dames dank jullie wel voor morgen ..zal morgen ff verslag uitbrengen.. sam jammer van de fotoshoot ....als jullie maar lol handen toch.. bubs heb nog op je mooie dochter gestemd... elea fijn dat het zo goed gaat nu ..blijven genieten van je pracht dochters... voor de andere een knuff heb niet veel terug gelezen en ook blijft er niet veel hangen ben er niet echt bij sorry..
das wel een snelle bevalling dus,hmz die van mij 20uur en dan ook nog een ks:x,das echt flut. als de volgende ook rond de 4 kilo is word het zowieso een ks,dus niet eerst al die weeen enzo. maar schoudertje was verder alles goed mee?
Diaan: Rinze is m'n 2e, dus dat scheelt een heel eind. Jildou heb ik 14 uur over gedaan, maar dan wel vanaf de serieuzere weeën gemeten zeg maar hoor ! Maar het geluk was dat zij ook bijna 8 pond was, dus daarom kon Rinze er ook wel door, maar ja.. dit hadden we niet verwacht. Neej met zijn schoudertje is gelukkig niets aan de hand, godzijdank!
@ angel thanks voor stemmen! @ all. bedankt voor de lieve reacties. @ hier, vanmiddag belde mn zwager. schoonzus is bevallen vanmiddag 4 uur. zoontje hij heet Jesse 3680 gr! dus zijn net even wezen kijken in het ziekenhuis. heb alleen zn hoofdje gezien want kleinte had een hersenschudding arm schaapje. komt door de vacuumpomp 3 x. ze is ook flink ingeknipt was nu nog verdoofd dus zal het straks wel gaan voelen.
Super Sam! Ik duim voor de nacht Enne die fotoshoot morgen nog maar eens dunnetjes overdoen? Heeel veel succes morgen Angel! Kop op meis! Jeetje Diaan wat heftig zeg en zo lang ook... Fijn dat ze uiteindelijk zo adequaat zijn geweest en hebben gekozen voor een ks. Aaaaah super Bubsie! Gefeliciteerd met je neefje Jesse Arm schaapje, amper een paar uur oud en een hersenschudding
Sam, de 3 mndn was ook met een kwinkslag! Tuurlijk schelen R en M 6 wkn, maar ook dan verwacht ik geen 8 kg! Ze hoest nog steeds en vindt de pufjes heel erg. Dithje (?, zit met mijn telefoon), gefeliciteerd met je neefje! Ook Nancy is vandaag tante geworden trouwens.
Was ik niet hoor Marj maar Bubsie... Ik geef jouw felicitaties wel even door aan haar Bubsie gefeliciteerd met je neefje namens Marj!
Haha marj ik ook niet maar wat doe je er aan?Hij krijgt echt alleen maar bv! Zei net al tegen kor dat ik wel graag n beebje wil en geen halve peuter,hihi!!hij heeft nu gewoon al maatje 74/80 van pyjama aan!! Dithje ja hoor morgen poging 2! Nancy gefeliciteerd!! Zo dit is iig weer eens gelukt,weer eens 6 tussen voedingen!nu zo weer dan ben ik helemaal happy!!maar zal wel niet...
Hee meiden Bubsie gefeliciteerd met je neefje, en leuke fotos van van de week, op dat speelkleed. was ik nog vergeten te zeggen Leuk met die haarband, ze heeft al veel haartjes zo te zien? Sam wat lekker je nacht zeg, en ook van jou was een leuke foto van Rinze op het aankleedkussen Grote maat kleertjes heeft ie al zeg, gaat echt hard Elea, fijn dat ze beter in haar velletje zit. Dan geniet je extra he Goldy, kim slaapt smorgens van 09.00 tot 10.00 Dan nog een keer van 11.30-13.00 En vaak nog van 15.00 tot 15.30 Daarna slaapt ze van 18.00 tot smorgens 07.00. Wel maken we haar wakker voor een fles om 20.30 overdag slaapt ze dus ook niet veel Dithje zo hee ook een al een tandje, gaat hard he Angel moet je vandaag naar de gynacoloog, sterkte Had gister wel bijgelezen, maar weinig blijven hangen Volgens mij zag ik een filmpje van luckeybleu in de kinderstoel, echt schattig. Vanaf welke leetijd kan je ze daar eigenlijk inzetten? Hier alles goed, vanmiddag avonddienst, en dan weer 2 dagen vrij. ben wel weer aardig opgeknapt gelukkig. Nog wel met de antibiotica kuur bezig xxxx
Eline fijn dat je wat bent opgeknapt. Hier ben ik 8 uur R gaan halen, was wakker hoor !! Wat betreft de kinderstoel dat hangt wat van je stoel af. Die van ons kan je achterover zetten en mag hij er op zich nu wel in, maar sommigen kunnen dat niet en dan moeten ze zelf kunnen zitten.
Iemand de afstandsbediening van Jildou gezien? Kan ik haar ff uitzetten, ze blijft weer eens hangen in een boze bui. Ze wil haar speen, maar die heeft ze altijd alleen in bed, dus nu ook .
Dithje ben je jarig? Van harte gefeliciteerd. Ik ga is kijken voor een stoel. Als wij eten zit Kim altijd in wipper op de grond, lijkt me leuk aan tafel