@ sam, wat fijn dat jullie vanmiddag samen lekker hebben liggen slapen. En knap van Rinze hoor draaien met de spreidbroek aan! @ moederK, Wat goed van Anissa! Hier ook steeds scheetgeluidjes met zn mond hahah.. @ eline, en heb je nog iets speciaals gekocht? Fijn dat Kim zo lief is geweest.. Werkse morgen! @ dithje, fijn dat de benauwdheid minder is geworden hoop dat ie verder ook snel opknapt.. voor jou ook beterschap! Geniet morgen van je vrije dag. Net naar t ziekenhuis geweest, Ik vond hem vrij helder, al praatte die er soms ook nog wel langs. Hij herkende me wel weer voor de eerste keer! Hij had nu geen koorts dus ook een goed teken. Morgen weer werken van 4 tot 9.. en donderdag al om 8 uur beginnen tot half 6, ivm kerst langere openingstijden bij ons in de kapsalon. Normaal van 9 tot 8 en nu van 8 tot 9..
Goed nieuws Goldy! En jeetje wat een lange dag! Sterkte!!! Dithje dank je, ja werd tijd voor iets anders !!
goedzo beebjes, ga maar lekker rollen allemaal! Ik hoop van ganser harte dat mijn beeb de laatste is Sorry dames, geen puf om te reageren. Vannacht waren beide kids aan het spoken. Normaal slapen ze zeer goed, maar vannacht was even heavy. Weet ik ook even wat jullie voelen
Goed nieuws Goldy dat je schoonvader je herkende. Op naar het verdere herstel! Succes met werken morgen... Ai Guppie niet grappig! Hoop dat het een eenmalige actie was.
http://www.dulosonlinetrading.nl/catalogus/polka-dots-laarsjes-p-334.html wat vinden jullie van deze laarjes??? zouden jullie zoiets kopen??voor je kids?? kan ze inkopen voor de kerstmarkt maar twijfel nogal of het wel leuk genoeg is
hoe is het hier verder met iedereen?? hier gaat het opzich goed alleen erg veel heen en weer vliegen ..schoonpa ligt nog in het ziekenhuis en ben druk met de voorbereiding voor de kerstmarkt aanst zaterdag daar sta ik dikke knuff voor iedereen
Angel kan t nu even niet zien. Best handig een spreidbroek en aanschuifbedje.hij ligt nu lekker naast me.lig hier heerlijk naar hem te kijken.kan door spreidbroek toch nog niet rollen en zo past hij er nog prima in.hij was zo sneu mn poppie. Alleen Tussen 2 van die knappe mannen kom ik even niet in slaap. .
Angel, leuk! Guppy: hier een gefrusteerd meisje omdat het draaien nog niet lukt! Sam, memmemolke, wat een geweldig woord!
Hihi ja he Angel leuk!!! Nou ik geloof dat hij weer wat opknapt! Wel goed geslapen alleen jammer dat Jildou 2x huilend bij ons kwam en hij dus 2x wakker...grrrr... Nou ja.. Verder last van mn onderrug.. Zal me niet verbazen dat ik 1 dezer dagen ongi wordt.. Dacht het zondag al te worden.. We zullen zien.. Als het maar niet zolang duurt als de eerste keer na bevalling van Jildou...
Leuk hoor Angel die laarsjes! Hoe gaat het verder? Lekker Sam dat Rinze bij je heeft gelegen en het zo goed gedaan heeft vannacht. Nu Jildou nog en dan is het helemaal goed Hmmm kans op ongi
Nacht: Hier slecht nachtje met de kleine meid en toen zij weer sliep kon ik niet meer in slaap vallen bleeeeeeeeeeeh en ik heb een drukke dag voor de boeg. Sam, kan Jildou zelf uit haar bed naar jullie toe? Of moet je haar halen? Bij ons blijven ze in bed liggen tot wij komen... en maar roepen haha. Angel, wanneer ze kunnen lopen leuk anders vind ik schoenen een beetje onzinnig. Dan doe ik liever van die zachte leren slofjes aan als ze toch iets aan moeten. Dithje: hoe was jouw nacht? Guppie; je hebt helemaal gelijk hoor. ze kunnen beter zo laat mogelijk er mee beginnen haha. nu moeten we steeds opstaan omdat ze weer ergens naar toe gerolt is. Dat is haar manier van 'kruipen' zij rolt van de ene kant van het tapijt naar de andere kant. Raar he dat er melk terugkomt haha. Nog 1,5 dag werken, 0.5 dag kerst vieren met collega's en dan lekker vrij (ok op 2 * 0.5 dag thuis werken na) voor 2 weken. Heeeeeeeeeeeeerlijk! Kijk er echt naar uit. Iedereen een fijne dag! x
Koekkie ja Jildou kan er zelf uitkomen. Ze heeft een peuterbedje en blijft echt niet liggen als het te lang duurt !!
goedegaaaaaapmorgen!! Wat een drama nacht weer. Naomi om 5u maar bij mij in bed gelegd en toen nog wel geslapen tot 7u. Ook had ze vannacht om 3u ineens een enorme poepbroek wie poept er nou midden in de nacht Verder weinig boeiends te melden eigenlijk.. vandaag beetje huishouden en slapen als Naomi slaapt.. dat vooral
ff spammen: Bekijk bijlage 115056 ! Bij ha geweest, dr longetjes zijn schoon! Wel pufjes blijven gebruiken, mag minder. Over 4 wkn controle. Daarna fysio. Manueel therapeut is er bij geroepen. Bekken zit vast (en instabiel, maar dat gaat steeds beter), is gekraakt. Nu nog zkh en kerstmarkt!
lieve meiden ik heb op onze hyves een berichtje geplaatst (niet bij krabbels maar echt bij de berichten). verder reageer ik ff niet maar als jullie het verhaal gelezen hebben snappen jullie denk ik wel waarom. het hyve's adres waar mijn verhaal staat is: Juli 2010 mama's - Hyves.nl ik zet dit verhaal overgins niet hier neer omdat het nogal lang en erg persoonlijk en gevoelig ligt.
hoe gaat het met jullie? hier: dylan is flink ziek (gaat nu weer iets beter) hij heeft een luchtweg infectie en beide oren ontstoken. ik heb een virale infectie in het kraakbeen op mijn borstkas. chayenna die is flink verkouden en is sinds 1 1/2 week flink actief rolt heen en weer door de hele boks, trekt de knietjes onder zich in en maakt een kruip beweging enz... knuffie to you all
Ai Koekkie niet fijn een zware nacht. En al helemaal niet als je een drukke dag voor de boeg hebt. Succes! Wel een super vooruitzicht hoor Mijn nacht was goed. 2x eruit geweest ergens tussen 5 en 6 en daarna werd meneertje pas om kwart voor 8 wakker Wat een droppie Marj! Goed nieuws dat d'r longetjes schoon zijn! Hoeveel pufjes krijgt ze nu nog op een dag? Veel plezier op de kerstmarkt en succes in het ziekenhuis. Beterschap voor jullie Kikkert! Hier; ff naar de stad geweest vanochtend. Heb 2 shirtjes en een blouse voor Luca gescoord (alvast maat 74) voor maar 14 euro Oei, mijn alampje wil niet slapen.... Ga er maar even naartoe, toedels!