Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha jammer ik probeer mee te denken aan een ' oplossing ' ;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja weet ik :D Je bent een schat. Ach komt wel goed joh.. ;) We proberen vrolijk verder ;)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie middag...

ik heb nog niks gelezen ga ik zo doen maar reageren zit er ff niet in, heb de hele dag school gehad en ben gesloopt. straks naar de tandarts met het hele gezin (controlle).

knuff

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Es, nou dat vind ik wel een smak geld eigenlijk. Ik geef al best veel geld uit aan mijn haar, dure kapper en dure produkten en shampoo. Om nou ook nog elke 8 weken mn haar bij te laten kleuren...

Heerlijk gewandeld hier, maar Vigo heeft nu de mopperitis. Duidelijk wel een sprongetje dus! Rinaldo gaat straks lekker patatjes halen! Wel 3 dwaze dolle dagen gehad qua eten (ongi=excuus :D) dus laten we die dan maar goed afsluiten :)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es ziet er leuk uit (moest ik toch ff zeggen ;) ).

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik zei laatst trouwens toch wat over ongi zijn en borstvoeding nou ik neem terug wat ik zei want ik heb niks meer gezien ;)

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik lig er ook vroeg in, rond half 10. Dan red ik vaak net mijn 7 uurtjes slaap

Guppie zag je topic over dat badje, wat een mensen heb je ook he met reacties pfff

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Meiden, de hel is hier losgebarsten, ik heb besloten weg te gaan bij Vincent.

Mijn vader komt er zo aan om het één en ander te bespreken enz.. En dan gaan ik en Naomi waarschijnlijk met hem mee naar huis.
    En komen we de spullen van ons later de week halen met een karretje.

Dit is geen beslissing van mij die ik 123 heb genomen hoor trouwens.
    Voor jullie komt het misschien nu plotseling maar voor mij niet..

Latere uitleg volgt nog wel.. nu even geen behoefte aan

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, super je haar ;)!

Guppie, sprongetje...hopelijk is hij het snel voorbij ;)!

Eline, kan ik me voorstellen dat het eng rijden was als je beebje aan het krijsen is....
    .
    Kikkert, veel succes bij de tandarts met het gezin! Hier gisterenavond moeten gaan...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow Es.. Dat is heftig... Sterkte zeg!!

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jeetje Es, ik heb er kippenvel van!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja Sam, heftig zeker.. maar er is het één en ander tot me doorgedrongen.
    Waarom ik ook de antidepressiva zit, en gewoon niet lekker in me vel..

Ik weet zeker dat ik me een heel stuk lekkerder ga voelen als we uit elkaar gaan. En ik weet ook dat ik dan veel meer rust ga krijgen in mijn hoofd en lichaam.

Naomi gaat er zo ook aan onderdoor, 2 van zulke ouders bij elkaar is voor haar ook een hel. En ik heb altijd gezegd; het gaat me niet gebeuren dat mijn kind(eren) onder mijn relatie gaan lijden!
    En nu lijd Naomi er nog niet onder, maar ik wel.. en ik heb geen zin om nog langer zo door te gaan.. ik stort straks in, en dan kan ik helemaal niet meer voor me kind zorgen, en dat ga ik nu voorkomen!!

Ik ben juist nu trots op mezelf dat ik de kracht heb gevonden er een punt achter te zetten.. hoe stom het ook klinkt

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es jeetje ik schrik ervan zeg, sterkte

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ach meiden, er veranderd niks hoor voor mij en Naomi! Alleen een ander huis..
    Ik doe al 3 maanden alles alleen! :)

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik ben er even stil van......zag dit niet aankomen nee...
    Sterkte voor jullie beiden want het zal niet gemakkelijk worden allemaal lijkt me ook wat betreft zorgverdeling...
    Hele dikke knuffel!!

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Es, heel veel sterkte. Inderdaad voor ons een hele schok maar ik begrijp dat jij er heel goed over na hebt gedacht. Als jij en je kleine beter af zijn. Dan is het een stoer besluit dat je dat durft.
    Fijn dat je papa je komt helpen. Je hebt een hele goede aan hem gelukkig.
    Knuffel.x

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Begrijp alleen dan even niet de trouwplannen van laatst?

18. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Es! Schrik hier van! Wilde je net zeggen dat ik je haar geweldig vind, maar toen las ik dus dat jij en Vincent uit elkaar gaan... Jullie hadden toch trouwplannen? Of heb ik het mis en haal ik van alles door elkaar?

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    sjow, dat was me weer een dagje. Ik krijg gewoon nog kraamvisite, ongelofelijk! Nu komt het ook wel door de zomervakantie, ramadan en daarna vakantie, maar toch....

Es: Wat een naar nieuws zeg. Soms wil je je best doen iets te doen slagen, maar zit het er gewoon niet in. Hoop dat de keuze die je maakt jou gelukkig zal maken.

MoederK: Mirie was ook op vakantie. We waren allebei op vakantie naar onze schoonma. Ik was afgelopen zaterdag bij haar, want ook zij kreeg nog kraamvisite. Heel gezellig!

Hebben jullie kleintjes ook zoveel poepluiers?? Mijne bij bijna elke verschoning! Ik ga morgen zijn poepje naar het lab brengen voor controle!

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaT: hier waren de poepluiers juist erg spaars (1 per 4 dagen) maar nu ik bv met fv mix (ivm beginnen met werken volgende week) steeds meer poepluiers maar niet extreem (max is nu 4 pd maar normaal 1 pd). is er iets raars aan de poep dat je het naar het lab wilt brengen?

Deel Deze Pagina