Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy sterkte meis!

@ moederk, bah wij hebben ook die haakjes. en toen djesslyn net geboren was zei iemand dat al tegen ons dat we daar mee uit moeten kijken. toch maar voor andere haakjes kijken...

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tsja Sam die conclusie was niet zo moeilijk ;)
    Wel erg vervelend en lastig dat niemand er een vinger achter kan krijgen waar jouw lieve mannetje zo'n last van heeft. Hoop dat de pcm inmiddels werkt en dat Rinze in dromenland is.

Hier; welterusten allemaal! Morgen weer vroeg dag en ik ben vooral niet fit dus maar op tijd mijn bed in.

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, slaapwel en hopelijk morgen een niet al te lange autorit!

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    slaap lekker meiden en lieve babies en tot morgen!
    x

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, wat zei de ha van de rode plekken? Of heb ik dat gemist?

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sorry, ik had eroverheen gelezen.
    Een niet happy baby is zo moeilijk. Hopelijk nu goede nacht gehad.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

3 dagen niet geweest, was druk met werk

Goldy wat erg van je schoonvader , knuffel

Sam het zit jullie ook niet mee zeg, knuffel voor jou

Wat een eng verhaal over die haakjes in de keuken, gatver

Hier alles goed, 1 dagje vrij, en dan weer 2 werken. Dit is alttijd mijn drukke week in het rooster.
    Kim had gisteren zo erg gepoept, dat het tot haar schouders zat. Heb haar in bad moeten doen, nog nooit gebeurd:D
    Spugen lijkt wel iets beter te gaan gelukkig

xxxx

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen.nou Rinze heeft t best redelijk gedaan maar natuurlijk nu Jildou 2x naar bed moeten brengen.pfff.vannacht om 1uur gevoed en vond Rinze al koortsig aanvoelen.om 5uur weer wakker en inderdaad 38.5 koorts. Hij was dus echt niet voor niets zielig. Mn lieve schat.
    Ze zouden naar oppas vanochtend om te wennen maar dat moet maar andere keer.ik zou naar mn werk.maar even kijken of mn vader even uurtje op wil passen.dan ga ik wel even snel langs en zien we na de vakantie wel weer. Het is niet anders.

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ahhh Sam arme Rinze, daarom ook niet goed in zijn hum natuurlijk.
    Idd beter een andere keer naar de oppas, als ie beter in zijn velletje zit

Gaat het verder met iedereen? Heb ik niets gemist afgelopen 3 dagen?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom. Maar ga sowieso niet weg. Mn vader kan niet oppassen. Dan na de vakantie maar heen. En in de vakantie maar dagje naar oppas te wennen.

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Arme Rinze, beterschap!

Hier de methode langer laten huilen geprobeerd.....zonder succes..
    Ze bleef aan het huilen en werd steeds zieliger..
    Na een lange tijd (wat was dat moeilijk :() er heen gegaan en over haar hoofdje gaan wrijven maar ze bleef huilen, fiep wilde ze ook niet...
    Toen ik haar pakte bleef ze eerst nog huilen maar werd ze toen wel stiller.
    Ze was niet aan het zoeken maar toen ik haar naast me legde draaide ze zich wel meteen naar me om, om te drinken...
    Dit was dus zo om 00.30-3.30 en 7.30u
    Ze was ook super verdrietig volgens mij dat ik haar zo lang liet liggen en niet kwam troosten.. :(
    Ze dronk wel echt terwijl ik gisteravond extra 1,5 uur met haar aan de borst ben blijven zitten..

Wat ik zo heb gemerkt is dat ze zich echt niet weer in slaap huilt, ze wordt dan juist klaarwakker.
    Na 8.00u 's morgens slaapt ze trouwens ook nooit meer verder als ik haar dan heb gevoed, ze is dan klaarwakker.

Nog meer tips?

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Misschien flesvoeding erbij geven? Denk je dat ze genoeg binnenkrijgt?
    Lastig zeg

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Tja, of ze genoeg binnen krijgt... zolang ik zo vaak voed krijgt ze zeker genoeg binnen haha.
    Nee maar ze groeit dus goed en heeft voldoende plasluiers en is tevreden dus wat dat betreft zit het wel goed..

Ze heeft wel eens dagen gehad dat ze wel tot 4.00u door kon slapen dus dan zou dat nu toch ook moeten kunnen??
    Als ze naar bed gaat en lang genoeg gedronken heeft is 1 borst ook nog niet eens echt leeg dus zou dan zeggen dat ik voldoende moet hebben..

Lastig ja want ik wil het beste voor haar dus als dat betekend 3x per nacht voeden dan doe ik dat alleen weet ik niet hoe lang ik dat zelf nog trek in combinatie met werken (en huishouden etc)

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ja, je zou denken dat ze dan genoeg heeft idd.
    Het lijkt me heel erg zwaar met werken zeg.
    Hoeveel uur werk je eigenlijk?

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik werk 3 dagen per week = 21 uur

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK ooh ik zou haar niet tijd laten huilen zonder dat je even een aai hebt gegeven! Dan weet ze namelijk dat je er wel bent... Dus misschien dat een idee? Na 5 minuten even een aai brengen en dan weer weggaan en dat eventueel paar x herhalen? En als het alleen maar erger wordt, ja dan ben ik ook gauw geneigd hem te pakken hoor ;) !!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh ik miste nog een stukje ;) !! Maar idd kllinkt wel alsof je genoeg hebt hoor! Je zou eens kunnen proberen om een papfles te geven met bv als laatste voeding?

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, ahh wat zielig.. beterschap en een dikke knuffel voor Rinze!

@ eline, lekker een dagje vrij.. maar dan heb je nog een hoop te doen he!

@ moederk, jammer dat het niet is gelukt.. wel moeilijk want het breekt idd wel op als je snachts zo veel moet voeden en dan nog werken en huishouden.. hoop dat iemand nog wat tips voor je heeft.. ik helaas niet..

Moet dadelijk om half 12 naar pedicure.. dan ff naar de winkel daarna smam en me broer zn haren doen, eten koken, en vanavond naar t ziekenhuis.. dus weer druk dagje vandaag..

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sam, ja dat heb ik de 2e en 3e keer ook zo gedaan maar ze gaat nog harder huilen als ik weer wegloop.. :(
    Misschien dan toch maar een papfles proberen.. is dat gewoon een papje van rijstebloem en kolfvoeding?

Is dat niet te zwaar voor haar darmpjes of moet ik dat opbouwen?

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja met rijstebloem en bv idd.. De verhoudingen moet je mij niet vragen hoor, ik heb het bij Jil geprobeerd en bij haar had het geen effect dus ben er gauw mee opgehouden. ;) !!

Deel Deze Pagina