Slaapt Naomi overdag ook zoveel dan? anders kan je om de 2,5/3 uur een fles geven. Doe ik bij Vigo wel eens als hij moe is, dan geef ik de fles gewoon veel eerder en kan hij daarna slapen.
Guppie; Nee overdag slaapt Naomi niet heel veel eigenlijk! kan haar wel 1x per dag of zelfs 2x per dag na 3 uur of 3,5 uur de fles geven van 150cc.. Zo kan ze 's avonds toch op tijd naar bed.. Dan wordt het gewoon weer het ritme als voorheen waar ze het toen wel heel goed op deed: Alleen moet ik haar dan 's ochtends gaan wakker maken, maar dat heb ik liever dan dat ze zo slecht drinkt! 7:00 10:30 14:00 18:00 21:00
Als ze toch niet veel slaapt zou ik gewoon flessen geven om de 3 uur, dan kan je haar sochtends gewoon lekker laten slapen. Hier ook vandaag, meneertje was half 9 wakker, maar de vierde fles ging er om kwart voor 6 al in. (als ik er 4 uur tussen zou laten was dat half 9 geweest). En Vigo slaapt wel vrij veel overdag. Het was vandaag zo: half 9 eerste fles half 10 naar bed en slapen half 12 wakker, fles meteen terug naar bed en slapen 3 uur wakker en fles kwart voor 6 (meneer was moe, maar slapen lukt niet want bijna voedertijd) fles en slapen. Maak hem straks nog een keer wakker voor een fles.
Guppie; ja precies.. Naomi slaapt 's ochtends na de eerste fles meestal nog 1,5 uur.. dan is ze meestal lang wakker tot zeker 13:00u en slaapt dan nog 2,5 uur soms 3 uur.. dan is ze weer wakker tot half 7 en daarna slaapt ze vaak helemaal niet meer tot de laatste fles want dan heeft ze mopper uurtjes.. altijd na de één na laatste fles slaapt ze niet meer tot de laatste fles.. en dan weer de hele nacht! Zal haar morgen rond 7 uur half 8 wakker maken en dan kan ik 's avonds alsnog de laatste fles om 21u geven, en dat vind ik wel een mooie tijd! 8)
Guppie; hoe laat geef je dan de laatste fles? Want Naomi heeft nu de tik om na de één na laatste fles niet meer te slapen maar te mopperen tot de laatste fles, en dan zit je dus 3 uur met een vervelend mopperend kind.. en echt fijn is het niet, maar met 4 flessen hadden we hetzelfde hoor, alleen was het niet van 6 tot 9 's avonds maar van 4 uur 's middags tot 8 uur 's avonds.. ppff en dat is erg vermoeiend!!
Zo.... ff hier spieken hoor Werkdag 2 erop zitten voor deze week, nog 2 te gaan maar morgen eerst maar genieten van mijn vrije dag! Jeetje Es wat een heftige beslissing! Sterkte en ik hoop dat de adempauze jullie oplevert wat je ervan verwacht... Wauw Marj wat een super mooie foto's weer van je schatjes! Wat ontzettend fijn dat jullie het hoofdstuk UMCG kunnen afsluiten nu jullie 3 pracht kinderen hebben! Een indrukwekkend verhaal en erg leuk dat je dat met ons deelt.... Heerlijk Kristel dat Floor het zo goed doet. Mooie foto, echt een beauty! Geniet nog maar lekker van je laatste weekjes verlof, voordat je het weet zit je weer volop in het werk Hoe is het met jullie vandaag Sam?
Dithje hoi Op de valreep zal naar bed namelijk !! Hier spugerig geweest vooral. Morgenochtend belafspraak met ha. Verder ach het gebruikelijke, moe en hoofdpijn. Nu dus lekker naar bedje !! Geniet van je dagje morgen
Pippo, qua foto's kan ik nog even vooruit, heb er vd fotoshoot 119 stuks. En daar kunnen we uit uitzoeken... Gisteren poging gedaan, we komen nu op ongeveer 30! Het "afscheid" was voor ons idd best even slikken. Het hele traject heeft wel een kwart van ons leven een rol gespeeld, de helft van de tijd dat wij bij elkaar zijn (13 nov 18 jaar). Trouwens, Madelief is vandaag 2 mnd! Drinken is hier ook bagger. Ze drinkt iedere borst max 10 minuten, vaak onrustig. Fles van 135cc daarna, meestal blijft er 40 tot 60 over. En ze is nog steeds een slaapkopje, kom met moeite op 5. Eergister was ze om 23 uur niet wakker te krijgen. Ze heeft toen niets gehad en toch tot 7 geslapen! Maandag cb, ben benieuwd. 1e prikjes. Morgen met Marjolein nr oogarts (weer umcg), daarna door nr Grou met beide meiden, ziekenbezoek. Goede kennis heeft voor 2e keer heftige sepsis (bloedvergiftiging, waar 30 tot 40% vd gevallen in Nederland aan overlijd) gehad in 1,5 jaar. Ze zou al op kraambezoek komen in 1e week, maar belde toen af ivm niet goed voelen. Nu maar naar haar!
@sam slaap lekker hier was de tandarts controlle goed voor ons allemaal, nu zit ik eenzaam en alleen op de bank een filmpje te kijken mannetje is naar zijn moeder maar soms vind ik dat ook wel eens lekker hoor
sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer meiden maar das me af en toe wat veel .....dus niet denken dat ik ik jullie vergeet
Pfff. ik bel jaloers op jullie. Die kleine van mij drinkt veeeeeeeeel te veel. Hij had de afgelopen drie weken diarree maar is toch 1.3 kg aangekomen (en komt daarmee op 7.89 kg). Ik moet volgende week weer aan t werk, maar als ik om de vier uur moet voeden...
chayenna drinkt hier trouwens ook iedere 3 uurtjes (6 voedingen p/d) maar qua gewicht zit ze heel mooi gemiddeld
@Es, dat wakker zijn van Vigo is tussen fles 3 en 4 hier. Dat was eerder zijn krijstijd, toen in het hele begin toen hij nog een huilbaby was Ik los het nu op door er op die tijd lekker op uit te gaan en fles 4 geef ik gerust na 2,5 uur. Vandaag zelfs na 2 uur en 15 minuten, omdat hij overduidelijk moe was. als hij heel goed in zijn vel zit wil hij nog wel eens een halfuurtje slapen in die tijd namelijk. De laatste fles geef ik straks. (als ik naar boven ga) Eerder lieten we vigo snachts zelf bepalen, maar nu gaat wakker maken al een week goed. hij slaapt dan tot de volgende morgen netjes door.
Hi meiden, het is weer tijd voor mijn avondgroet om iedereen een fijne nacht te wensen. Vandaag iets vroeger voor mij. Ik ga namelijk morgen mee met alle kids naar de kdv brengen. Ook mijn kleine meisje gaat met de verlengde (vroege) opvang meedraaien morgen. Dit is haar 2de wendagje en maandag mag ze dan voor het echie want dan ga ik aan de slag. Door de kappers verhalen denk ik dat ik morgen ook maar ga. Goed plan voor zo'n laatste vrije dag voordat ik weer aan het werk ga. En mijn lange haren is ook niet echt 'zakelijk' genoeg als ik het los wil dragen op mijn werk . Dus hoppa de schaar erin. Fijne nacht allemaal... kindjes & mama's slaap lekker. Vergeet even alle zorgen en droom fijn. x
joepie.. Met dank aan jildou die krijsend wakker werd mag ik weer voeden nu Wanneer ziymt het eens mee?? marj suc6 in t umcg!
Hee meiden Es ik hoop dat jullie er miss uitkomen, met even rust. Lastig met die flessen, misschien toch maar wakker maken dan. Ik zit er ook mee, kim drinkt er wel 5, maar kwam gisteren maar uit op 750 ml in totaal. Vind dat toch raar, omdat ze eerst aan 900 zelfs te kort had Sam succes bij de huisarts, ben benieuwd Dithje hoe gaan je nachten? Hier sliep ze weer om 19.00, 22.00 fles, en half 7 wakker, geen speen hoeven geven, echt lekker. Ik was zelf ook kapot gisterenavond, zo moe xxx
lekker eline! nou hier kloteacht! Rinze weer moeilijk i slaap uurtje later jildou weer krijsen en rinze wakker!bij me gelegd werd ik 2x wakkee van autoalarm en kwart voor 7 weer krijsende jil en rinze weer wakker