thanks ladies, lief! Had vanavond opeens explosieve bezoekerscijfers, zouden er hier veel stille meelezers zijn? @Es, ja een dag met de kids vind ik net zo zwaar als werken hoor. Maar het verschil is dat ik na werken nog fris ben om de verhalen of dingetjes van de kinderen te handelen, maar na een dag kinderen heb ik soms vreselijk behoefte om even de koopavond te bezoeken ofzo... Hebben jullie ook dat de muren soms vreselijk op je af komen? toen ik Ymke nog alleen had nam ik haar overal mee naartoe, maar met 2 kinderen gaat dat toch net even minder makkelijk. Vigo is tegenwoordig wakker als Ymke slaapt, dus dat tuincentrum ging ook al niet door. Hoewel ik vreselijk van zijn baby zijn geniet kijk ik stiekum ook wel eens vooruit naar hoe het zal zijn als hij ook kan lopen en praten. Gelukkig niet te vaak hoor, maar die winter helpt ook niet echt mee....
Nou heb tot 20 u gewerkt maar het was niet zo druk, 4 uurtjes zijn wel snel voorbij.. Morgen van 9 tot half 6 Hier kriebelt het bij mij ook al een beetje hoor.. Ik dacht eerst misschien al zwanger te zijn omdat ik maar niet ongesteld werd (nog niet aan de pil maal wel condooms gebruikt, maar je weet nooit he) maar toen het niet zo was, was ik wel een beetje teleurgesteld hahah.. gek is dat dan he. Maar wil nu wel wachten tot Jayden ongv 1 jaar is en dan weer proberen zwanger te raken @ Laetitia, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Uitgeteld op mijn verjaardag . Mooie kindjes hoor! @ Dithje, Bij Luca ook al 2 tandjes door, gaat hard hier met de tandjes.. En heb je een fijne dag gehad? @ Es, leuke foto van Naomi.. wat een schatje! @ moederK, fijn dat met je kat alles goed gaat en morgen waarschijnlijk weer naar huis mag.. lekker verwennen dat beessie @ angel, toch ff spannend voor de uitslag.. ik duim voor je! @ guppie, Heb je blog nog niet gelezen, doe ik morgen avond nog wel even maar word nu beetje laat.. moet morgen weer vroeg op om te werken.. voor wie ik vergeet een dikke knuffel, duik nu mn bedje in, morgen weer een lange dag!
Hee meiden Angel gelukkig heb je het onderzoek gehad, nu maar afwachten he Laetitia jammer dat ze zo reageerden zeg, maar ja tis jullie keuze Gisterenavond toen ik om 23.00 wegging van mijn werk, moest ik gewoon krabben haha Dus ik wou mijn man net helpen met krabben, waren de ramen allemaal schoon, en lang niet zo koud meer. Kim slaapt nog, mijn man had de fles pas om 22.30 gegeven ipv 20.30. Slaapt dan misschien toch langer. xxx
Goedemorgen allemaal, @Guppie: zal straks ff kijken of ik tijd heb om je blog te lezen... ben wel benieuwd... @Angel: succes met de uitslag @Goldy: wat leuk dat je jarig bent op de dag dat ik ben uitgeteld... (is trouwens nog geen officiële datum, maar gewoon gerekend vanaf mijn laatste menstruatiedag... moet volgende week alst goed is voor 1e echo gaan... (bij de vorige zwangerschappen werd de datum gemiddeld 3x aangepast.. hihi) Voor de rest niet veel meer meegekregen... sorry.... Hier: vannacht een keer of 3 op geweest met Thessa... die bleef maar wakker worden. Joshua en Collin zijn ook ziek dus dat wordt wel een drukke dag hier.... (zeker aangezien Roger vandaag gewoon moet werken).... dus weet niet of ik veel hier zal zijn maar zal zeker mijn best doen!!! Veel liefs!
@Eline: Toch wel fijn dat ze nu wat langer doorslaapt... wie weet is het structureel als je haar wat later drinken geeft. en wat betreft de reacties: ach ja, ik had het al verwacht dat ze zo zouden reageren... mijn schoonouders hebben nu nog de meeste reactie gegeven... Bij Thessa (was niet gepland) begon mijn schoonmoeder te huilen waardoor alle aandacht op haar gevestigd was en daarna zijn we gaan avondeten (hebben het met kerstmis verteld)... dus daar ook nooit een proficiat ofzo gehoord.... Bij Joshua kregen we de melding dat het wel erg vroeg was en dat mijn schoonmoeder het al dacht want ik was maar steeds ziek.... (dus ook geen proficiat) En bij Collin hadden we het tijdens het (verlate) verjaardagsfeestje verteld waar iedereen bij was.. dus wel veel felicitaties ontvangen maar niet van schoonouders/broer..... Dus we zijn het wel gewend.... (hebben ook een beetje een rare relatie met de schoonfamilie (of iig schoonouders en schoonbroer, de rest is heel normaal alleen niet zo heel veel contact)) En bij mijn zusjes ben ik ook niet anders gewend... die vinden het dan wel leuk maar omdat ze zelf nog in een hele andere fase van hun leven zitten is dit hun eerste reactie... (en kan er alleen maar om lachen)... en mijn moeder is ook gewoon hoe ze is. Ze vindt het helemaal geweldig maar moet dan toch even laten weten dat het niet haar keuze zou zijn... hihi
ships heel verhaak gwtypt valt mobiel uit!Ding deugt niet.Heb m via vodafone iemand enig idee waar ik moet zijn voor reparatie??
@Sam: gewoon terug naar de Vodafone-winkel? Meestal kunnen zij hem dan naar reparatie brengen (maar reparatie kan best prijzig zijn.... :-S) @Guppie: Helemaal herkenbaar.... (ook je vorige blogs waar ik net even doorheen ben gescrolld.... vond die van het Sinterklaasfeest geweldig!)
Laetitia, ik neem aan dat het onder de garantie valt, ik heb hem nog maar paar maanden. Nog geen half jaar iig! Poging 2 'verhaal Laetitia ja het scheelt dat je het verwacht he dat mensen zo reageren. Hier ook gen felicitatie of ook maar iets voor de kleine gehad toen ik zwanger was en het vertelde. Die hadden we overigens bij Jildou ook niet gehad. Wel felicitaties de eerste keer, maar toen werd het een mk.. Ze hadden verwacht dat we nog wel even zouden wachten.. Ja, helaas !! Verder zijn ze nu wel gek met de kinderen hoor, dat is het niet, maar lullig vond ik het wel. Ik weet zeker dat als we meer kinderen krijgen mijn ouders het geweldig vinden en wat schoonouders vinden kan me eerlijk gezegd geen drol schelen !! En als schoonmoeder niet meer op wil passen, kunnen ze 2 dagen naar de gastouder !! Geen probleem !! Verder hier niet zo'n topnacht, maar ook niet verschrikkelijk. 22.45 heeft hij ngo slokje gehad en daarna 4.30. Al met al viel het mee, alleen was hij om 6.30 alweer wakker.. Heeft hij lekker bij ons (Jildou was er ook al ) gelegen en om half 8 gevoed. Zo nog even de andere kant ! Ben zelf gewoon moe... Maar goed dat is logisch !! Vanmiddag nog een keer voor controle-echo voor Rinze zn heupjes.. Hopelijk de laatste keer en zijn we dan even een 1,5 maand klaar met het ziekenhuis...
Mogguh! Sam, bij de vodafone zit ook een reparatieservice in. Gewoon naar de winkel gaan dus! Leatitia, thanks. Ik doe het graag, mijn blog bijhouden. Fijn als mensen er iets liefs over zeggen! Ik zag net al, ruim 3000 berichten in dit onderwerp en 33.000 keer gelezen! Ik heb echt 2 keer zoveel bezoekers gehad op mijn blog gisteren, hahaha! Vandaar dat ik ook geen namen gebruik daar. Straks naar de tandarts, Ymke moet ook voor het eerst in de stoel. Vind er niks aan, want ik heb zo'n vermoeden dat ik wel weer een vervolgafspraak mag maken... En ik hoop maar dat Ymke haar mond open doet
Succes Guppie! Ja ik zal kijken, vodafonewinkel zit hier niet in het dorp. Misschien morgen maar even heenrijden want dit is geen doen. Dan mn oude touchwiz maar weer ff opzoeken !! Haha Jil ligt barbapappaboekje te lezen, alle namen vliegen me om de oren !
Goedemorgen! Wij zijn ingesneeuwd Er is zoveel sneeuw gevallen afgelopen nacht, niet normaal. Ik heb er een half uur over gedaan om bij het kdv te komen. Daarna heb ik mijn baas gebeld en het verzoek gedaan om thuis te werken. Verzoek ingewilligd dus ik zit lekker warm thuis achter mijn laptop. Gisteren een leuke dag gehad. Gistermiddag veel visite gehad, wat erg gezellig was. Mijn vader en broertje zijn blijven eten en gisteravond kwamen mijn moeder en haar man nog. Hele dag onder de pannen dus... 8)
Morge meiden, Guppie, leuke blog. Ook verslavend he bloggen? Toen ik in het buitenland woonde blogde ik ook elke dag. Nu hou ik alleen nog maar foto blog bij voor de kids. Fotograferen is een hobby en de familie in Zuid-Amerika wilt ook graag onze moppie bewonderen. Omrollen: trouwens tijdens het cb bezoek gaf ik aan nee ze rolt alleen van buik naar rug maar andersom heeft ze het net niet te pakken. Ze blijft hangen. Ach dat komt wel. We waren net een uurtje thuis (hooguit 2) en mevrouw draaide zich om haha. Gisteravond had ze het helemaal te pakken en bleeft ze draaien. Grappig gezicht. Mom van het verhaal... ze doen wanneer zij het willen Zwangerschap: Lea, het is nou eenmaal zo. Bij de eerst is iedereen super enthousiast en bij elke volgende zwangerschap steeds minder. Of lullig van 'is dit wel de bedoeling'. Ik met 3 in 3 jaar weet daar alles van. Maar het gaat erom dat jullie gelukkig zijn en de rest volgt vanzelf. Trouwens ik verteld mijn man gisteren dat jullie de vierde kregen en hij werd ook gelijk helemaal enthousiast haha. Ik denk al we eerder waren begonnen en meer financiele zekerheid hadden dat we misschien wel voor een vierde waren gegaan (indien het lukt). Daarbij hebben wij natuurlijk een dove zoon en daarmee hebben we al genoeg bezoeken, onderzoeken, speciale scholen, thuistrainingen etc. Maar wel gezond net zoals onze andere 2, dus we moeten dankbaar zijn voor wat we hebben. Ok weer een lang verhaal. Ik ga weer verder lezen ... tot later. x
Dithje jeetje zoveel sneeuw gevallen, fijn dat je thuis mag werken. Super dat je een leuke dag had. sam balen dat die tel het niet goed doet Es, heb jij ook een kinderstoel van chicco? Dacht dat jij eens een foto had geplaatst, bevalt die? Dacht nl dat die ook al vanaf 5 maanden is
Dithje: wow ingesneeuwd, das heftig. wel lekker dat je thuis mag werken. ik zat zelf vanochtend te twijfelen om het voor te stellen maar bij ons buiten was er alleen ijzel... dus tja niet echt een excuus dus ik zit nu op kantoor.... alleen want de rest zit ergens vast en ik woon het verst Fijn te horen dat het gisteren nog gezellig was. Maar dat klinkt wel als een drukke dag. Daar moet je gewoon van bij komen. Sam: tja nooit bij stil gestaan dat honden zoveel werk is. Maar inderdaad door weer en wind ze moeten natuurlijk naar buiten. En ach als je zo al 4 kindjes hebt haha. Dan ben je compleet. Heb je wel een vast oppasadres voor als jullie op vakantie gaan of gaan de honden altijd mee? x
Eline: ze hoeven het ook nog helemaal niet te kunnen hoor. hier zijn sommige gewoon snel. onze kleine meid had het opeens door. vaak na een spongetje kunnen ze opeens alles. maak je geen zorgen. de een is sneller met een een en de andere met iets anders. nooit babies vergelijken... please daar word je alleen maar ongerust van.
Koekkie haha ja zo is dat, maar met de tijd willen we wel iig een 3e en hopelijk ooit nog een 4e hoor, kind dan wel te verstaan !! Wat betreft oppas. Ja wisselend. De ene keer gaan ze mee, andere keer hebben we iemand die thuis een hondenpension heeft, dus ze opvangt in huis. We zijn allebei niet van de kennels. Als ze daar in moeten, hebben wij geen vakantie en zij ook niet, dus dat doen we niet. Verder laten schoonfam ze wel eens uit als we dagje wegzijn of vrijdags als ik moet werken. En als ik bijvoorbeeld met ziek kind zit, en m'n vader is vrij wil hij het wel doen en anders is er altijd wel iemand die zelf 2 honden heeft en er toch mee uit moet. Maar ik heb een hekel aan 'hulp vragen' het zijn wel onze honden en we hebben er zelf voor gekozen ! Dithje wow ondergesneeuwd.. Hier ook nog wel wat sneeuw. Jil vond het net iig geweldig !