Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    J2J: niet van de vaccinaties ziek hoor (ze kreeg ze niet omdat ze ziek is) ze is al 6 weken aan het hoesten als een kettingrookster. ben niet voor antibioticum maar ze stikt nu af en toe erbij in. Dus ze is nu sinds vrijdag aan de anitbioticum, helaas nog geen vooruit gang maar dat komt vast goed. Gelukkig heeft mevrouw wat reserve vetjes ;) want menig fles komt er weer uit.

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

@Koekkie: is een leuk idee idd met dat klavertje....

moet ik ff zoeken of ik ergens zo'n afbeelding kan vinden of zelf natuurlijk wat ineen knutselen...

en 3 dicht op elkaar is idd leuk... errug vermoeiend wel maar ook erg leuk... dus een 4e erbij zal ook wel leuk zijn.. :-D

en beterschap met de kleine!!!

@bubsie... kan ik me voorstellen dat je nog eventjes wilt wachten... zorg maar eerst dat je rug wat beter wordt... Roger en ik hebben altijd aan natuurlijke anticonceptie gedaan (en in sommige gevallen gerubberd... maar daar was vooral Roger geen voorstander van.. haha) Dit is trouwens de 1e x dat we dachten.. het zou mooi zijn als we nu zwanger zouden worden... en het dan ook gelijk raak was. Bij de anderen hadden we meer zoiets van.. het is fijn als we over een maand of 3 zwanger zijn dus we kunnen nu al proberen... (en dan de 1e x raak)

en ja, ik was op je babysite aant kijken en zag dat Djesslyn nog geen vriendjes had... nu zijn er al 3 :-D (en als ik algemeen bekend maak (na oud en nieuw) zal ik de nieuwe spruit er ook op zetten ;)

@moederK: fijn dat het goed gaat met de kat!

@iedereen: thx voor de felicitaties... jullie reageren beter dan de familie afgelopen zondag.. haha

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat dan Laetitia, hoe reageerden die?
    Hier puur praktisch dat het nu nog geen doen is 3 kinderen. Ja het kan, maar dan schieten de honden er bij in en dat willen we niet. Vind dat ze nu al te veel ingeleverd hebben. Ach we hebben nog wel even :D

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Koekkie, ja dat had je ook al gezegd, heb het ook gelezen dat ze daarom geen prikjes had gehad, maar vergeten, sorry. AB is idd niet het allerbeste voor zo'n kleintje, maar als het echt niet anders kan. Hoop dat de kuur gauw aan slaat!!

@Laetitia, had de familie niet leuk gereageerd op jullie babynieuws?

5. Laetitia

@babynieuws: euhm.. ja en nee... Mijn vader was dolenthousiast... die vond het volgens mij nog het leukste... mijn oma die belt denk ik komende week nog wel op als het nieuws helemaal is doorgedrongen (ze is 87).... mijn moeder vind het heel erg leuk maar laat wel duidelijk merken dat het niet haar keuze zou zijn (maar zo is ze nou eenmaal)... mijn zusjes verklaren mij voor gek... (deden ze ook al toen ik met 21 jaar voor het eerst zwanger was... maar ze zijn dan ook een stuk jonger dan ik) en mijn schoonouders en -broer hebben niet echt een reactie gegeven dus hoe zij het vinden weet ik niet... enige wat mijn schoonmoeder heeft gezegd is... het is hun keuze en wij moeten het accepteren... (maar of dat nou positief of negatief is kun je over discussiëren...)... we hadden deze reacties wel al verwacht hoor dus we zijn er ook niet boos of teleurgesteld over.. hihi...

ben wel benieuwd hoe mijn schoon-oma (oma van Roger) het zal vinden.... zij komt komende zondag op bezoek met een van haar dochters en we gaan het hen dan vertellen.... denk trouwens op dezelfde manier als afgelopen zondag...

voor de oma's had ik 3 kerstballen gekocht en daar de namen en geboortedata van de 3 kids geschreven... op de kerstballen van de opa's had ik dan een vraagteken gezet en dan due in 24 juli 2011....
    Voor mijn zusjes, oma en schoonbroer had ik een kerstbal gemaakt waar alle namen op stonden (en een vraagteken als laatste) en op de achterkant de geboortedata en uitgerekende datum.....

@Sam: kan me ook heel goed voorstellen dat 3 kids en honden al erg veel is... wij hebben sinds zaterdag 2 konijntjes erbij... en moet zeggen.. is lang niet zoveel werk als honden maar je bent er toch wel enige tijd mee bezig... haha

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik moet ze zelf s ochtends en s middags uitlaten, ook met vies en heel koud weer. En zoals vanochtend dan is het voor Jildou wel koud, ze kan weinig lopen omdat het zo glad is, dus dat is niet ideaal. Als Rinze wat ouder is, jaar of 2/ 3 kan nummer 3 en hopelijk nummer 4 erna ook nog wel ;) !!

7. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Laetitia, dat zijn idd wisselende reacties en wat je zegt, je kunt ze zowel positief als negatief oppakken. Maar jullie wens, een 4e kindje, komt uit en dat is wat telt!!

2 konijntjes, oh wat schattig. Houd ze goed binnen hoor, zeker zo rond de Kerst, moet dan altijd aan Flappie denken ;).

@Sam, 2 kids en 2 honden is ook al een hele opgave, je moet er altijd uit met de honden en met dit weer bijvoorbeeld lijkt me dit niet altijd even plezant.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J klopt helemaal! Daarbij is Spike ook nog vrij 'stipt' die moet wel voor 9.15 s ochtends eruit zijn, anders ligt het binnen ;) !! En in de tuin heb ik het liever niet, maar goed als het niet anders kan, is het niet anders.. ;) Ik heb dan geluk dat Jildou graag buiten komt en nooit piept dat ze niet mee wil ofzo. Ze loopt of loopfietst graag mee en anders is het plankje ook prima gelukkig!

9. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, ja honden lijken wat dat betreft wel wat op kinderen, ritme is voor hun ook belangrijk. Zie het ook bij de hond van mijn zusje, wat je zegt, op tijd naar buiten anders is het te laat. Wel zo prettig dat Jildou het altijd prima vindt om mee te gaan.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies ;) dus eigenlijk heb ik er al 4 :p

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow, Rinze ligt al dik uur in de box te spelen!!

12. Laetitia

super!

hier zijn onderhand de jongens thuis gekomen. Joshua is ook ziek... heeft nog geen koorts maar heeft zich wel de hele dag lamlendig gevoeld op school... Collin heeft zich prima geamuseerd en Roger heeft gewerkt... Zometeen maar eens gaan kijken wat ik ga eten. Thessa en Joshua hebben beiden een banaan want ze willen niks eten en Roger is op dieet dus die heeft vanavond een of ander dieet-papje.... moet eens kijken of ik zin heb om iets voor mijzelf te pakken of dat ik maar een tosti ofzo maak....

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

de gyn heeft een echo gemaakt alleen niet echt iets over gezegd deed me wel zeer moet ik zeggen onder in de buik.. toen een kweek van de baarmoeder genomen en diep in de baarmoederhals.. krijg 20 dec de uitslag..verder dacht hij meer aan de pil dat die niet goed zou werken maar wil wel eerst het een en ander uitsluiten ...dus best wel spannend... maar we houden moet dat het niks geks is ..

lea van harte gefeliciteerd met je zwangerschap wat leuk zeg een 4e ;)

las ook een paar andere die met de gedachten lopen of al bezig zijn spannend hoor dames hahah..

verder niet gelezen heb niet echt de energie ervoor dames sorry:) probeer me nu iets mee te gaan relaxen en dan hoop ik dat ik hier ook weer iets meer kan mee kletsen....

gister bij de maatschap geweest samen met sam ging super ...ik moet omdat ik te zorgzaam (wat goed is) en te overbezorgd iets meer relaxen en aan mezelf denken ...maar dat komt goed...

dikke knuff voor jullie allemaal...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laetitia beterschap daar!

Afwachten dus Angel! Spannend hoor :( ! Sterkte met w88 ennuh relax ;) ...

Zo Kor brengt Jil naar bed, ik Rinze nog ff voeden en naar bed en dan is de energie op..

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leatitia, gefelicteerd! Vind het wel enorm dapper, 4 kids en dan zo jong, maar dat bedoel ik absoluut niet negatief hoor!

Petatje, wow jouw meisje al 6 maanden! En zo snel een 2e beebje, wel herkenbaar hoor.

Heb nog een Vigo update op www.homemaaike.blogspot.com met foto's, voor wie interesse heeft (hoef ik het niet nog eens te typen)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wow wat geweldig geschreven, en zo is het maar net Guppie :D !! Heerlijk :D !! Zo kijk ik ook graag naar mijn kleine /grote vent :D !

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh geweldig guppie! super geschreven! lees met heel veel plezier jouw blog :)

@angel laat ons hopen dat er niets geks te vinden is he...thumbs up!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Morgenochtend in de ochtendspits weeralarm, vooral in Randstad en midden van het land!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha leuk geschreven Guppie!

Zo mijn ''werkdag'' zit erop! en Vincent maar zeuren.. ''phoe he ik werk zoveel..''
    Die komt om 5 uur thuis en ploft op de bank.. Mijn werkdag stopt pas om half 9 's avonds! ;)
    Ik moest nog ''even'' 2 wasjes wegvouwen.. morgen staat er namelijk weer een nieuwe was te wachten.. en anders wordt het zo'n grote berg :D
    Naomi in bad gedaan, fles gegeven, in bed gelegd en 2x heen en weer moeten lopen voor haar speentje.. maar ze slaapt!! 8)

O NEE!! Mijn werkdag zit er nog niet op.. ik vergeet dat de hond nog uitgelaten moet worden.. Nou ja dan zie ik dit maar als een soort van pauze :p
    Vincent laat de hond 's ochtends altijd uit als hij naar zijn werk gaat en ik doe het 's middags en 's avonds.. oneerlijk verdeeld eigenlijk ;) Maar goed, hij loopt rondjes van 5 min.. en ik doe de middag altijd een grote ronde met de kinderwagen en dat is ook wel lekker hoor..

Ik ga nu weer even bankhangen, want over een uur zit mijn ''pauze'' er weer op :p

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Es ;) ... Maar volgens mij heb je ook eens gezegd dat Senna jouw hond is ;) ? Of niet??

Deel Deze Pagina