Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik ben ook erg benieuwd of ik een kerstpakket krijg. Verwacht het niet, heb niet eens een uitnodiging gekregen... Ook weer bijzonder.... Nou ja, heb wel wat anders om me druk over te maken.

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Jaja, bedrijven kunnen idd erg bijzonder doen.... Bij ons verlengen ze geen contracten van mensen die goed werk leveren maar een OT-contract moeten gaan krijgen maar we krijgen wel bijna wekelijks mails dat we mensen kunnen aanmelden omdat ze nog o zo veel man nodig hebben... (ik werk op een skilled service desk)... dus ik weet niet wat handiger is.. de mensen die weten wat het werk inhoud te houden of steeds maar geld pompen in nieuwe mensen die weer cursussen moeten doen om de kennis en skills onder de knie te krijgen.... En dat allemaal omdat er economische crisis is.... :(

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Lieve mensen,

ik ben er weer eens vantussen... ga vandaag eens wat eerder naar bedje toe maar moet voor die tijd wel nog wat dingen afgehandeld hebben.

Heel veel succes en een goede nachtrust voor iedereen!!!!!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Laetitia, vreemd dan.. Maar ik ben lerares, en we hebben altijd kerstdiner voor de kerstvakantie, ik denk volgende week dinsdag.. Maar geen bericht gehad..
    Fijne avond!

Hier is Rinze net in slaap gevallen met spreidbroek..

5. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, vreemd is dat. Als je dat alle jaren gewend bent en nu niets hoort. Had hier hetzelfde, dus ik reageerde vanmiddag ook best lullig toen ik kerstpakket had ontvangen (TNT bracht het), zat het open te maken en manlief enthousiast, ik zo van "ja, wel leuk" :)

Begin gewoon steeds meer te balen van het "niks horen" van mijn werkgever, zou het liefst niet meer terug gaan. Dan bleef ik lekker bij onze Bram :p

@Laetitia, dat is idd raar, mensen weg op je werk en ondertussen nog wel mensen nodig hebben....slaap lekker!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    De mailtjes wat betreft werk krijg ik inmiddels wel weer, zo van , kun je er vast weer wat inkomen ;) .. NOu ja dat vond ik ook niet erg. Ik ga echt niet in m'n verlof alle stukken steeds doornemen ;) !! Ach we zien het wel, kan er niet wakker van liggen :D !

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam jehh meid het zit maar niet mee bij jullie dikke knufff...en wat raar van je werk zeg ..vreemd maar lekker laten waaien zoals je al zei je hebt wel genoeg om je druk om te maken..

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel: Neej maak me er niet druk om, en kan best zijn dat m'n buurvrouw me één brengt hoor. We werken op verschillende scholen, maar hetzelfde bestuur zeg maar... Dus we wachten af ;) !

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Naomi is in bed geplant :p ze sliep wel redelijk snel gelukkig! Nu hopen dat ze in de nacht niet meer wakker wordt! Mja we zien het wel. Ik lig er zowat naast dus het is eruit, speen erin en zelf weer in bed :p

Ik ga ook niet laat want voel me ook niet echt toppie.

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb ff doorgelezen maar geen puf om te reageren, sorry! Heb drukke dag gehad op het werk dus ben erg moe.. Kgaa nu lekker bank hangen. Fijne avond allemaal!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sam, ik kreeg toen bij Ymke mijn kerstpakket in februari pas, ook beetje lullig! Wij hebben ook eerst een diner.

Wij hebben dit jaar een kerstpakkettenmarkt, kan je zelf je spullen bij elkaar scharrelen. Vind ik wel fijn, want wij krijgen grote pakketten, maar ik vind er nooit wat aan. Zonde van het geld!

Wij hebben vanavond de kerstboom opgezet, jeej! Ymke en Vigo vinden het prachtig.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh dat is ook leuk Guppie! Leuk de kerstboom opgezet. Ik wilde eigenlijk ook, maar zaterdagmiddag heb ik het huis nog vol visite, dus denk zondag maar ;) !!

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    #3793 bubsie, 9 dec 2010
    Laatst bewerkt: 9 dec 2010
    @ sam : balen! toch spreidbroekje! jij maakt ook van alles mee met je kleine man. hopelijk gaat het vannacht een beetje. dikke knuffel!!

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL

Ach meisje toch. Een dikke knuffel.
    x

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Gup

Ik denk dat het voor onze kleine meid toch ook nu 4 gaat worden. Nu al 3 dagen achter elkaar drinkt ze niet meer dan die 4. Doe je wel meer in de fles? Of maak je alleen de laatste iets zwaarder door de rijstebloem? Ik moet wachten met verzwaren/bijvoeden toch ze klaar is met haar antibioticum. Werd afgeraden door de huisarts. Maar dat is nog 2 daagjes.

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden (en babies),

Slaap allemaal lekker en droom fijn.

Ik ga zo ook maar eens onder de wol. Afgelopen nacht was niet super dus we gaan voor een herkansing.

Ze heeft het omrollen iets te goed door. Man ze blijft doorgaan. Leg ik haar terug omdat ze tegen de bank aan is gerold ligt ze een paar minuten later weer tegen iets anders haha ze rolt de hele kamer door.... ook een leuke manier van voortbewegen ipv kruipen.

Morgen weer met onze jongste zoon naar het AMC, ben nieuwsgierig wat hun bevindingen zijn. Hopelijk zit het weer een beetje mee en het humeur van onze kleine vent. Best vermoeiend zo lang in het ziekenhuis, voor hem en voor ons ook haha.

Kom daarna nog wel eventjes online als het lukt.

Fijne nacht, ochtend en dag...

x

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Koekkie, succes vandaag bij hem Amc. En dat ze het omrollen zo goed door heeft opeens:D

sam jeetje meis het zit jullie ook niet mee, dikke knuffel.
    Moet ie dat 24 uur aan? Ken het niet

reageer straks even verder, kim wordt wakker

Had haar gisteren een kwartiertje voor de babytv, had hier een dvtje van. Ze vond het geweldig. Lachen en was helemaal gefocusd erop
    Wil het niet te vaak doen, af en toe even
    Hoe denken jullie hierover?

xxx

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kon toch nog even bijlezen, tis weer stil

Sam raar zeg dat je niks hebt gehoord van kerstdiner en pakket.
    Misschien je buurvrouw idd.
    Wanneer moet jij weer gaan werken?

Es, leuk pakje voor de kerst, hier hangt haar kerstjurkje ook al een maand klaar

Ik heb idd nutriton, noemde het jbp meel omdat dat het is hahah
    Gisteren maar meer schepjes in de fles gedaan, en het leek wel iets beter
    Vandaag maar weer proberen. Ben alleen bang dat ze verstopt raakt

19. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@Koekkie, succes vandaag in het ziekenhuis!

@Eline, jij bent er ook al vroeg bij. Leuk dat Kim zo heerlijk tv kan kijken. Af en toe wat tv kijken kan geen kwaad lijkt mij, Bram vindt dat ook leuk in zijn wipstoel.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline 6 januari moet ik weer beginnen. Hij moet hem 23 uur per dag om eigenlijk. Dus alleen af met verschonen en badderen. Maar hij moet hem ook af in de maxicosi want met dat ding past het niet.. Dat heb je met die spekbillen :p Jildou heeft hem eigenlijk altijd omgekund en die was bijna een maand ouder toen ze hem kreeg ;) !!

Koekkie wat een topper :D :D !! En succes!!

Nou de eerste nacht gehad met spreidbroek. Helaas geen succes. Vanaf 22.30 tot half 2 werd hij elk uur KRIJSEND wakker. Om m'n eigen rust en voor zichzelf heb ik hem toen af gedaan. Daarna heeft hij tot 6 uur geslapen. Hij had een gigapoepluier dus dat was niet vreemd . Ook wat verhoging en niet helemaal in z'n hum en dan werkt die spreidbroek niet echt mee !! Arme stumper.. En om ons geluk nog even compleet te maken heeft m'n nieuwe telefoon (4,5 maand oud) het ook maar begeven....

Deel Deze Pagina