Goedemorgen! Jeetje wat een drama nachten allemaal! Pff zwaar hoor! @Hier, weer vreemde ochtend. Ymke leek niet lekker, voelde warm maar geen koorts. Hmm tijwfel twijfel twijfel, toch maar weggebracht naar kdv, want ze wilde zelf graag. Ging toen ook hele enthousiast haar eigen spullen pakken, dus vooruit. Ze bellen maar als het niet goed gaat! Daarna kreeg ik Vigo niet in slaap. Maar een badje gedaan. Kwam erachter dat hij echt niet tegen kietelen kan, gaan onwijs schateren dan! Cute! Nu ligt hij lekker te maffen en ik heb niks te doen, huis is schoon, was ligt in de kast, dus tja! Vanmiddag even naar de prenatal! Hebben jullie de babydoos al opgehaald?
En ook de 2de fles dronk mevrouw na 3,5 uur helemaal leeg van 150+5 tot de laatste druppel phoe dat is wel een opluchting.. gelukkig laat ze nu niks meer staan.. en ze spuugt ook weer minder!! denk dus toch dat die 180+6 gewoon nog teveel was voor haar in 1 keer..
pff sam lekkere nacht weer dus. Maar goed dat je nog even vrij bent, tot jan toch? Moederk jij had ook een zware nacht zeg, hoop dat het snel beter gaat Pippo misschien een sprongetje idd Koekkie wat een goede nacht, spannend 1 e dag kdv, ben benieuwd hoe het gaat Kikkert knuffel voor jou, en wat een poepluiers zeg, hier met geluk 2 in de week Guppie hopen dat ymke niet ziek wordt. ik ga de doos morgen ophalen van prenatal, had er eigenlijk al niet meer op gerekent, was het vergeten Hier, sinds de zijslaper slaapt Kim heel veel, zou ze het lekker vinden? Vanmorgen van half 8 tot 10, terwijl ze ook een lange nacht had. En nu ligt ze weer, ook niet piepen ofzo. Ben echt blij dat ze hem accepteerd zeg. xxx
Voor dames met een drama nacht een dikke knuffel! Vast de 12-weken sprong Pippo! Is wel een logische verklaring voor het onrustig zijn van Kyento... Gedaan hoor Pippo! Heerlijk Koekkie dat je even mama time hebt en dat Noelle zo goed heeft geslapen vannacht! Whihihi zo grappig he Guppie die schaterlach met kietelen! Luca kan er ook niet tegen, vind het echt zo lief.... Leuk naar de Prenatal! Ik heb de babydoos nog niet opgehaald, heb de bon al wel uitgeprint maar weet niet zo goed wanneer ik moet gaan omdat ik er toch voor naar Zwolle of Hengelo moet. Ben wel benieuwd wat erin zit, laat je het even weten? Super Eline dat Kim zo lekker slaapt met de zijslaper! Nu hopen dat haar hoofdje snel bijtrekt. Hier; een hele goede nacht! Luca begon rond 6 even te huilen maar weer verder gaan slapen. Rond 7 fles en daarna hebben we samen nog tot half 11 geslapen! Ben eindelijk echt goed uitgeslapen (sorry dames met de zware nachten)...
Oke, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar die babydoos is echt waardeloos.. - kleine sokjes - inlegkruisjes - 1 groentehapje (in een enorme doos) - tijdschrift van april (party) - reclame Volgens mij was het dat...
Wauw, super Dithje van je goed nacht! heerlijk! Fijn Eline dat Kim toch graag slaapt op haar zij! Guppie; Ik heb de doos ook nog niet opgehaald! Prenatal zit hier niet om de hoek! Ik heb net gestofzuigd, gedweild, opgeruimd enz.. Naomi ligt al een half uurtje in dromenland! Vreemd is het, maar het gaat ineens weer beter met haar sinds ze nu weer 150+5 krijgt.. ze spuugt ook veel minder! Wordt vanmiddag gebeld door de kinderarts en dan zal ik het er eens over hebben!
Guppie hihi leuk he!! Hier de babydoos.. nou werkelijk stelt echt NIETS voor! Eline fijn dat ze het fijn vindt !! Komt wel goed joh!! Ja ik hoef pas 6 jan weer te beginnen. Sorry verder vergeten.. Lukt hier niet zo vanochtend.. Ha heeft gebeld. Hij moet wat vaker kleine beetjes drinken.. Ach vindt Rinze niet erg joh !! Zodat de maag niet te veel uit kan zetten. Maar gelukkig is het vandaag al beter tot nu toe !! Verder waren de heupjes prima !! Had de officiele uitslag nog niet.
Es zelfde verhaal wat als hier denk ik dan.. Maagje komt te vol en raakt geirriteerd en daardoor overgeven.
Heerlijk Dithje, zo'n goede nacht! Es, weer aardig actief geweest zie ik. Fijn dat Naomi het nu weer beter doet. Eline, geniet ervan dat ze zo goed slaapt! Guppie, heerlijk toch dat je alles al gedaan hebt... lekker even relaxen.. Pippo, ja kan inderdaad ook gewoon zuigbehoefte zijn alleen pakt ze de fiep wel even maar na een paar minuutjes valt die uit/spuugt ze die uit en wil ze die niet meer en begint weer te huilen
@Babydoos, hmm het is dat ik ernaar toe ga, we hebben een nieuw traphekje nodig. Maar ik weet nog van de vorige keer dat ie veel minder was. Zitten er ook geen lepeltjes meer bij? @Es, is ook logisch natuurlijk, maagje minder vol is minder spugen!
Es fijn dat het drinken beter gaat Sam fijn van Rinze zijn heupjes, en hopen dat het spugen beter gaat. hmm die doos stelt dus niks voor, had ik al gedacht eigenlijk Kim spuugt ook veel denk ik, weet niet of het normaal is. Moet soms paar keer schoon truitje aan doen. Ook uur na de voeding soms nog paar golven. Ze krijgt 5 flessen nog steeds Ze gaat ook elke dag in bad, want alles stinkt naar spuug
Net de kinderarts gesproken, en even alles voorgelegd, en hij zei gelijk; Geweldig dat je zelf al tot de beslissing ben gekomen om weer een stapje terug te nemen naar de 5x 150cc+5.. Dat vond hij ook heel logisch klinken aangezien Naomi bij de 4x 180cc gewoon zoveel liet staan en meer spuugde! Wat ik nu gedaan heb is dus een goed beslissing geweest. En inderdaad Sam; maag te vol dus meer last en spugen. Hij zei ook dat Naomi misschien pas eraan toe is om op 180cc te gaan zitten rond de 4,5 maand.. Dat moeten we gewoon aankijken.. Ze geven het zelf wel aan
Hoi ladies, Zie veel verschil in nachten. Ik snap er ook niets meer van. Liam heeft 21.30 en 23.30 uur laatste fles gehad, maar werd om 3 uur weer wakker. Heb toen de speen erin gestopt en toen kwam hij om 5 uur. Snapte nie waarom ie wakker was.. maar jaaaaaaaaah hoor, weer een poepluier. Hij poept zooooveel!!! Heb vanmorgen drie potjes afgeleverd bij het lab. Ze gaan kijken of hij een darmbacterie dan wel parasiet uit het buitenland heeft meegenomen. Dat is dus ook de reden dat hij steeds wakker wordt! Heb m trouwens naar het kvd gebracht, wenuurtjes! Alleen toen zag Ryan me en die dacht dat hij naar huis mocht.. dus huilen huilen huilen. Ik ga de kleine om kwart over 2 ophalen en dan Ryan pas om kwart over 5. Owja, en ben ook nog naar de nieuwe basisschool van Ryan geweest. Leuk hoor, kan echt niet wachten. Daarna, toen ik Liam naar het kdv had gebracht, kwamen mijn collegas lunchen. Erg gezellig! Ik ben zo bang voor volgende week, dat ik het gewoon niet ga trekken. Ik ga namelijk eerst nog 5 dagen aan de slag.
Dithje, is het bij jou dan wel gelukt om te stemmen? Alvast hartelijk dank ervoor... Andere meiden, jullie mogen ook stemmen hoor ! Zo hier even paniek geweest vanmorgen...mijn oplader zat in de lap en ik wou draard goedleggen, ineens alles uit...kreeg lap niet meer aan de praat en de oplader lichtte niet meer op dat hij stroom had...jeetje wat dacht ik even dat ik alles kwijt zou zijn....mijn verhaalboeken van alle kids (5jaar ben ik daar al mee bezig) en foto's...pff...was effen in paniek...dus naar de winkel geweest daarnet en die haalde batterij van lap even uit, daarna weer in en lang op aan knop drukken...hup en die ging weer aan ! OEF!!!! Maar dan nog de oplader, dat vond hij raar toen hij die in stopcontact stak...ook geen lichtje te zien...hij gaat even vragen hoeveel een oplader kost, want ja zonder oplader ben ik nog niets meer als lap volledig plat zou zijn...kwam ik thuis, probeerde ik nog eens om oplader in het stopcontact te steken..maar tevergeefs en opeens na 5 min zag ik het lampje weer branden HIHI! Kan weer opladen maar voor hoelanf denk ik dan...dus ik hoop dat hij snel de prijs kan weten (liet me wel weten dat het weleens duur kon zijn)....(
nou jaaa de 3e fles en had ze na 150cc nog honger ik bijgemaakt heeft ze nu wel in totaal 180cc op snap je ook niks van haha nja dat is 1 fles van 180 geen 4, dat scheelt laat het haar zelf wel bepalen hoor..
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik ben al zo lang niet meer online geweest. We zijn nog even 4 weken op vakantie geweest. Hoe gaat het met jullie kleintjes. Bij mij is het nog steeds wennen met 2 kleintjes best wel pittig. Ik heb wat foto's van mijn kindjes geplaatst op mijn profiel. Zijn er al dames onverwachts zwanger? Liefs van mij
He Mirie gezellig Ja ik vind het soms wel pittig, maar jij zult het ook pittig hebben nu!! Ik kan je foto's niet zien. Hihi onverwachts zwanger?? Nou dat zal wel niet zo goed mogelijk zijn hier nog, ja wat niet kan .. Maar neej moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd. Maar goed dat heeft een andere reden