Oei, dan kan het koffiezetapparaat alvast aan . Chocolade sigaretten van Sinterklaas, om te "oefenen"
Es: wat een lieverd.... zal zometeen ook een foto-update doen van mijn spruiten.... Kerstkaarten: ik moet ze nog maken. Heb vanochtend een ontwerpje gemaakt (vrienden en bekenden krijgen namelijk zwangerschapsbericht via kerstkaartje) en laten goedkeuren door manlief... maar nu wil hij weer een andere foto dus moet ik straks (als hij de kids van het kdv heeft gehaald) ze weer gaan omkleden en gaan we foto's maken in de kerstkleren..... (moet alleen nog voor Collin iets zoeken want die is nog niet zo groot dat hij in Joshua's kerstpakje kan... hmmm ff nog nagaan wat Joshua zijn eerste kerst aanhad...) Ben trouwens vandaag thuis... moet normaal tot 12 uur werken maar Thessa is vannacht ziek geworden dus moest ik een dagje verlof pakken.. (niet dat ik dat erg vind met het weer vandaag... Sorry als ik iemand ben vergeten!
Dithje: ik ben niet J2J maar gebruikte altijd Dentinox... gewoon ff met een wattestaafje of je vinger op de pijnlijke plek smeren en het helpt goed... heeft bij Thessa en bij Joshua geholpen... Collin heeft tot nu toe nog geen last van zijn doorkomende tandjes... (iig niet dat hij huilt omdat hij pijn heeft aan zijn mond)
thx... ik ga maar eens ff boven wat wasmanden leegmaken... kan ik daarna lekker onze koude badkamer in (moeten nog altijd een verwarming kopen) om de was te sorteren en dan ga ik ff lekker het bad in (als Thessa tegen die tijd nog slaapt) Tot strakkies!
Ik gebruik Dentinox Dithje. Wat Laetitia zegt klopt, beetje inwrijven met je vingertop en werkt goed. Zit wel een maximum aan het aantal druppels dat op een dag gebruikt mag worden, maar dat staat allemaal in de bijsluiter.
Zou toch graag hebben dat ze die ook in NL geven. Tjee wat worden kindjes daar ziek van. De oudste liep het op toen hij nog geen 3 maandjes was op de eerste dag op het KDV. Gelijk daarna 2 weken thuis
Gefeliciteerd! Wat leuk nog een vierde joh! Wens je een fijne zwangerschap toe. En daarmee ben je de eerste van deze groep, july mama's, die weer zwanger is.
Even snel (ben op werk aant kolven) Proficiat Dithje en een gezellige dag!! Proficiat Laetitia met je zwangerschap!! Mooie kids!! Met onze kat gaat het goed, hopelijk morgen naar huis..
Laetitia: idee voor bekendmaking zwangerschap, een klavertje 4 met met het 4de blaadje nog niet op zijn plaats. Het is even een nadenkertje... maar dat was mijn geboortekaartje. Helaas heb ik geen eentje meer maar begrijp je wat ik bedoel? Desnoods met een tekst nu is ons geluk compleet
@j2j. ja ze is wel blij dat ze het gehad heeft. alleen nu veel pijn vanonder natuurlijk ze mogen nog een nachtje blijven int ziekenhuis. (ze was trouwens ingeleid.) @pippo. ja ze hebben me rug nog ff nagekeken en ik moest bukken enz maar dat gaat niet goed he. schijnbaar merkte hij wel dat het niet gaat zoals een meid van 26 hoort te functioneren. ook vanwege mn 2 rugoperaties maar die bekken helpen daar ook niet bij. hoe ik me psychisch voel hebben we het niet over gehad or.ze weten niet dat ik veel stress heb enzo. en me zorgen maak over djesslyn dr lever en voeten. maar hoefde het er niet over te hebben hij vond mn klachten al zodanig dat ik dus in de ziektewet moet blijven nog. hij vroeg of ik kon werken ik zeg ja, weet ik niet ik kan niet lang zitten en niet lang staan dus.. toen keek tie nog ff en toen zei die blijf nog maar poosje in de ziektewet. was er best snel weg eigenlijk. @leatitia: wat leuk weer zwanger!!! gefeliciteerd meid! en zag dat je vriendjes geworden bent op mn babysite met je kids. soms zou ik ook wel weer zwanger willen zijn. maar we wachten nog even ook niet erg lang. gebruik in ieder geval geen pil omdat ik dat niet wil en omdat we niet lang willen wachten met een 2e dus dan maar aan de rubbers (ook niet alles maar toch) eerst maar ff herstellen met mn bekken. @ dithje: met jesse gaat het wel. hij heeft wel wat gespuugd enzo en heeft alleen heel de nacht niet geslapen dus schoonzus ook niet veel huilen waarschijnlijk voelt de kleine man zich natuurlijk nog niet helemaal goed. arm kind. zo luca ook al 2 tandjes!!! gaat hard bij jullie zeg! beterschap met zn verkoudheid zielig he bij die kleintjes. moederk fijn dat het beter gaat met jullie kat!!
Toch al weer aardig wat meiden met kriebels... leuk leuk! Ik hou jullie in de gaten 3 dicht op elkaar is errug leuk haha. Kan het aanraden hoor. (zie foto's in mijn album ) x
@Laetitia, leuke foto, mooie kids!! @Koekkie, arm schaapje dat ze zo ziek is van de vaccinatie. Hopelijk heel snel beterschap! @MoederK, fijn dat de kat het alweer wat beter maakt. Kolf ze .