Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dat had ik een tijd geleden ook geprobeerd en toen kwam het er weer in golven uit vandaar dat ik me afvraag of dat opgebouwd moet worden..

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Straks controle bij de gynaecoloog van de mirena....
    Om 13.45u echt een belachelijke tijd, dan slaapt anissa altijd, maar ja...

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmm vervelend dan he! Oh ja dat was zij... Heb je haar al eens ingebakerd?

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    in de kraamweek 2x maar ze ligt heel rustig te slapen dus weet niet of het dan zin heeft..?

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm nee dat zou ik dan ook niet weten nee.. Hihi denk alleen ff mee.. Bedje anders neerzetten wil ook wel een invloed hebben..

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    lief dat je meedenkt :)

bedje andersom zou ik kunnen proberen, verplaatsen lukt niet haha is kamertje te klein voor..

Ga denk ik toch maar weer eerst die rijstebloem proberen en beginnen met een theelepeltje..
    Hoop alleen dat ze daarna dan niet nog aan de borst wil want moet wel weer genoeg kunnen kolven daarna... Heb nl maar 5 flesjes op voorraad...

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haai meiden

hier weer elk uur gezien vannacht.. ppfff wat is er toch ineens met Naomi :( breekt me wel op hoor!

Senna gelukkig met de uitlaat service mee geweest dus daar heb ik geen hond meer aan vandaag ;)

ik ga naomi even op bed leggen...

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zoals al eerder gezegd heeft het waarschijnlijk te maken met de ziekenhuisopname. Luca is sinds de opname ook nog steeds onrustig, hoewel het iets beter lijkt te gaan *klopt af*

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dikke knuffel voor iedereen! Ga snel weer aan het werk....

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hallo meiden!!

heb ff niet bijgelezen was veel te veel was al bijna 2 dagen niet normaal op de site geweest.

maar ff melden Djesslyn draaide vanmorgen uit zichzelf op haar buik!!!!! goed he. en erg gemiddeld geloof ik met 5maand en 1 dag hihi. zo trots op haar.
    en bij de fysio deed ze het natuurlijk niet haha ik trots vertellen maar ze deed het daar niet or hihihihihihi.

ow, en weten jullie toevallig een site waar je kleding (baby) kan bestellen en die morgen gelijk leveren. bijv wehkamp maar die hebben geen leuke jongenskleding in maat 56.

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tnt staakt morgen weer dus houd daar rekening mee... Al horen ze pakketjes wel te versturen trouwens..

Bubsie wat goed zeg!! Nou dat zal hier nu wel even duren met spreidbroek.. Nou hier een wonder geschied. Jildou lag half 2 in bed, Rinze was toen nog wakker, giga poepbroek. Verschoond en bij me in bed gelegd en toen zijn we heerlijk in slaap gevallen tot half 4!!! Nou daar wordt een mens blij van Ik werd wakker van Jildou. Rinze ligt nu nog lekker!! Goh wat is het toch heerlijk om zo naast je kleine ventje te liggen!! Heerlijk dat ik even snel met de fiets de honden uit kon laten tussen de middag, toen m'n moeder even op kon passen !! Hier knapt een mens van op !

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    En ze draait van buik naar rug!!! :D
    Ze gaat alleen steeds heen en terug dus ver komt ze niet, haha

Wel duwt ze zich op haar buik en rug naar achteren en draait ze om haar as heen, ook knap

Sinds vandaag maakt ze ook steeds van die "scheetgeluidjes" met haar mond,haha. Dat doen wij steeds op haar buik en op haar wangetjes...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat goed :D :D !! Lekker ding :D !!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ook trots want Rinze rolde net van buik naar rug met spreidbroek :D !!

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

das helemaal knap!!!!

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wat goed zeg al die draaiende babys, en al helemaal met een spreidbroek, superknap.

Sam wat heerlijk dat je vanmiddag ook even kon slapen, knap je van op he.
    Heeft Rinze nog verhoging?

Ik ben met Kim en mijn moeder wezen winkelen, een paar uur, ze lag lekker te kijken vanuit de wagen, en geluidjes te maken.
    Ze was zo lief.
    Moet morgen weer werken, dus zal wel weer niet veel hier zijn.

xxxx

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou eind van de middag was het 37,8 dus dat ging mooi, maar helaas is het nu 39.2 :( !! En hij is zooo zielig, een echte vent :p !!

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ahh wat balen dat het weer is opgelopen zeg, knuffel voor jullie

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeej wat goed van Djesslyn Bubsie! Ben je inmiddels geslaagd voor kleertjes? Zo niet, Kixx-online is ook erg leuk. Nog niet zo lang geleden een bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis!

Aaah wat goed Sam dat je zo'n heerlijke geniet middag hebt gehad!
    Wow wat een top dag... Ook nog draaien mét spreidbroek! Hmmm wat sneu dat Rinze koorts heeft. Griepje?

Woehoe Anissa ook al zo lekker actief met draaien MoederK!

Gezellig Eline shoppen! Werkze morgen...

Hier; de pufjes werken! Luca piept al niet meer en is ook de benauwdheid is aanzienlijk afgenomen. Wel is hij nog snip verkouden en hoest hij nog veel maar het begin is er.
    Zelf ook verkouden en keel,- en oorpijn. Nou ja, gaat ook wel weer over. Morgen lekker mijn vrije dagje, heerlijk!

Deel Deze Pagina