Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Yup! En.... in de sale :D

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    oOh jeej en nu moet ik ook kijken dus he :D HAHA..

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaaha, good luck :p

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jammer dat er verder weinig leuks is en 5 euro verzendkosten voor paar slofjes vind ik overdreven ;) !!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Je hebt helemaal gelijk Sam, verder weinig leuks maar toch heb ik ze besteld. Moet ze gewoon hebben! *hebbe, hebbe, hebbe* :p
    Hoe is het? Heb je een beetje mogen slapen van je kids? ;)

Sneeuw; WOW, hier is een flink pak gevallen vannacht! Hoe is het qua sneeuwstand bij jullie?

Hier; Goede nacht achter de rug, heerlijk. Vandaag niet veel plannen, beetje aanrommelen in huis. Ben trouwens, ondanks de Mirena, gewoon weer ongi geworden inclusief de bijbehorende hoofdpijn :x:(

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sneeuw? Hier dun laagje.
    Hier nog geen ongi (bv werkt blijkbaar goed genoeg!).
    Leuke slofjes!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hoe is het met jullie Marj?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    zo hier worden we nnet weer wakker.Rinze 2 uur gevoed em 6 uur werden we wakker van spike grrrrr word er niet goed van!duurde toen lang voordat we weer sliepen.denk half 8 ofzo zelfs jildou is dus bij ons in slaap gevallen.kor heeft de honden ook al gedaan volgens mij.We zullen ff kijkeb.Denk dat ik wat verkouden word voel me niet zo top.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hmm hier geen nieuwe sneeuw! Wel een dochter met 39graden koorts.net uit bed voelde ze al warm aan maar was wel vrolijk nu heel sneu:(
    Dithje ja ik vind ze ook geweldig en neig ook naar bestellen hoor!

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, goede nacht gehad.. ben nu broodjes af aant bakken lekkerr.. altijd op zondag haha. Vanmiddag gaan we naar t ziekenhuis en vanavond komen er vrienden op bezoek..

Welke kinderstoel hebben jullie? Wij willen denk ik deze gaan halen.
    Peg-Prego Primapappa Newborn | Kinderstoelen | Baby-Dump

@ dithje, leuk die slofjes! Hier ook een flinke pak sneeuw..

@ sam, ahh verkouden das niet zo best, beterschap!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, achh arme Jildou, sneu zeg! Ook beterschap voor Jildou!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    berg zit hier btw nog. heb koelzalf gehaald tegen jeuk dat werkt wel.

goldy voor Rinze de xadventure. die kan in meerdere standen.Wel handig. maar als ik weer mocht werd het een andere.deze hoes is niet makkelijk schoon te maken en dat is erg onhandig!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jakkes Sam... Niet grappig dat Spike op oorlogspad was. Wel fijn dat jullie nog weer even in slaap zijn gevallen. Aaaah arme Jildou, knuffel voor haar en ook voor jou voor je 'niet goed voelen'

Mooie stoel Goldy. Wij hebben de Bloom Fresco.
    Veel plezier vandaag!

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goedemorgen!

Even een paar die zijn blijven hangen.. even geen fut om uitgebreid te reageren..:)

Eline, gelukkig dat je nu niets vreemds meer gezien hebt.. Hoop dat het eenmalig was.. Wel schrikken lijkt me!

Goldy, wat fijn dat je schoonvader van de ic af is en weer redelijk zichzelf is!!!

J2J, Beterschap!

Hier: ik blijf 'nachts gezellig om de 2,5/3 uur voeden...
    Manlief heeft me gisteren en vandaag wel iets langer laten liggen 's morgens en is met Anissa naar beneden gegaan. Ze slaapt trouwens ook nooit langer door dan 7.30/8.00u.

Nu is ze ook weer (nog steeds) verkouden en heeft daar ook last van. Temp was net 37.9.

Ze doet nu trouwen als ze op haar buik ligt steeds haar kontje omhoog en zit al steeds vaker echt even op haar knietjes...
    Haha, zo heb je fysio omdat ze "wat langzaam was" en zo gaat alles opeen heel snel...

O jee, ze is aan het poepen... Al de 3e keer vanmorgen! Groen en waterig. Zal wel van het vele drinken komen

Tot later dames!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is dikke kans dan MoederK dat ze eigenlijk gewoon veel te veel binnen krijgt. Rinze had dat ook toen hij heel veel dronk omdat hij niet happy was. Dus nu ze verkouden is, dikke kans dat ze daarom ook vaker komt! Hopelijk worden je nachten snel beter. Hier vannacht ook na 3 en 4 uur weer gevoed!

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goedemorgen!!

Over kinderstoel: hier hebben we de peg perego prima pappa van mn zus overgenomen (hij is dus 2 a 3 jaartjes oud ofzo) en ik vind m super hoor!

Ook hier is de hoes niet makkelijk los te halen maar t is wel te doen.. en schoonmaken zo met een doekje is weer wel heeeel makkelijk dus echt los hoeft ie niet vaak! hij kan in allerlei standen en ook naar boven en beneden wat ik wel makkelijk vind qua verschil in bij de bank of bij de eettafel zitten bijvoorbeeld! :)

Brayden zit er heerlijk in al wil ie dus allang niet meer erin "liggen" ;) ik heb m net een standje platter als de rechtste en dat vind ie prima.. staat heel stoer zon klein ventje in zon grote stoel :D

Oh en nog ff nieuwtje! gister ga ik foto's maken van de kleine man voor de kerst dus ik ff mn voortafel omgebouwd met achtergrond en kleedje enzo.. en ik leg m dus op zn buik ervoor.
    Nou deed ik dat dus eigenlijk nooit met m omdat ie heel sterk is in zn nek maar op zn buik liggen echt niks vindt! nouja, dan niet..

Ik had dus altijd verwacht dat t heeeel lang zou duren voordat ie zou gaan rollen.. Komt ie ineens naar me toe gerold! :| Kon m nog net opvangen! (voortafel blijkt dan ineens kleiner als ie lijkt :))
    Hij rolde ook ongeveer al terug maar dat ging niet zo soepel.. maar elke keer als ik foto's wilde maken van Brayden op zn buik had ik maar ffies de kans want dan rolde ie weer om!

Ben best trots! :D

Zijn jullie ukkies trouwens ook zo gefixeerd op electronica? Brayden kan geen afstandsbediening of telefoon in zn buurt hebben of hij MOET en ZAL m pakken.. hij duikt erbovenop als ie de kans krijgt en als ik m dan wegdraai (stel op tafel ziet ie m liggen dan draai ik m zo dat zn gezicht de andere kant op kijkt) gaat ie met zn hele lichaam zoveel kracht zetten en met zn nek richting die tafel! kan m amper vasthouden nog! :$
    en als ie zn zin niet krijgt zet ie t op een huilen of hij wordt driftig ;) Begint dat nu al?!:D

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh en over de sneeuw.. hier ook niks erbij :(

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ha die Pam, leuk dat je er weer bent!
    Ja, hier ook een enorme fan van de gsm en afstandsbediening en de draagbare cd speler.... Vraag me af waar we al dat speelgoed nou voor kopen :p

Super dat hij kan rollen!

Hier erg veel sneeuw gevallen!

Ach ja Sam, we blijven gewoon hopen dat er ook voor ons weer een keer goede nachten komen.. (en ook blijven!) ;)

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Middag,

Sneeuw; meer en meer. Zeker 30 a 40 centimeter. Auto komen vast te staan voor de deur (parkeerplaatsje). Gister kon mij man ook niet wegkomen maar we hadden geen luiers meer, dus geen keuze hij moest gaan :D

Dithje: Geweldige slofjes, jammer dat ze niet meer leuke spulletjes hebben. Valt altijd tegen de verzendkosten.

Sam: Beterschap voor Jildou. En balen dat Spike afsloeg.

Kinderstoel: Voor de kleine meid nog niets aangeschaft want ze zit nog niet. Ze heeft haar schommelstoeltje, dit kan ik vastzetten om haar te voeden (wanneer dit van toepassing is want ze eet nog geen vastvoedsel).

Pam: gefeliciteerd met het omrollen van je mannetje. Opeeens hebben ze het door he.

MoederK: Balen dat ze om de 2.5 a 3 uur blijft komen voor drinken. Drinkt ze dan lang? En kan jij daarna weer goed in slaap vallen?

Ik ga broodjes smeren voor mijn beren (van een zoons) :D

Fijne dag.

x

Ohja net een bed gekocht via marktplaats voor op de kamer bij onze kleine meid. Zo'n bedbank van metaal. Ga ik leuke kussentjes op kopen of maken en lekker een meidenbed van maken. Heb er al helemaal zin in.

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Leiuk, een bedbank!
    Zo, dat is veel sneeuw!! :$

Anissa drinkt zo'n 10 minuten echt den ik, daarna nog een hele tijd gewoon aan het sabbelen tot ze echt in slaapt valt en ze los laat. Ik draag haar dan al slapend terug naar haar kamertje waar ze gelukkig dan ook verder slaapt.
    Ik ben zo moe dat ook ik gelukkig iedere keer meteen weer in slaap val..
    Vannacht was ze trouwens tussen 0.00u en 04.00u klaarwakker.. Na 4u viel ze pas weer in slaap..

Deel Deze Pagina