Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dus een weekje met Kerst en een weekje met Nieuwjaar ;)!

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even voor de duidelijkheid :D, het gaat natuurlijk alleen om mijn 3 werkdagen en die dagen moet ik elke dag 3 uur inloggen (ben niet volledig vrij maar mag vanaf huis werken). Wat voor mij zo'n 2,5 uur qua reistijd scheelt. Heerlijk!

Dus ze hebben korte daagjes op het kdv en de uurtjes die wij hebben kunnen we besteden aan het huis en de inkopen zodat we die week erop echt helemaal vrij zijn met zijn allen en lekker weg gaan naar ons buitenhuisje.

We gaan die dagen wel wat leuks ook echt met zijn tweetjes doen. Lekker uit lunchen bij het strand na een heerlijke wandeling :p

Sinds de oudste zijn we nog maar 1 of 2 keer savonds zonder onze kids weggeweest... ja je leest het goed :$. Dus we gaan er extra van genieten.

Ga even verder lezen.

x

3. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    MoederK: mijn eerste reactie was niet een aardig woord. Man wat een gemene actie.
    Hmm nu ik er over nadenkt het zo ook iets voor mijn vent zijn haha.

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Haha Koekkie, niet tactisch van mijn man nee.. Grapjes maken over iemands onzekerheden zijn nooit leuk..
    Maar hij heeft zijn lesje geleerd ;)

Leuk Koekkie, even lekker wat met zn tweeën doen...is ook belangrijk!
    Fijn ook dat je die dagen thuis kan werken.

Bubsie, proficiat met Djesslyn's 5 maanden!

Pippo, oh heerlijk bijna vakantie! Hier geen vakantie...alleen 31 dec vrij.

Marj, ook al bijna vakantie.... Wat dat betreft lijkt me werken in het onderwijs ook echt ideaal..
    Oeps, gelukkig dat jullie ook 's middags op visite konden komen.

Goedemorgen Dithje, hoe was je nacht?

Hier: vannacht weer 1.30-3.30-5.30-7.30...?? Om de 2 uur zelfs!
    Nu ligt ze weer op haar buik te crossen zoals ze nu bijna de hele dag doet :)

Snap niet dat sommigen juist eerst van buik naar rug leren rollen want die arm zit dan toch in de weg?? Waar hebben ze hun arm als ze draaien? Ik vouw steeds anissa dr armpje onder haar en help haar zo terug te draaien..

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK ik weet het ook niet, maar mijn beide kids doen/ deden het zo :D !!

Koekkie.. aaaah :D Ik begrijp hoor :D HIHI!! Geniet er lekker van!!

Nou hier ruknacht.. ben er heeeeel vaak uit geweest voor speentje.. Om 5 uur was Kor weg, en hij weer wakker heb ik hem naast me gelegd en hebben we tot 7 uur geslapen, toen kwam Jil erbij ;) !! Half 12 moeten we voor de spreidbroek heen en 10 voor 2 heb ik afspraak bij de ha gemaakt voor Rinze. Z'n hoofd is helemaal rood (bovenop) en hij krabt ook steeds.. Vraag me af of dit echt wel berg is..

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Succes in het ziekenhuis en bij de ha straks!

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pippo, haha, geen druppel! Had r klaar staan in mc! Hoezo erg?!
    MoederK, idd, dat is voordeel. Maar bij ziekte kids kan ik niets. En nu Robbe nr school gaat is voorschoolse opvang noodzakelijk. Gelukkig kan manlief m brengen, vs opvang is hier lastig. Helaas zit manlief va 1 juni as zonder werk (wie weet een leuke baan voor heao-be?). Hij heeft tot nu altijd dichtbij gewerkt. Hopelijk lukt dat weer, anders???

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, ik ben nog niet aan het werk he...ik bedoelde dat dochterlief dan kerstvakantie heeft van school en manlief kerstvakantie van werk uit (werkt in de bouw)...;)
    Jeetje meid, terug een zware nacht zeg...zo langzamerhand zou ze toch minder moeten gaan drinken in de nacht zou je zo denken gezien haar leeftijd...heb je dat al eens gemeld bj CB?

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, jeetje meid! Hoelang moet je dit nog trekken meid???!!!! Vind zo kut voor je! Dikke knuffel en terug een druk dagje heen en weer gereis zeg! Veel succes en hopelijk stellen ze de spreidbroek nu goed in!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Marj, HAHA misschien zat er drank in je eten? ;) HIHI...

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pippo, haha, geen druppel! Had r klaar staan in mc! Hoezo erg?!
    MoederK, idd, dat is voordeel. Maar bij ziekte kids kan ik niets. En nu Robbe nr school gaat is voorschoolse opvang noodzakelijk. Gelukkig kan manlief m brengen, vs opvang is hier lastig. Helaas zit manlief va 1 juni as zonder werk (wie weet een leuke baan voor heao-be?). Hij heeft tot nu altijd dichtbij gewerkt. Hopelijk lukt dat weer, anders???

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Marj, ben je zeker dat je geen drank benuttigd hebt?HAHA

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    hahaha!

Pippo, ja maar cb zegt dat ik haar 's nachts maar water moet geven. Dat kan wel maar dan ben ik nog op en daarmee valt ze niet zo snel in slaap dus heeft geen zin..
    En in de paar minuten dat ik haar laat huilen wordt het gehuil alleen maar erger. Ze is/wordt dan klaarwakker...
    Moet haar misschien toch langer laten huilen (om uit te proberen) maar druist ook weer een beetje tegen mijn gevoel in..
    Het lastige alleen met bv is dat ik niet weet hoeveel ze binnen krijgt dus ben meteen bang dat ze honger heeft.

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, hoelang drinkt ze dan steeds?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK wat ik wel doe is ff over zn wang strijken. Ik weet gewoon dat hij genoeg krijgt, en hooguit 1x drinken, dus als hij mn vinger niet eraf bijt :p weet ik genoeg ;) !! Wat hier ook wel apart is, soms huilt hij nog als ik weg ga en als ik de kamer uit ben hij weer stil is ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goh wat een mooie NLse zin ;) !! Slaaptekort, sorry...

17. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Als ik haar "aai" of de fiep geef gaat ze juist harder huilen alsof ze weet dat het betekend dat ik weer weg ga.. Maar misschien moet ik wat langer volhouden en niet onzeker zijn dat ze te weinig heeft gehad.

Hoe lang ze drinkt... ongeveer 10 minuten echt denk ik waarna het meer sabbelen wordt en ze langzaam in slaap valt

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou dan idd eens proberen om langer weg te blijven maar snap je wel.. Als je al zulke n88 hebt, heb je geen zin in nog ergere ;)

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    En moet er ook wel bijzeggen dat mijn man heel veel werkt en pak haar misschien ook al sneller omdat ze dan stil is en mijn man verder kan slapen...

Misschien komende dagen manlief even op zolder laten slapen zodat ik wat meer kan proberen..... of oordopjes

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Herkenbaar ;)

Deel Deze Pagina