeding. Maar ze heeft er zelf weinig last van volgens mij
Goedemorgen iedereen! Sam, vooreerst een hele dikke knuffel meid! Wat moet jij een zware nacht hebben gehad zeg....en arme Rinze...hoop dat je gauw mag gaan naar huisarts als je gaat bellen...Gadver.... Koekkie, veel beterschap met de oudste! En we houden je eraan dat je vandaag overdag komt kletsen HIHI ! Eline, fijn dat gisteren alles goed gegaan is en fijn dat spele he?! Es, al kunnen bellen naar CB? Guppie, mooie Vigo en mama hoor !
Ik twijfel wat want hij is verder goed vrolijk hij heeft het nu druk met een rammelaar.Wacht het vandaag wel even af. Anders bel ik vanmiddag wel voor morgenochtend.
Hier slaapt beebje 's nachts altijd met zijslaper...als hij wroetelt dan gaat de zijslaper gewoon mee HIHI ! Ik leg hem steeds 's avonds bij slapengaan op de ene zij en als hij de 1ste voeding heeft gehad, dan slaapt hij de andere zij...dan komt hij naar beneden en als hij overdag nog beetje slaapt is het in zijn park op zijn rugje...
Goedemorgen! Ik ben moe van een goede nacht slapen... Het laten huilen begint toch z'n vruchten af te werpen of zou het toeval zijn? Vannacht heeft Luca rond 05.00 uur maar een minuutje of 3 gehuild. We moesten hem vanochtend om 07.00 uur zelfs wakker maken! Jeetje Sam wat ellendig toch weer! Ik zou echt de ha bellen hoor... Je stelt het maar uit en uit en dat snap ik ook heel goed hoor, want ik zou precies hetzelfde doen. Maar echt meis, bel de ha! Die nachten zijn zoooo slopend, dat ga je niet heel lang voldhouden zonder er aan onder door te gaan. Dikke knuffel! Gelukkig heb ik niet iedere dag zo'n lange dag hoor Elea en Eline. De maandag wel, omdat ik dan naar het hoofdkantoor moet en dat is bijna 2 uur enkele reis. Voor de rest van de dagen is het maar net waar ik mijn afspraken gepland heb (heb een landelijke functie, dus veel rijden en reistijd). Gelukkig de agenda in eigen beheer dus kan wel 'slim' plannen!
Goedemorgen!! Naomi om kwart voor 8 maar wakker gemaakt! Straks naar het CB bellen, en om 10u bij de kapper zijn!! Whoeiii ben benieuwd!!
Mogguh! Was gisteravond helemaal van mijn stuk. Eerst grey's gekeken, te spannend gewoon! Daarna kwam ik op een blog terecht van een papa van een meisje net zo oud als Ymke, maar dat meisje heeft al 10 maanden kanker. Dat kwam binnen zeg... En nog steeds eigenlijk. @Sam, helpt een badje tegen berg? Ymke gaat ook om de dag hoor, en vaak ook elke dag. Zij wordt natuurlijk veel viezer! @Es, bij Ymke ook tandjes met 3 maanden hoor! Die had een compleet gebit ruim voor 2 jaar. Maareh wat jij op de foto ziet heeft Vigo ook, volgens mij zijn dat geen tandjes. @Dithje, wat fijn dat het beter gaat zeg! Vigo begint opeens enorm te mopperen, dus ga maar even knuffelen. De laatste dagen met z'n 2tjes zijn echt begonnen nu
Gupppie, ook hier komt het werken dichtbij nu... Kan me vooorstellen dat die blog heftig was en je bij blijft.. Leuke foto trouwens! Sam, arme Rinze weer en arme jij! Hopelijk gaat alles goed vandaag! Fijn Dithje, wat goed! Hier betekend huilen "helaas" echt honger Es, ben benieuwd straks naar je nieuwe kapsel! Koekkie, fijne dag vandaag! Het is me wat met al die verkouden kis Pippo, met jou ook alles goed? Leuk Eline, dat Kim zo aan het spelen is! Handig he dat je met een auto nu overal naar toe kan!
Dithje ja maar ik weet al wat ha gaat zeggen, dus vandaar uitstel !! Guppie ach jeetje zeg, dikke knuffel! Badje tegen berg niet, maar olie en later uitwassen met shampoo wel !!
Dankje Pippo. Vannacht weer vaak wakker geworden en probeer dan een speentje te geven om te kijken of ze verder slaapt maar nee.. Pfff, toch best vermoeiend hoor. Vooral als ik dadelijk weer moet gaan werken.. Anissa heeft ook beetje last van berg... Moet je dat eigenlijk weghalen of gaat dat vanzelf een keer weg? Beetje mistig buiten en erg koud zie ik,kijken of we vanmiddag nog even lekker gaan wandelen. Onze auto is nog steeds kapot en man heeft de andere mee dus kan niet weg gaan (alleen wandelen dan)
goedemorgen allemaal hier vanochtend naar cb geweest ...ze doet het prima ze weegt nu 6860 gr en 61cm zo doorgaan als nu ..alleen die prikjes vond ze heeel niet leuk zo zielig bahhhh .... verder niet de zin om te reageren want ben echt op lig nachten wakker van de pijn gister ha geweest moet nu standart pijn stilling nemen en dan over een wk terug komen om te kijken of ze dan wel kan onderzoeken dat kon ze gister niet alles zit vast en doet zeer dus ze kon niet duidelijk er iets van maken of het nu alleen de bi is of dat er meer aan de hand is .. dus bij deze iedereen een knufff..
Hele dikke knuffel voor jou!! Hopelijk helpt die pijnstilling een beetje en komen ze snel te weten waar je pijn vandaan komt en kunnen ze er echt iets aan gaan doen. Fijn dat Caitlin het zo goed doet! Hopelijk heeft ze niet te veel last van de spuitjes Rustig aan meid!
@MoederK, wanneer moet jij ook alweer beginnen? Mist betekent meestal een lekker zonnetje in de middag! Ik heb ook nog wel een lekkere wandeling in de planning!
Nou, dan hoop ik dat het zonnetje nog gaat komen straks.. Is nu maar 6 graden buiten.. Ik moet woe 27 oktober weer beginnen..