ANGEL: hele leuke laarsjes zeg! ELINE: zou het niet weten,die van mij krijgt nog steeds 5 maal per dag,probeer anders de 1e en de laatste 180,en die ertussenin 150?? anders kun je er s,nachts denk ik uit. ES: nichtje nu al gezien?? SAM8:zal maar niet vertellen hoelang levi heeft geslapen vannacht.....hoop echt dat het snel gaat gebeuren bij jullie! BUBSIE: is het meegevallen in het ziekenhuis?(hoop het) DITHJE: beterschap! hier: gaat alles goed met kleine man,hij rolt nu ook om haha van rug naar buik. slaapt goed,en poept goed! minder is wel dat onze auto kapot is,kunnen hem zelf maken maar toch weer 150 euro onkosten in deze dure maand:x
We zijn toevallig gisteravond bij ons nichtje geweest! Dr voetjes zijn al een stuk beter! na een week gips.. komt helemaal goed! Hier een foto van haar.. Bekijk bijlage 115235
Hee meiden! @Sam, leuk kerstpakket! En Rinze is idd een beer zeg! Vigo is wel een maand jonger, dus wellicht is hij tegen die tijd net zo! @Dithje, beterschap! Scheelt idd weer dubben over wel/niet gaan. Ik heb dat ook met mn werkmail hoor, op mn vrije dagen doe ik het ook altijd. Maarja, anders krijg ik mn werk niet af in mn werkdagen... @Eline, ik zou gewoon volle flessen blijven geven en 1 laten vervallen. Hoe laat krijgt ze de laatste? Vraagje over bijvoeding, hoe doen/deden jullie dat wennen? Op welk tijdstip? Ik vind het "zo zielig" om te doen als hij eigenlijk zn fles wil, maar als ik het ergens tussendoor doe heeft hij wellicht geen honger. En hij is ook zo weinig wakker. Ik weet eigenlijk ook niet of ik er al mee ga beginnen, maar ben wel benieuwd hoe jullie dat deden!
@Eline, ik zie nu dat je om 21:30 de laatste fles geeft. Wil je jouw schema eens posten, dan kan ik het vergelijken met Vigo
Guppie, hier gaf ik de eerste keer hun groentepapje voor de 2de voeding...alle kids zaten dan ook op 4maand aan 4 voedingen...dus rond 11u30 of later (wanneer ze wakker waren) kregen ze hun groentepap (eten hoeveel ze kunnen/willen) en daarna gaf ik hen bv...naarmate lieten ze dan de bv naar een 2,5à3wk vallen...en dan erd de groentepap vermeerderd en kregen ze erna at water om toch wat te spoelen . Zo oefende ik een mmand lang en dan op 5maand startte ik dan met fruitpap met erna bv ook....fruitpap word wel opgebouwd...maar dat weet je wel zeker?
Hallo vanuit kolfruimte Anissa komt nu iedere nacht wel 3x... Gisteren flesje gegeven met klein lepeltje rijstebloem (160cc + 1 borst!) maar rond 01.00u meldt ze zich weer... Ze slaapt 's nachts gewoon echt niet langer als 3 uur achter elkaar (van voeding tot voeding geteld!) Te vaak 's avonds flesje geven wil ik liever niet want ze wilt daarna toch nog aan de borst en dan kolf ik er geen hele voeding meer voor terug. Heb zelfs nog maar 1 reserve flesje.. en kolven gaat vandaag ook niet goed Misschien een keer proberen dat ik haar bij ons in bed laat slapen maar dat vindt manlief maar eng... Als mensen nog meer ideeën hebben..? Tot later dames!
Nou ja, het is nu ineens de omgekeerde wereld hier.. Ik leg Naomi in de puck met de armpjes erin want wil dat ze even een poosje gaat slapen want dat heeft ze de hele dag amper gedaan. Zet ze het op een krijsen.. pak ik haar even op om te troosten en die de ritjes open van haar armen leg haar weer terug in bed en ze valt zo in slaap Zou dat een teken zijn dat ze eraan toe is om zonder puck te slapen?
Ja ze pakte wel haar knuffeltje vast om mee te kroelen en huppa ze viel zo in slaap!! Sta er nog steeds versteld van haha
Hoe ziet het schema van Kim eruit dan Eline? Misschien toch wat schuiven met tijden zodat de laatste rond 19 uur uitkomt? Gaaaaf Angel! Balen Diaan dat de auto kapot is! Wat een moppie Es! Fijn toch dat Naomi zelf aangeeft niet meer in de puck te willen? Misschien een idee om het net na een fles te doen Guppie? Neem aan dat je wilt beginnen met een paar hapjes? Om te wennen kan het volgens mij wel om net na de fles te doen... Daarna tsja, geen idee. Hoe is jullie schema nu? Luca is 's ochtends vaak rond 10 uur wakker en krijgt dan zijn fruithap. Jeetje mina MoederK zovaak voeden 's nachts! Pfff wat moet dat zwaar zijn zeg. Geen idee joh wat je nog zou kunnen doen... Hier; mijn kleine mannetje is uit z'n doen. Is de hele dag al aan het jammeren, mopperen, huilen Volgens mij zit hij zichzelf in de weg
Dithje; och die luca uit zijn doen vandaag! geef hem maar een knuff.. En ja ik hoop inderdaad dat Naomi hem zelf nu ook wel zat is die puck en ze het nu lekker zonder kan
Hier terug van de peut en niets aan de hand ! Alle testen weer doorstaan .. waarschijnlijk omdar hij niet lekker was zoekt hij die houding weer even op.
@dithje, maar na de fles heeft hij toch geen honger meer? Heb jij het wel zo gedaan? Ik denk dat ik het gewoon tussendoor ga doen. Hij is de laatste tijd niet meer in slaap te krijgen na 15:00, dus dan kan het makkelijk voor het koken uit. (misschien kan hij daarna wel slapen...) Vigo stonk vanmiddag weer onwijs uit zn mond. Kan dat bij doorkomende tandjes horen?
Yeah Sam goed nieuws meis dat Rinze weer goedgekeurd is! Voor die paar hapjes fruit hoeven ze ook geen honger te hebben toch Guppie? Is meer smaakjes wennen als vulling... Ik doe het nu nog wel eens hoor, hapje na de fles (met een half uurtje ertussen). Met name als hij 's ochtends wat langer slaapt... Qua ruiken uit mondje durf ik het niet te zeggen. Hier; jeeh de oordruppels werken een klein beetje... Mijn oor voelt al niet meer zo vervelend aan als vanochtend.
Sam, fijn dat alles goed was! ook fijn dat je mobiel er weer is Het is me wat met onze nachten hè.... Dithje, beterschap nog, fijn dat de oordruppels een beetje werken. Arme Luca dat hij uit zijn doen was vandaag Diaan, wat knap dat hij ook al aan het rollen is. Leuk is dat hè! Balen van jullie auto... Guppie, geen idee wt betreft stinken uit het mondje.. En ook wat betreft bijvoeden geen idee.... Met andere woorden, je hebt niets aan mijn reactie haha Hoop dat verder alles goed met jullie gaat! Es, fijn zeg dat Naomi weer doorgeslapen heeft! Hopelijk zet zich dat weer zo voort! Nou, wie weet gaat ze nu slapen zonder puck, hoop het voor je! Hoe gaat het nu verder met Naomi? Merk je nog wel iets aan de reflux of is dat nu helemaal weg of hoe zit dat precies na zo'n operatie? Wat een lief nichtje ook zeg, fijn dat het beter gaat met de voetjes. Bubie, hoe wa het in het ziekenhuis? Pippo, hoe is het bij jullie? Kikkert,veel beterschap ook voor jullie! Angel, leuke laarsjes!! Fijn dat het met jou en Sam goed gaat. Hopelijk gaat het ook lichamelijk snel weer beter met je! Eline, wat een slaapkop die Kim Fijn dat je beoordeling zo goed was! Hoop dat verder met alle andere dames en beebjes ook goed gaat!
MoederK ja beetje jammer he !! Ach maar hij was vandaag zo geweldig lief, knuffelig en weet ik het wat wat maken die nachten dan nog uit !!
Kan mij iemand nog een keer de link van "onze" hyves pb'en? Kan hem nergens meer vinden, is weg uit mijn favorieten..
Super Sam! Maaruh je mobiel is erweer, maar doet hij het ook? Hoe gaat het met jou MoederK? Trek je het nog een beetje qua werk enzo?