Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Noh Dithje, niet eens even 1 van Luca??;)

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou mevrouw slaapt! Maar wel in de puck! ;)

Ik ga nog even bankhangen en niet te laat naar bed.. ben best een beetje gaar!
    Ik ga morgen de zelfgemaakte kerstkaart bestellen en hopelijk kan ik ze dan ook van de week op de post doen! :)

Als ik niet meer online kom voor iedereen alvast een goede nacht!!

Welterusten!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nope! Heb altijd gezegd dat ik dat niet zou doen en doe het dus ook niet. Hoewel ik het wel opeens super schattig vind ;)
    Volgend jaar maar eens kijken, nu heb ik in ieder geval mijn woord gehouden :p

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jemig Dithje, zoveel kerstkaarten! Heb je zoveel vrienden dan?
    Ik heb er nog een paar over zelfs, maar das voor het geval we er van iemand 1 krijgen die we zelf niet gestuurd hebben ;)
    Ik ben niet zo kaarterig hoor, alleen voor lieve familie en goede vrienden.

Thanks voor je complimentje trouwens, lief. Ik vind schrijven erg fijn en bloggen is voor mij perfect om daar een weg in te vinden. Al ben ik lang niet tevreden hoor!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb overigens wel altijd kaartjes met Ymke gedaan en nu ook met beiden. Maar ik vind die van ons wel altijd mooi. We krijgen soms ook exemplaren... Ik vind het ook leuk om die kaartjes in de boeken te plakken!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
  7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA oké Dithje ;) !!

Hij is echt super Guppie!! Ik moet nog! Morgen maar ff ;) !!

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Mooie boom Dithje :)

Hier geen boom, kerstkaarten oid..

Weet niet wat Anissa vanavond had maar heeft vanaf 18u bijna de hele avond aan de borst gehangen en ligt nu net in bed.. Toch lastig als ze de fiep niet wilt, haha.
    Mijn tepels doen nu wel pijn...

Oh, mijn man straks.....kon hem wel schieten! :x
    Hij pakte de weegschaal erbij en woog zichzelf en zei dat ik me ook moest wegen. Ik wilde niet aangezien ik juist erg onzeker ben over mijn gewicht. Had altijd al 10 kilo overgewicht en ben tijdens de zwangerschap meer dan 20 kilo aangekomen. Nu na de zwangerschap/bevalling zijn er 10 kilo nog niet afgegaan ..
    Na aandringen ik toch op de weegschaal gestaan en ik schrok me kapot. Weer 10 kilo erbij!! :$
    Mijn man zei ook nog met een lach: "moet je 's avonds ook niet zo snoepen". Ik barste toen in huilen uit! Mijn man schrok zich en zei het was maar een grapje! Bleek dat hij met een voet op de rand van de weegschaal had zitten duwen dus dat was niet mijn gewicht!!

Nu ben ik zelfs 3 kilo afgevallen. Dus nog 7 kiilo tot oude gewicht maar dus nog 17 kilo voor een "normaal" gewicht.

Oh, ik kon mijn man wel wat aandoen! Duurde nog een tijdje voor ik kon stoppen met huilen.. :(

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Guppie, mooie kaart hoor!
    Vind je blogs ook super geschreven!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jullie kaart vind ik erg leuk Guppie!

Aaaah MoederK wat een rot actie van je man! Niet lief dat hij met z'n voet op de weegschaal ging staan, helemaal omdat hij weet dat je 'last' hebt van je gewicht. Knuffel!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oei moederK, dat zou bij mij niet goed vallen!
    ben daar ook super onzeker over hoor! Het nu maar geaccepteerd dat het zo is, maar in januari ga ik de knop keihard om zetten. Lukte gewoon niet eerder ivm weer gaan werken en zat ook niet super in mn vel. Ik moet er zeker 20 vanaf, maar dat is me vorig jaar (voor ik zwanger werd) nog gelukt, dus gaat het nu ook lukken!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah moederk wat gemeen zeg!knuffel

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond iedereen!

Staat iedereen zijn kerstboom al? ;)
    Zo, volgende week al vakantie voor de meesten?
    Hier moet dochterlief nog 2wkjes naar school en manlief nog werken...alle nog een hele week en dan de maandag nog...heeft nog 3dg verlof te nemen en de 24ste waren ze zo al thuis :)! Dochterlief moet dan ook maar 1/2dag naar school...jeetje is dan al kerstavond!

Iedereen een dikke knuffel! Slaapwel!

Guppie, wanneer ben je juist 29? ;)

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    heb ff geknutseld.....

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    oja....morgen is mn meisje alweer 5maanden!!!:$

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemorgen iedereen!

Ben ik de 1ste vandaag ;)!?

Bubsie, leuke ontwerp...en gefeliciteerd met de 5de vermaanddag van Djesslyn!

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goedemorgen! Familie langslaper meldt zich!
    Blunder gisteren! Kregen rond 11.15 telefoon, of we niet iets vergeten waren. Hadden voor 's ochtends afgesproken ipv middag. Oeps! Is goed gekomen, middag kon ook. Gezellig met z'n allen gegeten. Toen we weggingen vergat ik bijna Madelief mee naar de auto te nemen. Lekker dus!
    Vandaag adv, fijn! Deze week 2,5 dag werken (vrijdag kerstbrunch op school, woensdag kerstmarkt op Robbe's school. En dan 2 wkn vakantie! Hopelijk gaat daarna alles beter qua werk.
    Nu is er iedere week wel 1 dag met iets anders (sint, kerst, vuurwerkvoorlichting, oudergesprekken, schoolkeuze), en dit in 12 werkdagen (o ja, ook nog iedere donderdag Lio-stagiair). Vanavond nog mr-vergadering.

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Marj, ook nog gefeliciteerd met de 4de vermaanddag van Madelief gisteren! ;)! Zo je dochter vergeten mee naar huis nemen!!! Een glaasje op?? ;)
    Nog een druk weekje meid en dan heerlijk genieten van de kerstvakantie...alleen hier is het nog 2wk wachten en kunnen we ook lekker genieten van gezinnetje in kerstvakantie....

Sam, hoe gaat het met je?

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Oeps Marj Madelief bijna vergeten... Oh lekker vooruitzicht, bijna kerstvakantie. Geniet van je adv-dag!

Mooie creatie hoor Bubsie!

Hebben jullie dan begin januari vakantie Pippo?

Hoe is het eigenlijk met jou en Bram J2J? Heb je gisteren en eergisteren (deze laatste weet ik niet zeker) gemist.

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, hier begint de vakantie van 24dec tot en met 9jan ;)!

Deel Deze Pagina