Goedemorgen! Naomi lag om 9 uur in bed en heb ik vanmorgen om kwart over 7 wakker gemaakt! en wat denk je? De fles 150+5 cc heeft ze helemaal leeg gedronken dus ben benieuwd verder vandaag! Lees zo ff terug zit nu op me mobiel
Getsie, hier aandachteisend, onwillend dwars peutertje gesignaleerd! Oh, boze bui is over na mijn boze bui... Kom vanochtend niet aan eten toe. Mijn 4 kanjers (ja, ook man) vroegen veel aandacht!
Morgûh, Eline en Es, fijn dat jullie een goede nacht hadden. Hoe was jouw nacht Marj? wat een rotte nacht Sam! Hier ook al... Die keer dat ze tot 6.15u sliep was helaas maar eenmalig.. Hier was het 01.00-04.00-06.00-08.00u en dan was ik na het voeden ook steeds nog bijna een uur bezig om haar weer te laten slapen dus tel maar uit hoeveel uurtjes ik geslapen heb...ben kapot! Vanaf 6.00u ook maar weer bij me in bed laten ligggen. Vraag me af wat dat is de laatste tijd... Misschien moet ik haar toch weer wakker maken rond 23u voor een voeding?? Ze wordt 's nachts vaak gewoon klaarwakker en dan gaat ze tegensputteren als ik haar weer in bedje leg om te slapen.. Gelukkig is mijn man straks weer thuis (de vorige dagen overdag én 's avonds gewerkt) dus kan hij zich even met haar bezig houden zodat ik even bij kan slapen. Hebben we alleen eigenlijk geen tijd voor omdat we dringend boodschappen moeten doen en mijn schoonouders komen weer terug uit Marokko (waren weer gegaan ja)....
Sam, jeetje weer zo dramanacht...zou Jildou ziek worden ofzo? Dikke knuffel meid! MoederK, slaapt Anissa veel overdag? Eline, fijne nacht.... Marj, oei manlief ook aandacht? Veel succes bij de oogarts ! Koekkie, veel succes bij de kapper en geniet van je vrij dagje zonder kids...(bedoel dan wel bij de kapper )... Guppie, hoe gaat het met je? Nog pijn? Dithje, vandaag een vrij dagje! Geniet ervan! Hier vanmorgen was beebje wakker rond 08u25...maar gisterenavond wel 2u gevoed...telkens hij sliep, in bedje gelegd, maar was dus aan het huilen dan...dit heeft hij nog nooit gedaan...denk dan de 12wk sprong ofzo? Uiteindelijk om 23u40 in slaap gevallen...nog nooit gehad hier, dus er moet wel iets geweest zijn...
Pippo, vast met het sprongetje te maken dan.. Anissa slaapt alleen tussen de middag 2 uurtjes (soms 3) en verder alleen hazeslaapjes van 10 min/kwartiertje.. Maar er is verder helemaal niets verandert dus vind het maar vreemd. Eerst sliep ze altijd tot ongeveer 4.00u door en kwam dan om 7.00u weer... Zou er alles aan willen doen dat het weer zo gaat.. Van mij mag ze 's nachts best blijven komen maar wel graag maar 1x en dan daarna meteen weer slapen
Morge meiden, Zo wat een verschillende nachten hebben de babies gemaakt. De ene supergoed en de andere superslecht. Sam, ik vind het zo balen dat ook je nachten zo slecht zijn. Alsof je nog niet genoeg op je bordje hebt. Heb je niet even een steen door die autoruit gegooid... het alarm ging toch al af Pippo, ik hoop een eenmalige actie dat slecht in slaap vallen. kan idd weer een sprongetje zijn. Moeder K, tja het is altijd even zoeken met de voedingen of je wakker moet maken ja of nee. hier had het geen zin maar je kan het natuurlijk proberen want dit soort nachten hou je niet lang vol. Marj: ik tel mijn man (en schoonmama) ook mee als kids haha. nou ik hoop dat je zo een rustig momentje hebt en nog even kan ontbijten. Ik reageer zo verder maar ik zie dat de baterij van de laptop bijna leeg is en de kabel ligt beneden en voordat ik dit kwijt ben... bla bla bla Vanochtend alle 3 de kids naar het KDV. En het was niet onze kleine meid die er een probleem had maar mijn jongste zoon om afscheid te nemen.... .en mama Nou ik heb dus mijn dagje vrij. Ik ga even heerlijk languit in bad. Ohja....(sorry Sam) onze kleine meid heeft gewoon de hele nacht geslapen sinds half 10 (eerste keer zonder speentjes of voedingen) en ik heb haar zelfs wakker moeten maken om 7.10 voor het Kdv. Dat voelde zooooooooooooooooooo onnatuurlijk. Slaap ze eens een keertje.... hopelijk niet een eenmalige actie Tot latersssssssssssss x
yesss mevrouw heeft de hele nacht op rechts gelegen!!! (links is/was haar voorkeurshouding!) ben helemaal blij!!
MoederK, misschien moet je als Dithje eens doen en gewoon eens laten huilen? En zien wat er dan gebeurt... Koekkie, ach dikke knuffel...is erg moeilijk als je ouder kindje dan staat te huilen als je ze achter moet laten...Geniet van je badje ! Es, wat goed van Naomi! Hoe gaat het met je?
Dankje voor het meedenken.. Maar als ze écht honger heeft, zal ze dan uiteindelijk toch weer in slaap vallen? Als ze nl begint te huilen ga ik met mijn hand het speentje zoeken en vaak ligt die langs haar hoofd en zodra ik die dan pak en zij mijn hand voelt dan begint ze meteen aan mijn hand te zuigen....dus honger. Snap alleen niet waarom ze soms langer kan doorslapen op een voeding en soms niet zo lang.. Laten huilen kunnen we proberen maar zal mijn man niet blij mee zijn, haha. En haar rond 23u nog wakker maken voor een voeding ga ik denk ik toch maar niet proberen want dat heb ik al eerder gedaan en dan komt ze de hele nacht om de 3 uur..
MoederK sterkte vandaag! Word je idd niet blij van. Pippo idd 12w sprong kan heel goed!!! Koekkkie hihi had gekund.. Maasr ging me net te ver
morgehuu nou hier een bagger nacht gehad dylan flink aan t hoesten (nog steeds) chayenna kwam voor een nacht voeding heeft ze nog nooit gedaan vanaf dag 1 sliep ze door maar volgens mij heeft ze een regel dagje want ze wilt iedere 2 uurtjes drinken, heeft al 4 poep luiers gehad op 1uur tijd. dylan is erg ondeugend (zoals normaal) en chayenna ligt nu in de box te gillen (van vrolijkheid ) ook is ze pogingen aan t doen voor om te draaien, bij ons in bed lukt dat al redelijk (als ze (.)(.) ziet hihi) maar in de box is dat toch wat moeilijk. zo eerst maar eens ff douche hopelijk knap ik daar wat van op. @sam knuffel
@es lekker zeg @marj knuffel voor jou (en dwarse peuters zijn niet leuk ) @moederK ook al een rotnacht....knuffel @koekie geniet van je vrije dag meid!
hier is de volgende poepluier alweer geproduceert.....vandaag lijk ik wel een melk-koe en luierservice.
MoederK, het hoeft niet perse honger te zijn hoor....hier overdag bij het drinken van de ene borst, moet hij hier altijd even wat vertellen...maar zit heel vaak met handje in zijn mond...ook direct na de voeding..en die komt 4u later weer...dus dat ze je hand neemt, is niet altijd honger hoor...zou gewoon eens laten huilen (indien mogelijk natuurlijk) en gewoon speen geven...
iedereen (T)(B)ELT mee - Gemeentelijke Basisschool - Beoordeel de inzendingen - Saved by the bell Kan iedereen eens stemmen op deze link? Dank je wel...kan je elke dag doen, maar dat verlang ik niet van jullie ! HIHI Mag altijd hoor...
Kikkert wat een shitdag haha Belde net het kdv hoeveel mijn kleine meisje drinkt. Had ik vanochtend al aan haar collega doorgegeven... lekker communiceren. Jaaah badje was heerlijk! Zit nu grenzeloos verliefd te krijgen vind ik altijd een heerlijk programma... tja komt zo bekend voor he (zelf buitlandse partner en daar gewoond en hij nu hier) Ga weer verder genieten van mijn day-off x
Ik denk dat de link ingelogd staat op jou want ik wilde stemmen en ik kreeg het bericht dat ik al gestemd had