Wel vreemd zeg idd!!! Ja ik weet nog dat ze zeiden iig geen klompvoetjes, dus vandaar dat ik het vroeg. Maar komt vast goed met jullie beauty!!
nu je het zegt geloof dat ze dan met de 20 wkn echo wel zeiden ja. weet het niet meer. maar denk dan had de gyn dat de laatste weken toch ook moeten zien:x
@klompvoetjes: ons overbuurmeisje had ze ook. Is mbv gips helemaal goed gekomen! Pff, drukte voorbij. Gister oudergesprekken gehad, ben nu zo moe!
Zag trouwens veel mooie kindjes! Wat zijn ze al groot vergeleken met M (scheelt ook weken, zij is nu nog maar 3 mnd. Hier een lang maar fijn meiske.
Super Eline dat er geen helpmje nodig is! Wel een opluchting he. MoederK en LuckyBlue, wat een leuke filmpjes. Knap hoor dat draaien. Jeemig Bubsie, kan me voorstellen dat je wel even schrikt dan. Gelukkig is het al behoorlijk bijgetrokken, ik hoop dat het gips niet nodig is. Van Rinze ook weer een mooie foto. Schatje hoor. Knuff voor jou, Goldy. Fijn dat het een beetje beter lijkt te gaan. Hij heeft een flinke klap gehad he... Pippo, hoe was het bij Kind en Gezin? Had je zijn gewicht goed gegokt? Ik hoop dat hij niet al te veel last heeft van de prikjes... Hier gaat het sinds L yvia meer vast voedsel eet heel erg goed. Ze is echt zo lief en vrolijk, ik kan wel janken als ik haar zelf zie spelen in de box. Van geluk dan hè Ben zo blij dat ze niet meer zo veel huilt en beter in haar velletje zit. Ik begin eindelijk van haar te genieten. De meiden zoeken haar ook steeds meer op, ze reageert ook zo leuk op ze. Vooral E line krijgt haar altijd in een deuk Superlief echt. Liefs Elea
Super dat het zo gaat Elea Heerlijk genieten!! Hier nu gelukkig ook steeds meer !! Marj nou moet je niet overdrijven, over paar dagen is ze ook 4 mnd hoor ... Ontkenningsfase? .. Maar goed zo'n beer als Rinze hoeft ook niet !!
Heb vanmiddag de computer weg gebracht en kon hem net al weer op halen dus nou doet hij het gewoon weer normaal.. gelukkig want ik werd er gek van.. ff vraagje, hoelang slapen jullie kindjes overdag eigenlijk? Jayden slaapt overdag vrij weinig terwijl hij wel echt moe is.. Hij valt de laatste dagen overdag heel moeilijk in slaap en vaak zijn het dan maar slaapjes van 30/45 minuten. Kan dit ook door tandjes komen? @ bubsie, heb ons schema er ook bij gezet.. @ angel, succes morgen bij de gyn, hoop dat het allemaal mee valt. Knuff! @ koekie, beterschap voor je meisje! Een grote dame hoor, groter dan Jayden! @ es, fijn dat het geen ernstige vorm is en het allemaal goed komt! @ moederK, mooi filmpje van Anissa, wat knap van dr! @ lucky, hahah wat een leuk filmpje, wat is ze knap zeg.. en mooie oorbelletjes in, super schattig!
@ elea, wat fijn dat lyvia het nu zo goed doet en lekker vrolijk is. Heerlijk dat je nu echt kunt genieten!
Fijn Goldy! Ja dat kan heel goed hoor! Hier slaapt Rinze ook niet veel overdag en ook korte slaapjes en hij heeft nog geen tandjes
Ik weet ook niet zeker of het bij Jayden tandjes zijn maar volgens mij wel.. En is Rinze dan wel gewoon vrolijk als hij zo kort slaapt.. Jayden word dan heel snel weer huilerig en hangerig.. Hij is dan ook echt moe hoor, wrijft in zn oogjes enzo maar komt heel moeilijk in slaap. Terwijl savonds na de laatste fles slaapt ie vrijwel meteen..
tjezus,wat gaan jullie snel! hou het niet bij hoor,ben super druk. goldy: de 17e om 5.30 begon het ,en de 18e om 2.09 was hij eruit,wel via keizersnede:x hij was 4200gram en 53 cm lang(dat rijmt haha). en levi slaapt ook slecht overdag 3 hazeslaapjes van 50minuten ofzo. nu slaapt v.a 19,terwijl hij normaal dan wakker is,en 21.30 laatste fles,dan tot 7uur in de morgen. dus twijfel wat ik nu zal doen,laten slapen of nog wakker maken voor een fles. laatste fles is kv.
Oh Eline, ik besef nu pas dat ik nog helemaal niet gereageerd hebt op het feit dat Kim waarschijnlijk geen helmpje hoeft. Wat een super goed nieuws Jeetje Bubsie van die foto's schrik ik wel een beetje Kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt, maar jullie zijn vast in hele goede handen in het Sophia. Komt goed met jullie meisje! Super Elea dat het zo goed gaat met L.yvia en natuurlijk ook met de andere meiden! Heerlijk dat ze ook zo van en met elkaar genieten. Hoe bevalt je job? Hier; Luca heeft z'n eerste tandje! Vandaag achter gekomen... Net een taart gemaakt voor morgen en nu ff in de relaxstand op de bank.
Het is heel verschillend Goldy hoelang Luca slaapt overdag. Vandaag niet zo heel veel, goh wat een verrassing Meestal van 08.00 tot 10.00 uur en daarna van 12.00 tot 14.30 uur en nog van 16.15 tot 17.30 uur. Ongeveer hoor... Ligt er maar net aan hoe laat hij 's ochtends wakker is en of we nog weg moeten die dag.
Ja vandaag topdag gehad Alleen een mislukte fotoshoot voor de kerstkaart, haha Maar ze hadden wel lol, daar ging het tenslotte om !! Nu nog hopen op een topnacht !!
sam8:bleef dus steken op 6 cm ontsluiting,hij had in het vruchtwater gepoept,hij klemde iets af zodat mijn blaas bijna ontplofte,zijn hartslag was te oppervlakkig. en toen de ze de keizersnede uitvoerde kwamen ze erachter dat hij vast in mijn bekken zat ooja en ik was op van vermoeidheid,begon te dreigen dat ik de boel kort en klein ging slaan als ze hem er NU niet uithaalde
Wow, dus al met al maar goed ook dat het een ks is geworden!! Hier zat Rinze steeds wat scheef, toen eindelijk volledige ontsluiting, haha nou ja eindelijk... heb 2 uur op 5 cm gezeten, toen de vk net weg was, konden we haar bellen omdat ik persweeën had, ja hoor meneer was toen rechtgedraaid en daar kwam hij aan .. Toen na paar persweeën was z'n hoofdje er, maar kwam de rest niet, zijn schouder bleek dus vast te zitten.... Gelukkig een kundige vk en die heeft hem los gekregen! Met als resultaat een kiss-baby maar goed, dat lag niet aan haar natuurlijk! En met als gevolg dat een 3e wel thuis zou mogen komen maar dan wel met een extra vk erbij.. ach ja joh, gezellig ANders nodigen we de buren er ook wel voor uit !Al met al duurde deze bevalling 4,5 u vanaf de eerste weeën. Vliezen braken om 00.30 en om 2.00 uur kwamen de eerste weeén, 6.29 was meneer er!