Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK; Ahh wat schattiG! :):)

Ik snap echt geen bal van mijn lichaam..
    De eerste keer dat ik ongesteld werd na de bevalling was het netjes en gewoon 1 week en was t weer over.
    Nu ben ik 3 weken geleden voor de 2e keer ongesteld geworden en begonnen met de pil op de eerste dag van mijn ongesteldheid, en nu 3 weken laten bloed ik nog steeds!! :(:(
    Net maar de HA gebeld, maar moet even terug bellen met telefonisch spreekuur vanmiddag.. ppfffff!! heb ik weer..

Net even snel gestofzuigd, nu ga ik Naomi weer in bed leggen en even douchen!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, jeetje, 3wk vloeien...hopelijk meer succes deze middag....

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Woooh! Naomi heeft 39.6 koorts :(:(

Straks met telefonisch spreekuur ook maar even zeggen want dat lijkt me wel erg hoog!!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Inderdaad Es, toch even vermelden...ach wat sneu...

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk gaat het goed met iedereen!

Hier gaat het goed, maar alles bij elkaar is erg druk. 2 kids, een man, huis, werk en dan ook nog een sociaal leven. Het werken gaat goed, maar deze week is afgesproken dat ik m’n achterstand in extra cursussen en opleidingen van 10 maanden toch in moet gaan halen, en graag voor 1-1-2011. Geen probleem (zeg ik nu heel dapper) maar dat betekent dat ik flink aan de bak moet en vrijwel ieder vrij uurtje aan het studeren zal zijn (tja, dat heb je met mijn vak, nooit klaar met leren). Dat betekent dat ik nog minder tijd voor jullie en zp zal hebben. Ik vind het erg jammer en ga jullie zeker missen, maar het is echt niet anders. Dus zeg ik jullie nu gedag en wens ik iedereen alle goeds! Geniet van jullie kindjes!

Liefs,
    pooh

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hé we zijn terug in de lucht;)! Zie dat jullie vanochtend en gisteravond al in konden loggen, ik nog niet:(... Ach ja, we zijn erweer en daar gaat het om.
    Hier gaat alles goed! Luca doet het goed, is lekker vrolijk en ook de nachten gaan beter.
    Vandaag lekker mijn vrije vrijdag, dus daar ga ik zeker van genieten.

Wat sneu Es dat Naomi zo'n last heeft van de prikjes en ook dat jij al zolang last hebt van bloedverlies!

Arme Luuk Nancy, die heeft het flink te pakken zeg:(. Gelukkig houdt hij nu wel wat voeding binnen... Beterschap en een knuffie voor hem! Jij succes en sterkte met je schouder... Weet de fysio wat het is?

Nee toch Guppie wat balen dat Vigo zo overprikkeld was na jullie uitstapje... Veel plezier op het werk!

Super MoederK dat de nachten beter gaan! En wat een gedoe joh die nacht met dat mantelzorg... Gelukkig viel het allemaal mee en heeft ze pufjes gekregen.

Hoe is het met jou en beebje Pippo?

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeetje Es dat lijkt me niet normaal, ben benieuwd wat de ha zegt

Moederk fijn je betere nachten, ah wat een lieve fotos

Guppie balen dat hij zoveel prikkels had gehad

Pooh, ahh jammer zeg dat je afscheid moet nemen. Snap dat het erg druk is allemaal, en zeker nu je moet leren ook.
    Het ga je goed, en je kindjes
    Heb altijd veel aan je adviezen en opmerkingen gehad:)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh jammer, maar begrijpelijk! Ik ga je wel missen moet ik zeggen!!

Dithje vann8 lag het er weer uit ;) !

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pooh, jammer... Hopelijk horen we af en toe nog iets van je!
    Hier nog steeds raar. 5 uur wakker, 8 uur, half 12. Ze drinkt eerst heel onrustig ad borst, daarna maar 60cc fles en valt dan in slaap.
    Straks fotoshoot deel 2!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    #30 pippo, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    Es, tussen 3-6maanden kunnen beebjes boven de 39°C gaan...maar het is inderdaad hoog...drinkt ze verder goed? is ze actief als ze wakker is?

Pooh, we zullen je allemaal missen...maar zoals je zegt dit gaat wel voor he...veel succes met de opleiding en het studeren! En heel veel geluk met jullie gezinnetje! ;) Dikke knuffel!

Dithje, fijn dat de nachten beter gaan met Luca! Hier gaat alles goed hoor (vandaag wel beetje emo moment maar goed komt in orde)... met beebje ook...slaapt overdag wel niet zoveel meer...maar hij blijft vrolijk...slaapt de hele voormiddag al...vanmorgen pas om 08u20 wakker voor zijn 1ste voeding sinds gisteren 21u en 22u15 in bed...(wel uurtje voeden, denk dat hij dit als ritueel met mama beschouwd ;))...

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Marj, veel plezier straks! Misschien groeispurt?

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Es, 3 weken vloeien is wel erg lang ja!
    Arme Naomi, 39.6 is wel erg hoog ja....zorg dat ze nu niet teveel aan heeft hè, alleen een rompertje is denk ik genoeg (dat zeiden ze mij) en mij gaven ze de tip of met een nat washandje haar wat verkoeling te geven

Pooh, ontzettend jammer maar wel begrijpelijk... Rustig aan meid en hopelijk krijgen we eens in de zoveel tijd nog wel even een update ;)

Pipo,hoe is het bij jullie?

Dithje, fijn dat alles goed gaat bij jullie en dat je weer betere nachten hebt. Fijne dag vandaag met je mannetje :)

Marj, drinkt ze normaal minder vaak dan want er zit toch steeds minimaal 3 uur tussen? En drinkt ze maar 60cc als ze al aan de borst heeft gedronken? Misschien heeft ze dan wel al veel binnen gekregen?

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    O ja Marj, veel plezier straks!

Pipo, ik lees al dat alles goed gaat. Dus jouw ventje slaapt ook minder...

Is dat trouwens normaal dat ze op een kdv álle babies 3x per dag laten slapen? Kijken ze niet individueel of een kindje dat wel nodig heeft? Of het komt daar beter uit zodat ze de peuters dan aandacht kunnen geven etc..?
    Volgende keer maar eens vragen..

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, even teruglezen :)! Overdag slaapt hij minder dan vorig toch wel...

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, hier leggen ze in bed als ze moe zijn, en ook houden ze rekening met de situatie thuis...hier in boekje schrijven wat de gewoonten zijn, hoe te troosten en dergelijke...

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    had het gelezen, vandaar deze reactie :)

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel plezier Marj!

Wat heerlijk Pippo dat Kyento het zo goed doet! Waarom heb je een emo dagje dan meis (uiteraard hoef je het niet te vertellen als je niet wilt;))?

Bij ons op het kdv kijken ze naar de behoefte van de kindjes MoederK. Ze letten echt op de tekenen die de kindjes afgeven. Als Luca aangeeft dat hij moe is, dan gaat hij naar bed en anders niet hoor... Zou het gewoon even vragen als het je dwars zit, want dat zit het of niet?

Hier; net voor de uitslag gebeld van de heupfoto van Luca en die is goed! Niets aan het handje dus, jippie!
    Ik heb trouwens minimaal spierpijn van mijn Body Combat avontuur... Voelt zo goed dat ik dus blijkbaar conditioneel niet heel erg ben afgezakt:)!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ze drinkt goed, tenminste de eerste fles vanmorgen 180+6 heeft ze leeggedronken. Om 1 uur krijgt ze weer een fles.
    En om kwart over 1 kan ik de huisarts bellen voor ons.. Ik vind 3 wkn vloeien ook niet echt normaal nee..

blegh moet ook eigenlijk strijken vanmiddag, maar moet eerst moed zien te verzamelen..

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @MoederK, ik wil dat ze Vigo op het kdv gewoon op bed leggen op de momenten die ik thuis ook aanhoud, dus maximaal een uur na de fles in bed! Dus dat is 's ochtends en eind van de ochtend, maar 's middags heeft weinig zin hoor, dat lukt thuis ook niet.

@Dithje, hoe is het met jou verder? En hoe gaat het 's nachts?

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gaat goed Guppie met mij! De pijn in mijn schouder is zo goed als weg... Ben woensdagavond weer lekker gaan Combatten, waar ik erg veel energie van gekregen heb en de nachten gaan ook weer beter. Rond 23 uur laatste fles en vaak wordt Luca dan rond 5 wakker en moeten we hem paar keer zijn speentje geven, maar 5 is veeeel beter dan 2;).

Deel Deze Pagina