Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Eline wat een schrik neis! Zit hier echt met kippenvel door je verhaal. Zoals Pippo en Sam ook al zeiden: volg je moeder gevoel! Jij kent Kim het beste. Als je het niet vertrouwd dan zeker de hap weer bellen hoor. Een hele dikke knuffel lieverd!

Trusten Bubsie!

Hier; ga ook naar bed. Vond de tvoh vanavond maar zo-zo en ga dus niet wachten op de uitslag. Lees het morgen wel in de krant. Tijd is kostbaar en op dit moment roept mijn bed heul hard! :p

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bubsie, slaapwel meid! En jammer dat je nog steeds op de 5de plaats staat bij 'baby van de maand' :(! Eentje met 56stemmen daar kan je niet meer tegenop he...

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, slaapwel!

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Eline, wat zal je geschrokken zijn en nog steeds bang zijn. Slaapt de kleine bij jullie op de kamer (vannacht). Hou een oogje in het zeil en ga anders morgen even langs de eerste hulp. Op zijn minst kunnen ze even naar haar kijken of alles nu oke is. Hopelijk iets eenmaligs. Denk aan je.
    x

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duik ook maar zo in bed.

De vakantie is begonnen en we hebben net saampjes een flesje champie opgedronken (hadden we gekregen van mijn baas na de goede resultaten van het onderzoek van onze zoon vorige week). Nou de bubbels voel ik goed in combinatie met weinig slaap de laatste weken. Dus vast een comaatje. Hopelijk doet Noëlle ook aan een goede nacht.

Maar ook hier weer eens een fotootje spammen van ons lachebekkie.

tot morgen en ik hoop dat jullie allemaal een rustige nacht hebben. en morgen gaan we lekker een sneeuwpop maken als de sneeuw er nog ligt.:p

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Koekkie, heerlijke foto! En fijn dat jullie genoten hebben van een flesje champagne ;)! HIHI braaf zijn...en slaapwel! Goede nacht toegewenst!

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik ga dan ook bijna mijn bedje opzoeken...morgen druk dagje...boodschappen doen in voormiddag...namiddag op bezoek naar mijn moeder want die is dinsdag 21 december jarig en is hier toch eindje vandaan om zo maar in de week te gaan aangezien manlief moet werken volgende dag en dochterlief naar school moet...en daarna nog effen binnenwippen bij mijn schoonouders...die in ander stad (10min verder wonen) hebben we dan ook weer gehad ;)!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Koekkie wat een lieve foto

Vannacht nog een keer gekeken, en wakker gemaakt, ging ze heel hard huilen, ze wou slapen. Ze deed het toen niet
    Net hoorde ik ook geluidjes, nu stil. Ga haar straks wakker maken, en maar hopen dat ze het niet meer doet
    Anders gaan we naar het ziekenhuis

xxx

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Olala Koekkie, lekker hoor een flesje champie! Hoe is jullie nacht geweest? Heeft Noelle haar lieve mama een comaatje gegund?
    Aaaah wat een poppie! :D

Veel plezier vandaag Pippo!

Gelukkig dat er vannacht niets aan de hand was Eline! Goed van je dat je naar het ziekenhuis gaat als je het niet vertrouwd!

Hier; geen sneeuw gevallen vannacht dus ik denk dat we de overtocht naar Rotterdam gaan maken straks...
    Heeft iemand die nabij Rotterdam woont nog een sneeuw en het liefst een wegbegaanbaarheid update? Leuk scrabblewoord trouwens, wegbegaanbaarheid :p

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline fijn, niets aan de hand vannacht. Hopelijk blijft het zo!! Dikke knuffel iig!!!

Koekkie wat een beauty :D !!

Dithje hier ook geen sneeuw gevallen vannacht!

Ennnn voor de verandering.. heb ik vannacht elke 2 uur gezien ipv elk uur.. Pff daar knapt een mens van op zeg ;) !! Bleagh.. En als hij nou honger had.. Neej hoor. 2 uur paar keer speentje gegeven, half 4 wel gevoed en half 8 mocht ik weer ;) Half 7 was jil wakker.. Nou ja.. we maken er maar leuk dagje van.. Zo straks eerst ff boodschappen doen.. Maar eerst Jildou in de kleren en zelf nog douchen ;) !

Iedereen fijn weekend.

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Dithje: Houd je ook rekening met de terugweg? ze verwachten vanavond weer sneeuw langs de westkust en dat trekt t land in richting oosten als ik t goed heb.. niet dat je dan ineens middenin de ellende zit! Sterkte vandaag..

@Koekie leuke foto! wat een lekker koppie! :D

@Sam: Pffff als dat een goede nacht is.. :|

En t is misschien helemaal niks hoor.. maar Brayden heeft dus een nachtlampje in zn bedje hangen (hing boven zn wieg ook al) heb ik toen eigenlijk gedaan om meer te zien met m terugleggen zodat t grote licht niet aanhoefde.. maar t werkt dus magisch dat ding! Als ik m in bed lig en ik doe zn lampje aan kijkt ie ernaar en soms kletst en doet ie tegen dat ding en hij valt er dus door in slaap! en t mooie is t lampje gaat vanzelf uit na een minuut of 20.. Is op batterijen een ding van een paar euro.. Ik zweer bij dat ding.. als ie ergens moet slapen moet ie ook echt mee! Sinds we dat ding hebben slaapt ie veel beter..

Misschien werkt zoiets bij Rinze ook?

@Eline: Jeetje wat moet dat eng geweest zijn!! :O En wat typisch dat t na die telefoon was.. ik vind het wel makkelijk van een arts om te roepen dat t daardoor niet kan komen :S volg je gevoel en als ze daar moeilijk omdoen gewoon opvreten die lui :x zijn ze nou helemaal!!

Ik ben altijd iemand geweest die van t kastje naar de muur is gestuurd en alles van artsen heeft gepikt en dat heeft me eigenlijk alleen maar ellende gegeven.. dus ik zeg nu altijd al dat ze echt een probleem hebben als die kleine man wat zou gaan mankeren.. no way dat ik me nog laat afschepen!!
    Als moet ik zon arts met pak en al aan zn oor meeslepen! :x:D

Hier ook niet meer sneeuw :( vind t wel jammer.. ik wil wel insneeuwen tot een halve meter ofzo hoor :D gaaf toch! als er maar wat ligt en t eventjes sneeuwt op kerstochtend.. magischer wordt t voor mij niet :)

Zin in de feestdagen! hebben jullie daar al plannen voor???

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    dithje; hier ligt 15 cm sneeuw! de wegen zijn niet te berijden. tot vannacht 2 uur file gehad hier op de snelwegen..

wij willen onze kinderwagen ophalen maar is ook niet te doen.. helaas:(:(

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Lekker was al lekker op weg met een lang bericht was de baterij leeg toen ik even naar het toilet ging en hopla mijn hele verhaal weer weg. Grrrrr

Dus ten eerste thanks voor de reactie op de foto van Noëlle.

Eline: goed dat je lang het ziekenhuis gaat meis. beter een keertje checken dan voel je je ook veel zekerder. desnoods houden ze haar een nachtje ter observatie.

Sam: lekker 2 uurtjes achter elkaar, zelfs daar kom je gelijk al van bij he. Hier kreeg ik een cadeautje van
    Noëlle namelijk 5 uur (!!!) achter elkaar zonder wakker te worden. Wow dat is al heel lang niet meer gebeurd. Of eh ik ben niet wakker geworden door de champie haha. Nee hoor want ze sliep naast mij dat had ik wel vernomen. Na die 5 uur was het wel bal elk kwartier maar dat maakte mij niet meer uit na die 5 uur.

Sneeuw:
    Hier alleen nog maar meer gevallen (en dat voor aan de kust) zeker 30 centimeter. Heel mooi maar wel moeilijk voor de boys zodirect buiten te lopen .We willen een sneeuwpop gaan maken haha.

Dithje: Volgens mij gaat het ook niet meer sneeuwen en de grote wegen zullen zeker goed te berijden zijn. Dus veel succes & plezier natuurlijk.

Pippo: en heb jij nog een beetje lekker geslapen? Jij was ook nog laat op.

Kerst: ja kerstavond bij ons thuis met mijn ouders, om 12 uur cadeautjes. 1ste & 2de kerstdag over mijn 2 zussen verdeeld. Mijn schoonfamilie woont natuurlijk ver weg dus we hebben niets te verdelen, het gaat alleen om mijn kant. Best handig haha.

We zijn bezig de boys zinnelijk te maken. Mooi weer voor haha. Dus veel blote billen hier in huis. Ik ga maar posten voordat ik weer mijn verhaal kwijt ben.

x fijne dag!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    pam ook hier een lampje dus helaas niet het reddende middel.bedankt voor t meedenken.

hmm nou ja zeg ben ik de rest kwijt.

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @dithje als je gegaan bent sterkte vandaag!
    hoop dat de wegen beetje te gaan zijn voor je. maar het heeft hier vannacht wel weer gesneeuwd en tis nog steeds drama op de weg hoor ik net.

@ pippo. ja jammer he mn meisje zal de verkiezing hier niet winnen. maar bij ons is ze nr 1!

zo net een nieuwe kolf gehaald hij was kapot en zuigt al een week dus helemaal niet goed. dus straks eerst eens goed kolven want kreeg er nu met moeite 40 cc uit en dat smorgens!pff. zit een scheur in die andere. denk met schoonmaken gebeurd iets te wild geweest ofzo. maar goed heb net een andere gevonden eindelijk het hele eiland afgezocht maar bij iemand terrecht gekomen die het verkoopt anders hadden we weer vant eiland af gemoeten naar prenatal en das niet aan te raden nu met die sneeuw.

ben nu aant wachten tot djesslyn wakker wordt dan gaan we om boodschappen en nog kerstkado voor broer. zou niet weten wat!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Volgens mij las ik op twitter dat Dithje wel is gegaan. Hoop dat het meevalt voor hun!

@Eline, hoe gaat het nu?

Hier ook geen nieuwe sneeuw gevallen. Was met Ymke naar buiten gegaan, helemaal ingepakt inclusief sneeuwbroek en nog vond ze het te koud. Vind het enorm frustrerend, want kan zelf wel uren buiten zijn met dit weer en met sneeuw. Was vorig jaar ook al zo, na 10 minuten begint ze te huilen :( :(

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie wat voor kolf had je??

Hmmz dat is balen Guppie.. Hier vindt Jildou het allemaal geweldig, als ze maar naar buiten kan!

18. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ELINE: hoe is het nu met de kleine??, maak me toch wel een beetje zorgen(en ik ken jullie niet eens),maar moet er niet aan denken zoiets mee te maken.

verder las ik iets over ongesteld zijn en bv geven:(,ik ben nog helemaal niet ongi geweest,geef nog 3 keer daags bv,rest fv
    is dit wel normaal??

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Lief dat jullie meeleven, jullie zijn lieverds.
    Heb even niet bijgelezen
    Vandaag Kim goed in de gaten gehouden, maar ze heeft het niet meer gedaan. Leek normaal verder.
    Als je gaat googlen, lees je enge dingen,over een soort epilepsie die vaak rond 5 a 6 maanden begint, en dat 50% verstandelijk gehandicapt wordt.
    Pfff. Maar blijft raar dat het na die telefoon is gebeurd

xxx

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, hopelijk is het vandaag allemaal meegevallen op de weg. Gecondoleerd nog.

@Eline, niet te veel google'n.....

@Elea, jullie temperatuurtje is nog heel lekker, wil ook wel ruilen. Naar Sri Lanka, lekker hoor, geniet ervan!

@Sam, aiai weer een belabberd nachtje gehad, hopelijk deze nacht meer succes. Hoe is het met Rinze en de jeuk van zijn hoofdje?

@Pippo, vandaag een leuke dag gehad bij beide ouders? Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!

@Pam, Brayden is een schatje, lief mannetje! Welcome back ;)

@Lucky, leuke foto's van jullie in de sneeuw. Lekker in een skipakje, dat kunnen ze nu buiten wel hebben.

@Guppie, aiai wat jammer dat Ymke het niet leuk vindt om naar buiten te gaan met dit weer, zelfs al is ze dik ingepakt. Klein koukleumpje ;)

@Angel, hoe was het op de kerstmarkt, veel verkocht? Waren de laarsjes favoriet?

@Es, leuke foto van je nichtje. Hoe is het met Naomi, al gewend zonder Puck?

@MoederK, hoe is het met jou? Anissa bij jullie in bed laten slapen of toch maar niet?

@Bubsie, hoe was het bij jullie neefje?

@Diaan, nog helemaal niet ongi geweest, wat zalig ;), zul je zien komt het straks vast "onverwachts".

@hier, koorts hebben en niet fit zijn, maar wel aangekleed en beneden. Tenslotte gaat de zorg voor de kleine man altijd door, ziek of niet ziek, weer of geen weer ;). Vandaag heel even een foto gemaakt op de slee, manlief hield Bram uiteraard vast. Zo lief, hij vond het prachtig allemaal. Hij kletst en kletst en zijn tandjes lijken even "rustig", de twee onderste zie je af en toe al als hij lacht, zo schattig.

Deel Deze Pagina