meiden hier ook TVOH. kan het alleen nu net pas weer horen. heb net bijna 2 uur met een krijssende djesslyn gezeten. nu ligt ze eindelijk en is het al 10 min stil. zou ze dan toch gaan slapen.... zijn vanmiddag naar verjaardag geweest van schoonvader, waren mensen die haar gewoon zo pakte van geef maar ff aan mij en is gewoon teveel geweest voor dr. maar heb me vanaf vanavond voorgenomen om haar waar dan ook, gewoon bij mezelf te houden en niemand pakt haar uit mn handen wipper of box! ik zit met de ellende! manlief is nu naar de verjaardag en zei al, tis maar goed dat je vanavond niet gegaan ben kippenhok! nou ga ff verder lezen en ff tv kijken maar ga ook niet te laat naar bed denk, ben kapot zeker na dat gekrijs van djesslyn niks hielp om haar te troosten. arm schaapie. zo ff bankhangen nu met spike (hond) en samen mandarijntjes eten jaja hij lust fruit!
De brutaliteit van sommige mensen Bubsie :x Sjonge zeg, de arme Djesslyn en ook arme jij! Dikke knuffel voor jullie...
over spike gesproken... ik ga hem uit zn stoel trekken. en uitlaten en dan lekker naar bed, misschien daar nog ff tv kijken. tot morgen. slaap lekker allemaal!!!
Hi meiden, wat een vage dag. We moesten toch naar het Amc vandaag. Ook fijn je maakt in augustus een afspraak en je komt in het ziekenhuis met kind en man zeggen ze dat het volgende week is. Manlief de hele dag vrijgenomen, oppas voor de 2 andere kids geregeld en meer dan een uur in de auto gezeten met een kind die er geen zin in had. Nou ben niet gek. Ik weet gewoon zeker dat het vandaag is. Dus ze zegt: Nou ik zal even bellen of er iemand anders is. Tja oh het is een onderzoek van 2 uur hmmmm. Nou ik bel toch even. Nee jullie contactpersonen zijn er allebei niet. 10 minuten later terwijl ik zat te denken dat ik gek was geworden en de afspraak was vergeten. Heeee ik zie dat jullie afspraak in eerste instantie wel vandaag was maar dat het 1,5 mnd geleden is verschoven naar volgende week. Jullie hebben een brief gehad. NOT! Nou we kunnen niet volgende week. Mijn man heeft nu speciaal vrijgenomen en volgende week hebben Kerstviering. Ohhhh Oh naar loop dan maar even mee. Tja heel lief een uur wachten. Is er toch iemand gekomen om de kleine vent te testen maar tja die kent helemaal niet zijn geschiedenis en kan ook niet afstellen. Gelukkig wel goede uitslag. En een nieuwe afspraak voor februari. Hmmm ik denk dat wij die maar gaan verschuiven.... per brief Man toch raar dat je een afspraak verschuift zonder te bellen (zeggen ze ook nooit te doen) 10000 x excuus maar daar heb je weinig aan. haha nou ik ben nu mijn frustraties wel kwijt. even van mij afgeschreven. aangezien ik mij nu helemaal niet lekker voel (buikgriepje) ga ik eens vroeg onder de wol (voor mij dan). ik wens jullie allemaal een goede nacht toe. x
Slaap lekker Bubsie, Sam & Koekkie! Wat een frustratie Koekkie. Overigens zeer terecht! Hoe bureaucratisch is het om afspraken tegenwoordig nog per brief te verschuiven :x Kan mij voorstellen dat je over de zeik was. Wel super dat de uitslag goed was!
Koekkie jeeetje Grrrr!! Al heb ik ook wel eens een brief gehad dat mn afspraak verzet was hoor.. Maar goed dan moet je die wel krijgen !! Beterschap! Dames weltrusten en tot morgen!!
Thanks meiden, het luchte wel op haha. We zijn al pak weg 40 a 50 keer bij hun geweest dus ze weten hoeveel we moeten regelen om daar te komen. Tevens hebben we zijn schooltje af moeten zeggen terwijl hij er eindelijk sinds 2 weken met zin naar toe gaat. Whateverrrrrrrrrrrr Allemaal fijne nacht toegewenst. Laten onze beebjes ons dat eens gunnen x nu ga ik echt die pc uitzetten... hoezo verslavend.
Helaas hier hele nacht al drama.om half 2 begonnen en elk half uur weer wakker!echt krijsen!zonder spr.broek ook!dus heb m maar weer om gedaan!zo t is weer ff stil.poging zoveel...
Goh Sam, wij hebben dezelfde nacht gehad volgens mij Hoe is het nu? Hier; Luca is zo ontzettend aan het piepen Hij doet ook niets anders dan hoesten tot kokhalzen aan toe en daarna volgt er een ontzettende krijsbui... Zo zielig
Ach arme Luca, maar hij is dan ook ziek.. Waarom Rinze zo doet, ik heb geen flauw benul! Hij krijst en krijst en even speentje en dan valt hij wel weer in slaap om vervolgens een half uur later weer wakker te worden... Hij ligt er nu weer in, wij zijn er natuurlijk inmiddels uit !! Heel fijn .
Hier was het weer een eenmalige actie gisteren.... Vannacht 0.00-01.30-04.00-08.00u... Wel nog tot 9.30 met haar in bed bijven liggen waar ze tussen ons in hele verhalen aan het vertellen was en man en ik elkaar steeds glimlachend aankijken van geluk. Hoop dat ze ook snel gaat ontdekken hoe ze van buik naar rug kan want ze draait nu iedere keer maar kan niet terug dus na een aantal minuten begint ze dan te jammeren.. Denk een lui dagje vandaag. Man gaat zo boodschappen doen en straks wat poetsen thuis en verder niet teveel denk ik.. Fijne dag dames!
MoederK ach bakkes ook al zo'n nachtdraver! Hihi Rinze kan wel van buik naar rug maar nog net de andere kant niet op en nu natuurlijk niets meer met spreidbroek
Jeetje MoederK, jij viel ook weer in de prijzen vannacht Lekker genieten van je luie dagje! Vind het zo sneu Sam... Met zo'n spreidbroek wordt Rinze echt in alles beperkt. Het arme mannetje!