Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    pippo, succes morgen met de prikjes!

MoederK, hahah idd een flinke zuigzoen, echt grappig zeg!

fijne avond/nacht allemaal!

2. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MoederK, zo zo Anissa had jou echt te pakken :)
    Aiai jullie kat, arm ding.

@Pippo, succes met de prikjes morgen, hopelijk valt het allemaal mee voor beebje.

@Eline, heel erg fijn dat het zo goed gaat met het hoofdje van Kim, da's goed nieuws!

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    :D

Hihi, moet zo lachen om haar geluiden...kost ook nog veel inspanning.. ( dit was de 2e keer dat ze draaide) Nu gaat het al makkelijker, haha

View My Video

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaha MoederK! Die Anissa heeft jou goed te pakken gehad :p

Succes morgen met de prikjes Pippo!
    Heb niet lang in de file gestaan, gelukkig. Ben vandaag niet naar Almere geweest, moet morgen (halve dag training waar ik nu al geen zin in heb 8))... Ga dan meteen maar trakteren op gebak voor mijn verjaardag woensdag.

Slaap lekker allemaal!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    pippo: sterkte en succes straks met de prikjes. als het zo ging als de laatste bij djesslyn valt het mee.

@ eline: fijn zeg geen helmpje! ben blij voor je!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    zo ben trouwens een keer de 1e hihi. voel me nog steeds niet zo lekker en mn neus loopt en nies iedere minuut ongeveer. dus de fysio voor djesslyn maar afgebeld en ff opgeschoven.

moet morgen trouwens op controle komen bij het uwv. ben benieuwd..
    kga nog ff slapen. djesslyn ligt ook weer.

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goldy/Dithje/Bubsie, dank je wel! De 1ste prik valt nog mee maar de 2de is fataal :(! Hoop dat het meevalt...ben het al zo gewoon maar toch zit ik er erg mee :(!

Zo hier wat verkouden aan het worden en mijn rechteroor die maar raar aanvoelt...vervelend :(!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, mag je elke dag bellen naar de dierenarts om te vragen hoe het met je poes gesteld is?

Dithje, zozo morgen jarig ;)! Smakelijk deze middag en veel plezier bij de training...hoewel je er niet teveel zin in hebt, hoop ik dat het gaat meevallen ;)!

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Inmiddels ben ik op kantoor aangekomen... Half 7 weggegaan en om 09.15 uur aangekomen :$:(
    De training zou eigenlijk om 09.00 uur beginnen maar is verschoven naar begintijd 10.00 uur...

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haai lady's!!

Naomi kwam om kwart over 7 maar ze begon niet te huilen, maar juist lekker te kletsen enz.. dus die heb ik laten liggen tot 8 uur want toen begon ze pas beetje te huilen.. Fles gegeven en nog even bij mij in bed geknuffeld en beetje tv gekeken.

Nu zitten we te wachten op de uitlaatservice die de hond komt halen dan kan ik even met Naomi naar dorp lopen voor een paar boodschapjes dan hoef ik er vanmiddag niet meer uit.

Dithje; jeetje meid dat was een hele wereldreis.. t is ook erg glad op de wegen hoorde ik.. Vincent heeft er ook het dubbele over gedaan naar zijn werk..

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pippo; om even op je vraag terug te komen van gisteren..

In de middag met de puck slaapt ze al een tijdje, alleen dan zijn het maar hazeslaapjes van nog geen uur.. maar ik ga haar nu proberen te laten liggen in de hoop ze nog even verder slaapt,en gisteren lukte dat wel..

Met ons nichtje en schoonzusje gaat het prima. Ze zit nu 30 gram boven haar geboortegewicht en was gisteren alweer een week oud.
    Ze moeten vandaag naar het ziekenhuis voor haar klompvoetjes en worden waarschijnlijk gelijk rechtgezet en in het gips gedaan..

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm zal zo kor eens bellen hoe laat hij er was. Gister 5 uur weggegaan, half 9 in a'dam.

Hier schrok ik om 20 over 8 wakker. Rinze kwam om 1 uur en 5 uur. 5 uur heb ik nog half uur met speen proberen te rekken maar jil lag 5 uur al bij me dus half 6 maar opgegeven, ff gevoed en snel verder slapen ;)

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Niemand mijn filmpje gekeken? :( ........ ;)

Vannacht was het 00.00-03.00-06.00 en toen moest ik haar alweer om 08.00u voeden omdat ik naar de fysio moest...
    Ik weet echt niet wat het is.. Zodra ik haar het speentje geef gaat ze juist heel hard huilen dus zou het dan toch honger zijn??
    Ze ligt op haar eigen kamertje..
    Ik heb haar zelfs bijna 10 minuten laten huilen maar dat voelde echt niet goed. Ging ook steeds zieliger huilen.. :(

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK, sorry, straks even, kon niet met m'n mobiel!! Ga nu eerst ff weg!

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

Heb alles wel gelezen maar even geen tijd om te reageren
    ga ons huisje ook even in de kerststemming brengen met mams

maar wilde even een fototje posten
    en een filmpje

Bekijk bijlage 113379

vind het zo schatting

en dan hier het filmpie

YouTube - Whahahhahaha Broko

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ moederk, wat rot dat je zo'n nacht had.
    ja ik zeg altijd als moeder weet je wel wanneer ze honger heeft. als jij een speen geeft en ze zuigt en er komt niks en ze gaat harder huilen dan denk ik honger.
    djesslyn wilde helemaal geen speen dus die heeft die nooit gehad. als ik haar een speen gaf werd ze woest! hihi.
    hopelijk gaat het vannacht beter voor je.
    ga ff flesje maken tot straks misschien.

17. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    LuckyBlue, wat een geweldig filmpje!!!! Heerlijk om haar te zien/horen lachen!! :)

Bubsie, ja ik ben ook bang dat het toch honger is..

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MoederK, jawelll, ik had gisterenavond nog gekeken, maar had even geen tijd om eerder te reageren, geweldig filmpje van jullie mooie meisje, lieve geluidjes en heerlijk dat draaien zo.

@Es, succes voor je nichtje vanmiddag, zo sneu nu al gips...

@Dithje, jeetje meid wat een drama op de weg weer. Veel plezier met trakteren vanmiddag, morgen jouw birthday.

@Sam, druk doende maar ondertussen toch nog even kunnen slapen, wel lekker hoor!

@Pippo, succes straks met de prikjes, blijft spannend he.

@Lucky, leuke foto en leuk filmpje!!

@hier, Bram was vanmorgen beetje uit zijn doen, dikke poepluier, een fles en wat Dentinox rijker ging het gelukkig weer. Nu is hij in slaap gevallen in de box, dus ik ga er gauw eentje naar zijn bedje brengen. Tot later!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Arme Bram, gelukkig gaat het nu weer iets beter..

AUW!!! Ik val me nu net van de trap!! Gelukkig zonder anissa..
    Mijn kont doet nu echt pijn en de onderkant van 1 voet..
    Zal morgen lekker voelen... :(

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, ik had het fimpje ook gezien maar kon maar 10sec kijken...dan komt de play toets altijd op het scherm dus ik zag niet veel :(
    Meid, wat steek je toch uit!? pas maar op dat je staartbeentje niet gebarsten is...Let je wel wat op meid...dikke knuffel!

Deel Deze Pagina