@Dithje: Wat super, en ik had al even gespiekt! wat een lekker ventje ook zeg uuuhhm hoelang en zwaar nu zou ik niet weten eigenlijk.. met 4 maanden op t cb voor t laatst bekeken en toen was ie 7400 gram en 65,5 cm. Moet t eigenlijk zelf nog bekijken nu ie deze maand niet hoeft.. @Sam: Jeeeeetje meis! wat een drama zeg.. t zit zo te horen dus niet mee.. hier zijn juist de nachten eigenlijk altijd wel goed gegaan.. dat lijkt me echt verschrikkelijk! Heb net even kiss gegoogled en dat lijkt me moeilijk zeg! ik had er ook nog nooit van gehoord eigenlijk! :S Moet zeggen dat ik ook van t lijstje symptomen een hoop kleine dingetjes herken van Brayden waar ik nooit wat achter gezocht zou hebben (haren op 1 plek vastpakken met een voeding, koude voetjes en handjes enzo) dus ik snap dat je er ook niet zomaar achter komt.. hoe kwam je op de diagnose? Hopelijk gaan ook de nachten snel beter en hoeft ie zn broekje niet lang en gaat t snel allemaal beter.. is het helemaal te genezen?
Ik heb trouwens idd fysio nog steeds, maar niet heel veel.. tis gewoon opletten dat ik niet teveel doe en dan moet t "vanzelf" weggaan..
goedemorgen!! Heey pam wat leuk dat je weer even komt kijken!! En wat super dat het zo goed gaat!!! Sam; balen van je ruk nacht meis! gelukkig is Kor snel vrij! Wordt wel eens tijd dat jij een keer kan uitslapen! Hier; Goede nacht! Naomi ging om 21:30 naar bed en sliep vrijwel gelijk tot vanmorgen half 8! Fles gegeven en bij mij in bed gelegd en nog verder geslapen tot half 11 hahaha ik werd wakker en dacht: WTF!!!! dat kan nooit!! Ik ga zo mevrouw de fles geven en beetje het huishouden doen. Buiten is alles wit!! en niet te zuinig ooK!
@ pam! leuk dat je ook ff komt kijken!!! fijn dat het zo goed gaat met je mannetje! balen dat je ook nog steeds last hebt van je bekken. hier: ook erg veel last nog van mn bekken kan niet veel doen zoals winkelen ofzo dat is vaak al snel voorbij. verder voel ik me super gelukkig or met mn meisje. alleen loop ook te tobben met djesslyn. ze zijn er eigenlijk per toeval achter gekomen dat haar bloedwaardes niet goed waren (lever) en loop dus ziekenhuis in en uit met haar. gister nog geweest en is weer bloed geprikt bij dr. 4 januari krijgt ze weer een echo. @ sam. ja vind het ook heel vervelend allemaal maar de dokter weet ook niet hoe het komt dat die waardes verhoogd zijn ze gaan nu goed kijken op de echo 4 jan wat die uitwijst en gaan ook kijken naar eventuele kiestes. verder vroeg ze of ze snel blauwe plekken had en of die snel weg gingen. nee dus want als er bloed is geprikt bij dr zie je dat 3,5 week later nog! verder dacht ze niet dat er gekke dingen zouden komen maar wilde nu alles uitsluiten aangezien ze ons nu natuurlijk al super ongerust hebben gemaakt. na die echo krijgen we een belafspraak. maar nu wordt er wel door kinderartsen gekeken naar de echo en in het ziekenhuis hier waren er sommige dingen niet te zien en dat moet dus wel. al met al zijn we nog wel ff bezig..
o en volgens mij blijft mijn ongie uit na alle stress. wacht er alweer 1,5 week op.... of mn lichaam gaat weer gek doen zoals voor mn zwangerschap.
Hoe is het weer bij jullie Es? Wij hebben morgen een crematie in Rotterdam.... Wel fijn Bubsie dat ze nu alles uit willen sluiten bij Djesslyn! Zou goed kunnen hoor dat je ongi uit blijft door de stress... Knuffel!
@ dithje: het weer is veel sneeuw hier (half uurtje van r dam) de wegen stonden vanmorge goed vast. weet natuurlijk niet hoe het morgen is.
Maar je geeft ook bv he!! Dus kan daar ook door komen!!! Wel fijn dat ze haar nu goed onderzoeken! maar je wordt er zo onzeker van!!! Pam hoe wij erachter kwamen. Rinze ging steeds meer huilen, ontzettende voorkeurshouding. Moeite met ene borst, en dan liggend voeden helemaal drama. Toen kwam vk met idee naar kiss-expert te gaan, ook met de bevalling van hem in ons achterhoofd, want dat is het beroerde hieraan, Kiss wordt niet erkend door de meeste artsen. We zijn toen dus naar een manueel therapeut geweest, nou ja nu al 8 keer! maar het heeft hem heel erg geholpen. Zn heupjes waarschijnlijk maar 3 mnd in broekje. Hij was nogal twijfelgeval, is dus maar lichte afwijking.
Thanks Bubsie! Morgenvroeg het nieuws goed in de gaten houden dan maar... Moeten er om 13.45 uur zijn. Wil wel graag gaan, vader van schoonzusje is overleden maar ga niet met gevaar voor eigen leven. Is wel ruim 2 uur rijden voor ons...
ja geef ook bv maar daar zou het niet aan moeten liggen want het enige wat daardoor kwam is nu wel goed (geel zien).
@Dithje, morgen wordt geen sneeuw voorspelt toch? Als de wegen maar schoon zijn... Hier begint het heel zacht te sneeuwen. Laat maar komen, heb echt zin om met Ym in de sneeuw te ravotten! Vigo is erug vroeg wakker geworden. Laat hem nog wel even kletsen, maar als hij wakker blijft kon het wel eens een hapje bloemkool worden
en hij is alweer stil... Zie ik net weeralarm? Raar dat het zo kan verschillen in zo'n klein landje. Ben tikkie jaloers eigenlijk, ik zit toch binnen
Idd weeralarm Guppie! Heb hier vandaag nog geen volkje sneeuw zien vallen... Is ook niet nodig, ligt nog genoeg
Hi meiden, Schuifvoetend naar het schooltje van Maxim geweest. Een uur onder weggeweest, eenmaal daar waren er geen andere kids die hadden allemaal afgezegd (naja de ouders). Iets later nog 1 jongentje dus ze hebben een verkorte ochtend er van gemaakt. Nu liggen ze allemaal plat! heerlijk, 3 kids in diepe slaap. Was dat snachts maar zo haha. Nog steeds erg slecht nachten. Slaap hooguit een keer een uurtje of ander half achter elkaar. Maar de vakantie is ingegaan. Dus net zoals bij Sam maar een beetje bijslapen We kunnen wel een slechtenachten clubje oprichten. Pam: wat een lekker ventje, leuke foto's van de shoot. Elea: balen dat de kleine zo'n lang koorts heeft. Beterschap! Dithje: fijn dat het weer beter met je gaat. Ik ga even wat eten. Reageer zo verder. x
Bubsie Ik bedoel bv en je cyclus.hoeft niet meteen regelmatig te zijn. hier weinig sneeuw en vandaag niets te zien nog.buienradar laat hier ook niets zien.kor moet uit adam komen en ligt al zon 10cm. hier balen.lagen te slapen komt schoonma weer aanzetten.heb de deur op slot met sleutel erin en dan kan ze er niet in komen maar Kyra sloeg aan dus ik n Rinze wakker.grr.maar hij valt nu 20min later weer bijna in slaap dus hopelijk kunnen we nog even.
hey meiden Hier werd ik wakker zag ik een mooi pak sneeuw, gelijk foto's gemaakt met de kleine meid voordat het weer weg is (al blijft het denk ik nog wel even liggen aangezien het nogsteeds hard sneeuwt) en de fotos moet ik natuurlijk even showen Bekijk bijlage 115513