Goed gedaan Dithje! Hier ook nodig nieuwe shirts/ truien erbij, 68 kan echt niet meer.. Marj wat een lekker ding! Kikkert beterschap daar! Morgenmiddag weer naar de peut met Rinze btw...
kom ff gedag zeggen en ben dan weer gelijk weg! vanavond eindelijk weer eens bij mn neefje kijken hij is inmiddels al een week!
oja en moet nu echt maat 68/74 gaan shoppen.. broeken worden te kort! zo ff met schoonmoeder naar de hema krijg nog wat kado. en misschien zie ik zelf ook nog wat leuks voor djesslyn.
Ben benieuwd wat de peut zegt Sam... Rinze uit 68 gegroeid? Jeetje wat een beertje is dat mannetje van jou Leuk Bubsie! Veel plezier met shoppen en ook alvast voor vanavond...
Kikkert, veel beterschap daar! En hopelijk snel voortuitgang in het gezin! Bubsie, shopse! Sam, Rinze zal er baat bij hebben vermoed ik morgen bij peut... Es, ah terug zo een nacht...slaapse deze middag meid! Guppie, ondertussen al jarig geweest? Dithje, lekker genieten van je dagje ! Hier net maatje 68 ! En nog broekjes 62 HIHI! Zo heeft beebje wel een hoestje ...en oogjes wat vuil 's morgens...Maar anders wel alles goed...ben dan weer weg want het is woensdag en dochter heeft dan maar halve dag school...dus druk met 3kindjes...zo meteen beebje wel in bedje gaan leggen als hij het beu is om te spelen !
Weer terug uit het zkh! Echo gehad, zou uitslag na 1 week krijgen via ha. Maar... Echo niet duidelijk, ze dacht dat heupjes nog niet voldoende ontwikkeld waren, dus meteen beoordeling door radioloog. Ze heeft geen heupdysplasie!
Maatje: nou van boven past 68 ook nog amper (zit strak) ze draagt al meerdere shirts in 74 maar qua broekjes nog wel ondanks dat ze toch ook best lang is (67 cm vorige week). Ach lijkt op haar moeder
Super Marj!! Hier past maat 68/ 74 qua lengte wel, maar meneer heeft gigaspekbillen dat die gewoon al strak zitten... Nou ja, er zal maar hongerwinter komen, meneer heeft reserves genoeg !! En van boven dus al 74. Hij heeft trouwens uitslag, lijkt op 6e ziekte (3dagenkoorts) maar hij heeft er maar 1 dag koorts bij gehad.. Ook weer vreemd !! Hier onze beer... en als je even naar z'n houding kijkt, zieje dat hij weer wat krom trekt, vandaar dus ook de afspraak bij de peut morgen! !! Uitslag zie je denk ik niet zo goed, kreeg het er niet zo goed op !
@Sam, mooie spekbilletjes , lief manneke! @Marj, fijn dat de uitslag van de heupecho goed was! Leuke foto van Madelief. @Kikkert, ik zit niet op de Hyves van de juli mamma's dus weet niet precies wat er speelt, maar een dikke knuffel kun je vast gebruiken! Beterschap voor de kindjes! @Dithje, hoe is het met Luca? En met je verkoudheid? Lekker geshopt dus, voor weinig geld. @Bubsie, veel plezier bij je neefje! @Koekkie, ja ja het aftellen naar je vakantie kan beginnen.... @Eline, jij ook lekker geshopt. @hier, nog altijd verbaasd van 4 tandjes tegelijk, viel ik gisteren dus helemaal om van verbazing, want.......er komen er nog twee aan (hoektanden boven allebei)...... Het arme mannetje krijgt wel ineens veel voor zijn kiezen (hoe toepasselijk ). Gelukkig slaapt hij de nachten door, maar overdag is het vaak "tandenfeest". Met veel knuffelen, Dentinox en koude bijtringen komen we er wel .
och J2J dat arme kereltje! Die is met een half jaar klaar joh !! Denk maar zo Bram, dan ben je er maar weer vanaf joh
Wat is het hier rustig dames. Ik ga nu koken misschien kom ik nog even langs voordat ik ga slapen. Fijne avond en voor wie zo naar bed gaat (je hebt vroege vogels) slaap lekker! x
hi dames bedankt voor jullie mening ..maar deze boots zijn van de baan heb hele leuk gevonden het zijn net ugg voor kids haha... sam leuke foto haha hier heb ik net zon spekkie als die van jou hahah.. dithje heb je pb gestuurd... de rest knuff... ben nog niet zo optimaal om volop mee te kletsen .. kan niet eens alles hier opschrijven dan ben ik wel ff bezig ..maar 1 ding met sam en mij gaat het goed.. verder wel veel pijn onder in mijn buik net op mijn schaamsteek en iets er boven en nog steeds afscheiding (kleur) zal blij zijn dat het maandag is ...ben ook erg moe weinig energie (al een tijdje) maar dat zal wel door al het denken en stressen komen (hoop ik)
Super Marj dat de echo goed was! Aaaaah wat een lekker ding is die Rinze toch Sam! De uitslag is wel iets te zien op de foto... Hmm hopelijk trekt het snel weg. Succes bij de peut morgen! Waaaat J2J? Nog meer tanden voor Bram Het arme schaapje weet niet wat hem overkomt... Dikke knuffel voor het mannetje! Met Luca gaat het beter hoor. Kunnen nu goed merken dat de pufjes werken. Hij piept niet zo erg meer en is niet zo benauwd meer. Mijn verkoudheid houd nog niet over... Heb nog steeds een snotterneus, droge hoest en oorpijn. Fijn dat het goed gaat tussen jou en Sam Angel! Balen dat je zo'n pijn hebt in je buik en dat de afscheiding nog niet normaal is... Hier; naar de kapper geweest. Een flink, flink stuk eraf... super! Ik ben heel erg aan het twijfelen. Moet morgen naar een bijeenkomst in Almere (begint om 13 uur) maar de weersvoorspellingen zijn verschrikkelijk. Aan de ene kant wil ik wel gaan omdat ik de enige van onze afdeling ben die kan gaan, maar aan de andere kant ook weer niet... Straks kom ik in de verschrikkelijke sneeuwstorm terecht ( ja ja, ik weet het... overdrijven is ook een vak ) En ik wil ook niet te boek komen te staan als degene die niet gaat werken als het sneeuwt. Pfff lastig! Wat zouden jullie doen?
Afwachten wat het weer doet.. Want wat ik gelezen heb is dat het vooral in het oosten komt.. Ik moet ook s middags weg, half uur, niet het eind van de wereld maar wacht wel af of het weer wat te doen is... Heb je ook geen ruk aan zeker?
Whahaha Sam bedankt voor je input meis Ach, ik kijk het morgen wel even aan. Zoals ik de berichten heb opgepikt gaat het morgenvroeg regenen met gladheid als gevolg en gaat het in de loop van de dag in heel NL sneeuwen. Dan vind ik 130 km toch wel een eind 8)
Aaahhh, Sam, die billen! Kom ik met mijn slanke den! Rinze,wat ben jij een lekkere knul! Zie idd dat ie scheef is.
nou neefje eens goed bekijken ging niet door.... helaas zwager moest overwerken dus verzet naar morgen als het goed is.... morgen middag naar het sophia voor de bloedwaardes kijken wat voor onderzoeken zei willen doen met djesslyn ben benieuwd...
Bubsie spannend!!! balen dat het niet doorging ! Marj:hihi ja Jildou zat /zit ook geen spek aan Gaat een spekwereld voor me open HAHA!! Buienradar had het vooral over sneeuw in het oosten van het land Dithje, we shall see. Hoop echt dat ik wel naar de therapeut kan morgen..