Goedemorgen, @Dithje, ik ben er weer. Afgelopen dagen even wat minder, was drukjes. Had wel af en toe bijgelezen, maar geen tijd om te reageren. Zo heb ik jou mooie kerstboom wel gezien @Sam, alweer zo'n bagger nacht, bleh. Dat ze Rinze's spreidbroek maar gauw goed instellen, jeetje. En succes bij de ha straks. @MoederK, dat geintje van de weegschaal zou ik ook niet in dank af kunnen nemen, maar hij heeft zijn lesje geleerd zeg je, heel goed . Jullie meisje nog altijd zoveel honger in de nacht, lieve Anissa wil je mamma 's nachts lekker laten slapen. @Bubsie, jeetje arme Djesslyn zo benauwd, gaat het nu al iets beter? @Koekkie, lekker hoor 2 weken samen vakantie. Geniet van jullie tijd samen en met de kids! @Marj, aiai Madelief bijna vergeten. Wel lekker ook bijna vakantie, geniet ervan! @Pippo, daar ben je weer! Had jouw ook gemist de afgelopen dagen. Hoe is het bij jullie, ligt de sneeuw er nog of ook inmiddels weg? @MamaT, gefeliciteerd met je promotie, harstikke goed. Een dag minder werken, mooi vooruitzicht, geniet ervan! Fijn om te horen dat Liam het zo goed doet. @hier, gisteren hele dag naar schoonfamilie geweest en ja hoor......Bram is weer verkouden , vannacht op de bank geslapen samen met de kleine man (tegen mij aan) dat was het enige wat goed ging. Ik baal echt als een stekker, snappen ze het dan nooit, ben ook beetje pissed off op manlief, heb ballen en zeg er wat van tegen je familie (over dat overdreven ge-kus), zijn moeder was notabene zelf nog aan het snotteren van een verkoudheid, dan ga je toch geen kleintje kussen. *zo einde geklaag*
Haai lady's!! ppfff hier ook een beroerde nacht! Vanaf 3 uur elk uur eruit geweest voor speentje! om 7u de fles gegeven en bij mij in bed gelegd en heeft ze nog geslapen tot 9 uur.. en ik? ik ben kapot!!! heb net wel al gestofzuigd en beetje opgeruimd, maar verder weinig puf en zin! Straks maar even een luchtje scheppen buiten met de hond in het park.. even wakker worden Naomi net op bed gelegd want die was superrrrr sacherijnig en ligt nu op bed te blèren maar ze is wel moe, want ze gaapt en wrijft in haar ogen..
MoederK, ok dan heeft ze echt wel genoeg hoor...en idd wat langer laten liggen...snap wel dat je het doet voor de rust van manlief...maar misschien even volhouden en dan krijg je misschien mooie nachten? J2J, klopt ook paar daagjes niet meer geweest, wel gelezen maar ook geen tijd voor te reageren...zaterdag hadden we een klasgenootje van dochterlief die kwam spelen...ze was er om 10u al...we hebben lekker geknutseld in de voormiddag...rara een kerstman ! Dan hebben ze nog wat getekend en dan rond de middag lekkere wentelteefjes gegeten. Dan hebben ze wat op de slaapkamer van dochterlief gespeeld. Rond 14u30 zijn we dan aangekomen in de bowling en hebben de kids allemaal fijn een spelletje gespeeld. Zoonlief 2jaar is gewonnen en dochterlief samen met vrieninnetje hadden dezelfde punten...dus niemand was de laatste ! Dan iets gedronken en hup weer naar huis. Daar hebben kids terug gespeeld op der kamer en dan 's avonds lekker kip met aardappelen en perziken gegeten. En als afsluiter een lekker stukje ijstaart ! Rond 19u hebben we vriendinnetje dan thuis afgezet...was een geslaagde dag... En ja zondag waren manlief en ik druk in de weer geslaan HAHA! Hij stofzuigen, wc een sopje gegeven, badje sopje...en ik met kids tussendoor...en daarna de hele beneden (gang, living, keuken, badkamer, wc) gedweild...! Dan effen gekeken wat we voor kerstavond gaan eten met gezinnetje ! En dan nog naar een meubelzaak gereden om een nieuwe mat te kopen want op andere heeft de poes dus geplast en stinkt ernorm... Manlief wou een nieuwe ! Dus druk gehad... Jeetje, ik krijg daar ook echt een hekel van als mensen zelf verkouden zijn en kusjes geven op de mond...HIHI erg he, hier weten de kids dat ze altijd een kusje moeten geven op het hoofdje...
pippo; Ze drinkt nu 2x 180+6 en 3x 150+5 en ja ze spuugt veel minder weer!! Dus het gaat goed! En om de 3,5 uur ipv om de 4 uur.. Toevallig vanmorgen belde de KA om te vragen hoe het ging. Hij zei ook dat haar maag het gewoon dus nog niet aankan die 4 flessen van 180+6.. in principe is het minder dan dat ze nu drinkt alleen nu drinkt ze meer flessen met mindere hoeveelheid, en dat kan ze dus wel aan. Het is gewoon afwachten wanneer haar maag het aankan.. Misschien duurt het nog wel 2 of 3 maanden en zitten we voorlopig aan de 5 flessen vast! Ach.. kan me er niet druk om maken, liever dit dan dat Naomi er last van heeft en veel spuugt! Ja de nacht was weer erg fijn echt drama! Mja zoals ik al eerder zei.. laten we hopen dat het een periode is die niet al te lang gaat duren
Hier net voor de spreidbroek heengeweest. Zat idd niet goed. Maar meneer heeft ook van die moeilijke spekbeentjes ... Verder raadde ze aan om nog even na te laten kijken of alle wervels goed zaten, omdat het anders helemaal drama voor hem is natuurlijk. Dus dat doen we dan ok maar weer ..
@Pippo, dat klinkt allemaal erg gezellig! Wat je zegt, kusjes op het hoofdje, niet op de wangen en al helemaal niet op mondje. @Es, aiai weer geen beste nacht, goed idee om vanmiddag even wat frisse lucht te pakken. @Bubsie, gelukkig dat het met Luuf wat beter gaat met Djesslyn. @Sam, fijn dat ze de spreidbroek beter hebben kunnen instellen, Rinze's spekkies mogen niet als excuus gebruikt worden door de dokter, kan de kleine man toch niks aan doen, is gewoon een goed teken van Hollands welvaren . Succes met de controle van de werveltjes, ik duim dat alle werveltjes goed zitten, jullie hebben jullie portie al dik en dubbel gehad.
Hmmm dacht te komen klagen over de nacht maar ik zie dat de babies bijna allemaal niet goed hebben geslapen. Hier was het vanaf half 1 ook bal pas om 6 uur weer ok maar ja ik ga er kwart over 6 uit dus daar schoot ik weinig mee op Ander half uur lang met haar in de armen gelegen. Ze bleef maar huilen zo zielig. Geen koorts of zo. Wat het nu was is een raadsel. Om kwart over 7 toen ik haar ging halen was ze alleen maar aan het lachen. Raar kind (lijkt op haar moeder) Nieuwe foto's in album x
@ all, balen dat er veel een slechte nacht hebben gehad.. Dikke knuff voor jullie! @ dithje, je vroeg nog van mn schoonmoeder (al paar dagen geleden volgs mij) Die zit er echt bijna doorheen en t word er maar niet beter op met elke keer dat slechte nieuws. @ sam, hebben ze de spreidbroek nu weer versteld? Hoop dat hij er nu niet zo veel last van heeft dan.. Moest vanmorgen mn verstandskiezen eruit laten halen, die onderste hadden ze volgs mij niet helemaal goed verdoofd *auw*.. Heb net al macaroni gekookt.. dan is dat alvast klaar want moet zometeen ook nog naar een verjaardag en vanavond naar de kapsalon, mn haar laten verven. Drukke dag dus.. de hele week druk trouwens.. bah ben blij als de week om is! Schoonvader gister 2 x tegen een hartstilstand aangezeten, hartslag tussen de 10 en 20 maar hij heeft het gelukkig zelf kunnen herstellen. Oorzaak: hij kreeg 3 soorten medicijnen om zn hartslag onder controle te houden maar omdat zn hart het zelf al beter over nam waren de 3 soorten te veel en kelderde zn hartslag in een keer naar beneden.. Nu krijgt hij er nog maar 2.. Nu moet de antibiotica voor zn hersenen nog aanslaan en dan is het een grote stap in de goede richting.. Mag onderhand wel! Meneertje word wakker dus ben er vandoor.. vanavond geen tijd meer dus tot morgen dan maar.. dikke Kus!
Sterkte Goldy....het is me wat zeg... Kan me voorstellen dat het ook enorm zwaar voor je schoonmoeder is. Koekkie, wat een mooie foto's zeg!! Echt een beauty! Sam, hopelijk is het spreidbroekje nu goed! En hopelijk zijn werveltjes ook
Koekkie, mooie foto's meid! Goldy, het houd daar ook niet op he...heel veel sterkte voor jou en je gezin alsook de familie! Hopelijk gauw beter nieuws en veel beterschap! Dikke knuffel meid!
Lees dit! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/243839-veiligheidswaarschuwingen.html Ik heb die dingen ook....
@MoederK, bedankt voor de link! Heb het verhaal van het meisje gelezen, krijg er de rillingen van. Hier niet zulke haakjes, maar bij schoonmoeder hangen ze wel.....scary dingen brrrr. Heb me dan ook gelijk aangemeld.
Auwie Goldy! Jeetje zeg jouw schoonvader krijgt het ook wel voor z'n kiezen zo... Pfff hoop echt voor jullie dat er geen verrassingen meer komen! Dikke knuffel! Fijn dat de spreidbroek opnieuw (en nu goed) is afgesteld Sam. Hoe was het bij de ha? Argh MoederK... Ik heb die haakjes ook, alleen dan in de binnenkant van het keukenkastje waar een kinderslot op zit. Hier; bah weer sneeuw Sorry hoor maar ik vind er echt helemaal niets aan als ik moet werken en zover moet reizen. Morgen moet ik naar Almere. Denk dat ik nu alvast weg ga, dan ben ik in ieder geval op tijd
Oooh gaan met die banaan zou ik zeggen Dithje .. Begrijp wat je bedoelt hoor! Ik heb er ook helemaaaaaal niets mee als ik weg moet!! Bij de ha.. Weer helemaal nagekeken, hij zag ook dat hij niet happy is maar waarom is hem ook een raadsel. Hij heeft idd berg op z'n hoofd, goed vet houden, hij gaf er liever niets voor. En verder maar eens pcm proberen. Dus heb hem net maar met pcm naar bed gedaan, maar werkt nog niet echt !!