Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat voor pap is dat dan Es? Ik duim voor jullie hoor dat het goed gaat zonder puck... Salbutamol is hetzelfde als Ventolin, zie omschrijving van apotheek: De werkzame stof in Ventolin inhalatie is salbutamol ;)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Guppie; ben jaloers dat Vigo wel zo makkelijk is met slapen op visite.. Hier echt een drama. Mja nu slaapt ze thuis ook slecht, dus laten we hopen dat het een periode is..

ff afkloppen.. het is nog wel stil hiero!! :)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier net de spreidbroek afgedaan. Volgens mij zit hij helemaal niet goed. Hij kan z'n linker beentje helemaal niet goed buigen en dat moet wel kunnen. Die man die hem op 'maat' gemaakt heeft, heeft hem daarna ook helemaal niet meer gepast.. Dus ik heb hem afgedaan, hij ligt nu in bed en hopelijk gaat hij slapen. Morgen misschien zelf maar ff wat verstellen en anders maandag maar bellen als het niet lukt ;) !!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ow haha dat wist ik dan weer niet :) Ik heb zelf voor Astma weer een andere puf, mja is ook voor volwassenen natuurlijk..

De pap is van natuurlijke gisten.. soort rijstebloem geloof ik..
    Heb dit meegekregen in het ziekenhuis voor 2 weken, en als het goed ging kon ik ook RB gaan gebruiken.
    Alleen kreeg ze van RB darmkrampen, maar hier nog geen last van tot nu toe!

Whaaaaa en ze slaapt gewoon nu!!!!! 8) laten we hopen dat het zo blijft

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hopen dat Rinze nu ook lekker gaat slapen Sam!! En idd anders maandag gewoon bellen hoor dat ze hem moeten verstellen dat ie niet lekker zit!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Es dat deze pap wel goed gaat! Misschien is de overgang naar rb dan wel minder groot straks. Wat goed zeg dat Naomi slaapt!

Hmmm Sam dat is niet grappig dat die spreidbroek niet goed zit... Groot gelijk dat je hem af doet dan. Zo'n ding is natuurlijk al niet fijn en helemaal niet als het niet goed zit.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als hij goed zit hebben ze er op zich geen last van... Nou hij slaapt nu bijna een uur zonder wakker geweest te zijn, dat heeft hij eigenlijk niet meer gedaan de afgelopen dagen!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Tjee Sam, zou ook wat zijn. Heeft ie zo'n broek, misschien nog niet goed ook...

@Dithje, papa was ook mee! vond ze wel heel leuk eventjes.

Ik ga in de kerstvakantie ook mn aandacht verdelen. Ga Ymke een dagje wel brengen naar het kdv en Vigo niet (Vigo naar het kdv brengen zit me nog steeds niet helemaal lekker...) en als Rinaldo thuis is ga ik lekker met Ymke op stap. Zo vaak heb ik die kans niet...

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Fijn Sam dat hij nu wel lekker slaapt! Zat de broek toch niet goed!

Gelijk heb je hoor guppie! even de aandacht verdelen!

Naomi slaapt ook nog steeds! Heeft ze ook de laatste week niet meer gedaan haha ;) (klinkt je bekend zeker sam?:p)

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik duim voor je Sam dat Rinze nog even doorslaapt!

Waarom zit het je niet lekker dan Guppie?

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ladies, ik wens jullie allen nog een prettige avond maar bovenal een hele goede nacht!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Enn jullie ook Dithje! Ik ga mn bedje in!! Slaap lekker allemaal!!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ik ga ook!! welterusten!!!

14. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    voor de dames met de zielige beebs,een dikke knuf van ons:)
    hopelijk veel doorslapende baby,s,dat verdienen jullie wel!

15. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
  16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Sam,

niet lachen maar je vroeg je af of je niet eens een gewone tijd vol genieten en weinig problemen kon meemaken met je kindje.

Eh ja bij nummer 3 blijkbaar. Wij hebben onze porties ook gehad maar onze nummer 3 is de meest relaxte super vrolijke beeb die ik ooit heb gehad. Dus misschien toch de honden niet meetelen als kids en daarwerkelijk gaan voor nummer 3 ;)

Nee alle gekheid op een stokje. Ik hoop dat rust komt bij jullie in huis en dat het echte genieten snel mag beginnen. En dan helpt een goede nachtrust. Een paar keer wakker worden of een speentje geven hoort er bij maar jou nachten zijn te vermoeiend. En als je moe bent kan je nog minder hebben en genieten.

Ik duim voor betere tijden voor je. Jullie verdienen het.

Liefs en slaap lekker.... en jij ook Rinze :D

x

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Koekkie yes er is hoop!dank je lieverd!

nou ik ben net aan t voeden en volgens mïj is dit de 1e x wakker!lag t toch aan die spreidbroek!gek dathij er gisternacht niet op reageerde!maar goed als dit t dan is...

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Jeeh, wij hebben een goede nacht achter de rug :) Werd zelf wel wakker met een verstopte neus en keelpijn maar ach, dat gaat wel weer over ;)
    Vandaag poging wagen om de kerstboom op te zetten. Weet alleen nog niet waar. De plek waar normaal gesproken de kerstboom staat, staat nu de box en heel veel ruimte heb ik niet meer 8)

Prachtig mannetje Diaan!

En Sam, is het bij 1x wakker en voeden gebleven?

All; hebben jullie een goede nacht gehad? Nog leuke dingen op het programma staan vandaag?

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Es en Dithje: madelief heeft ook nog flixotide (ontstekingsremmer) 2x daags erbij, achter salbutamol (3x daags) aan. Willen ze wel pufjes? Hier meestal drama. Ze duwt het gewoon weg!
    Ondanks puf nog steeds gerochel en gehoest (nu al maand lang, kwart van haar leven en dan tel ik de korte poosjes niet eens mee). Woensdag voor controle naar ha. Dezelfde dag ook echo heupjes (ivm familiair, lange dwarsligging en afwijkende bilspleet).
    Vandaag alweer 4 mnd!

Goede nacht gehad, geslapen tot half 8, heerlijk (sorry...)

vanmiddag op visite. Nog niet veel gedaan met Madelief en als gezin. Alleen nr opa en oma's en een paar x verjaardag (dus niet heel lang, kinderverjaardagen).
    Ook meteen onze nieuwe
    bolide showen! Hij bevalt super! Past met gemak 3 kids, kinderwagen en wekelijkse boodschappen (3 kratten) in. Lukt mij niet in mijn kia piccanto :)
    Vorige week 6 volwassen ging ook super. Heb nu al zin
    om ermee op vakantie te gaan (met de caravan erachter)!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Pufjes zijn zeker een gevecht Marj. Maar ja, het is nodig dus even worstelen en mama wint altijd ;)
    Hopelijk is de echo van de heupjes goed, succes alvast!
    Super dat de auto zo goed bevalt... Hebben jullie al vakantieplannen dan?

Deel Deze Pagina