Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Yeah Koekkie lekker vakantie! Brrr zeg, ook nog steeds van die zware nachten. In de vakantie lekker genieten maar vooral bijslapen ;) Gaan jullie nog naar jullie buitenhuisje?

Damn Sam wat balen dat je schoonmoeder langs kwam terwijl jullie lagen te slapen, althans een poging deden tot... :(

Aaaaah Lucky wat een droppie! :D

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Koekkie, veel plezier in jullie welverdiende vakantie en genieten maar! Wel jammer van de slechte nachten meid! Hopelijk gauw verandering in!

Lucky, mooie foto's hoor!

Bubsie, hier 1 keer ongi geweest naar het vloeien van de bevalling (ongeveer toen beebje 5à6wk was) en daarna niet meer geweest...

Sam, jouw schoonmoeder komt nu ook al op de vrijdag? :(

Dithje, hier gaat het morgen erg sneeuwen, maar ik weet nu wel niet voor Nederland ;)!

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam. ow bedoel je dat hihi. ja zeggen ze inderdaad maar werd na 6 wkn ongie en toen om de 28 dgn en nu dus al langer, maar verlies nu net beetje bruinverlies dus komt denk ik wel dan alleen wel later nu. dacht al mijn lichaam pakt t ineens goed NOT!

@ LUCKY leuke foto's! hier ook zo'n 10 cm sneeuw. morgen ff foto's maken met djesslyn dan is john dr.

@pippo: zo das niet veel hier wel al vaker...

vanavond nog alleen man heeft kerstborrel plus eten.. hopelijk komt hij heel thuis met dit weer.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh balen zeg bubsie! Hopelijk 1malig!!

Pippo, gister was t vies weer ;) Dus dan vandaag maar :p

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja werken bevalt me wel. Ik las dat jij het ook zwaar vindt. Ik ook, vooral omdat ik er 's nachts nog vaak uit moet, zeker nu ze niet lekker is komt ze iedere 2 uur zo'n beetje :( en de meiden zijn er gewoon weer vroeg uit natuurlijk. Maar het is ook heerlijk om iets voor mezelf te doen, met alles wat daarbij hoort; werkgesprekken, collega's, vergaderingen en etentjes. Ik vind het fijn even met wat anders dan mijn eigen meiden bezig te zijn.

We gaan op vakantie trouwens, lekkerrrrr :D

Pippo, lief dat je naar mijn hand vraagt. Het lijkt erop dat ik er niets aan heb overgehouden. Er is wel meer dan 220 volt nodig om mij klein te krijgen :p Maar ik vind het nog steeds eng om dat stopcontact te gebruiken en het knopje om te zetten :)

Bubsie, geweldige foto van je haaitje! Haha :D

Leuk dat je even komt buurten Pam, je hebt een mooi knulletje.

En Lucky ook al van die fantastisch leuke foto's. Wat een lieffie zeg...

Koekkie, ik hoop dat je snel weer door mag slapen. Hier zijn de nachten ook nog steeds gebroken en de ene keer kan ik er beter tegen dan de andere. Het valt mij echt op met hoe weinig slaap je eigenlijk toe kunt. Al merk ik wel dat ik vergeetachtig ben en een beetje een kort lontje heb soms als ik erg moe ben. ;)

Wij hebben trouwens een lang weekend. Omdat het morgen national day is hebben we zondag ook vrij gekregen (is normaal onze eerste werkdag van de week). Dus lekker naar het strand zondag!

liefs Elea

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Lieve foto's Lucky! Wij gaan zondagmorgen vroeg even naar het stadspark hier.

Hier is het juist Ymke die er een potje van maakt met slapen. Balen, want het ging juist net een tijdje goed... As we speak komt ze ook weer naar beneden, heel fijn...

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHAH komt zij aan, wij in de sneeuw, zij naar het strand :p

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whahahaaa ja :D Al vind ik het wel koud nu hoor. Heb op het moment zelfs een coltrui aan en mijn oudste gaat al de hele week met lange mouwen naar school. het is nu overdag rond de 22/23 graden en 's avonds 19. Ik ben het gewoon niet meer gewend en heb dus echt een col en daarbovenop nog een dikke trui nodig om me comfi te voelen:). Bizar he!

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaaha Elea, 22/23 graden koud :p *lol*
    Heerlijk echt waar, ik wil meteen wel met je ruilen ;)

Thanks voor je lieve en leuke reacties op de foto's Koekkie!

Balen Guppie dat Ymke een potje maakt van het slapen! Ligt ze inmiddels alweer in bed?

Hier; op de bank. Zit al helemaal klaar voor TVOH!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHAHAHA Elea, geweldig, maar het went natuurlijk wel!!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jemig Elea, een coltrui? Pff doe mij zo'm temperatuurtje!

Ymke ligt er weer in idd, ik ben wel heel strak nu hoor. Ze mocht er even uit, maar niet langer dan een half uur en je slaapt in je eigen bed. Morgen ook even uitleggen wat vuurwerk is, want daar schrok ze nogal van...

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden,

Kim is niet goed. Vanmiddag om 16.00 viel mijn mobieltje uit mijn hand, op Kim haar hoofdje, echt dom
    Ze zat op schoot. Ze huilde niet.
    Half uur daarna ging ze met hoofd raar schudden van links naar rechts, heel snel, wel 15 sec.
    Dit is nog een paar keer gebeurd, ook met ogen wat draaien, en armen bewogen mee in zelfde ritme.
    Dit doet ze nooit.
    Heb de ha post gebeld, ze zegt kan niet van mobiel, maar doet hun denken aan epilepsie.
    Moet haar vannacht wekken, en als het morgen nog is naar het ziekenhuis.
    Mijn man denkt dat ik me aanstel, en dat er niks is.
    Ik heb gejankt, en ben bang

xxxx

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Eline.. Ik schrik met rot lieverd.. Je bent vast niet gek, volgens mij ken jij je kind beter dan wie dan ook!!! Pff hopelijk houdt ze er snel mee op.. Vind het wel wat raar dat ha haar niet even heeft bekeken...

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Eline, jeetje meid! Idd wat Sam zegt, jij kent Kim beter dan wie ook...ook meer dan je eigen man (sorry dta ik het zeg, maar dat is bij iedereen zo :))...gelukkig hebt jij het kunnen opmerken...ik hoop echt dat zo over is...maar jeetje wat een schrik...waarom is arts niet komen kijken? Of onderzoeken laten starten? En meid dat je gejankt hebt, is strikt normaal hoor...het zit je niet ind ekoude kleren hoor...je bent een mama met een groot hart! Ik hoop dat je wat meer begrip krijgt van je man zeg...vind ik op zich niet aardig...hopelijk valt de nacht mee meid! Dikke knuffel!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Eline, gaat Kim naar kdv? Zoja, hebben ze ook al zoiets opgemerkt? Of iemand anders van de familie? Misschien herinner je wel iets van toen maar er toen geen aandacht aan schonk ofzo??

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ze slaapt nu vanaf half 8, moet haar straks een keer wekken
    Vindt het nog steeds toevallig dat het na telefoon gebeurde.
    Volgens die arts bestaat dat niet.
    Vond het zelf ook op epileptische aanvallen lijken.
    Ze slaapt wel de laatste 3 dagen heel veel, dat vond ik wel vreemd.
    Nee, niet op kdv ofzo.
    Ze was net tussendoor ook wel normaal, het was een keer of 5, dat schudden.
    Tis zo raar dat armen en benen ook meededen, in zelfde ritme, alsof ze zelf geen controle had.
    Vind zo eng

xxxx

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat lijkt mij ook hoor... Rinze schudt de laatste dagen ook met z'n hoofd, maar dat is meer omdat hij dat heeft uitgevonden volgens mij, hij lacht er ook bij... Maar dit klinkt wel eng!

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Eline, idd met de arm en beenbewegingen is het zeker niet normaal hoor meid! En wat je zegt dat ze meer slaapt de laatse dagen en minder drinken ook he? Zou toch gelijk morgen iets ondernemen als je moederhart het niet vertrouwd hoor meid! Jouw gevoel zit altijd goed, vertrouw daar maar op

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    jeetje eline wat een eng gedoe zeg. zou ook gewoon de hap bellen als je het straks niet vertrouwd en dan ervoor zorgen dat ze dr ff nakijken. beter x voor niks toch?
    hopelijk gaat het goed met je kleine meid.

meiden kga spike uitlaten en naar bed. morgen gaat de wekker weer op tijd (en zal manlief wel weer blijven liggen) ALLEEN daarom zou ik wel een willen dat hij ook bv kon geven. hihi. maar ja. hij is nu ook nog niet thuis maar ga maar proberen te slapen.
    trusten!

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Eline of het normaal is weet ik niet. Maar wij moeders hebben die intuitie niet voor niks. Goede artsen volgen ook altijd de moederlijke intuitie. Als jij je nog steeds rot bij voelt, nog een keer bellen. Zeg dat je langs wilt komen omdat je bang bent. Met baby's mogen ze geen risico nemen!

Deel Deze Pagina