Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje MoederK die nachten van jou, pffff :(
    Hopelijk gaat het snel beter. Hoe is het nu met Anissa, heeft ze nog verhoging?

Jeeh Pam, applaus voor Brayden! Goed hoor dat hij nu draait en ja, daar mag je best trots op zijn ;):D

Aaah wat schattig Koekkie een bedbank! Oh, kan mij er ook al helemaal een voorstelling van maken. Wat een leuk project! Succes en veel plezier ermee :D

Hier; vanmorgen op de trap gestruikeld met Luca :$
    Gelukkig heeft Luca niets, ik had hem goed vast en kon door mijzelf te beschadigen hem beschermen. Mijn knokkels liggen open, heb een beetje last van mijn schouder en mijn jukbeen (alles aan de linkerkant). Hoop niet dat mijn gezicht morgen blauw is ;)

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Oei Dithje! Gelukkig heeft luca niets maar ook niet fijn voor jou. Sterkte ermee!
    Had ik pas dus ook, ik gleed alleen over mijn rug/stuitje naar beneden..

Anissa heeft nog steeds verhoging ja..
    Op zich is ze er wel goed aan, maar slapen wilt ze echt niet.
    Heeft net een half uurtje geslapen en meer nog niet vandaag! En vannacht dus ook bijna niet..

Heb nu bijna de hele dag steeds een grote mat in de woonkamer liggen en daar ligt ze nu heel veel op te rollen, pogingen tot kruipen, haar beestjes "opeten" etc.:)
    Gezellig voor mijn voeten aangezien wij de pc op de tv hebben aangesloten.
    Kan dus gezellig met haar meespelen en tussendoor hier neuzen, haha

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Tot hoe laat slapen jullie kindjes trouwens 's morgens? Ik bedoel dan na de ochtendvoeding? Slapen ze daarna altijd nog door in bed of zijn ze dan ook altijd klaarwakker??

Anissa slaapt na de voeding van 7 á 8 uur (iedere dag verschillend) echt niet meer verder. Het enigste hoe ik het nog zou kunnen rekken is haar bij me in bed nemen en mijn borst aanbieden maar dat wordt dan een gewoonte en ik ben natuurlijk geen speen hè ;)

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Dithje: Jeeeeeetje meis dat is schrikken!!! wat super van je dat je je kleine man zo beschermt hebt zeg! :$ Supermama! ;)

Hopelijk gaat je pijn snel over en anders gewoon naar de HA gaan he.. je weet nooit wat er is en zeker een schouder en dergelijke kan vervelend ontsteken (slijmbeurs enzo) zeker na een klap en dan ben je verder van huis!

@MoederK: Dat klinkt ideaal zeg! zo spelen en rollen op de grond!
    Dat kan hier (helaas) niet.. we hebben een hele grote hond en 3 TE nieuwsgierige katten.. dat in combinatie met hun haren wordt dat m gewoon niet hier ;)

Oh en hier gaat Brayden nog 1 keer zn bed in na de ochtendvoeding.. Soms was ie te wakker en dan blijft ie huilen en dan ga ik er uiteindelijk wel uit maar ik ben smorgen heel slecht (veel pijn) dus daarom probeer ik m altijd weer terug te krijgen! de afgelopen dagen heb ik t geluk dat ie tot een uurtje of half 10 lekker ligt te slapen! :)
    Moet wel zeggen dat ik dan dus ook t nachtritueel erin houd (dus net zoals ik zou doen als ie snachts nog komt) uit zn bedje, schone luier.. drinken en terug zn bed in met zn nachtlampje.. dan zeg ik weltrusten en dan ga ik gewoon zn kamer uit en mn bed in. hij heeft zn periodes dat ie dan niet wilde slapen maar ik laat m dan ff jammeren tot ik merk dat ie echt te wakker is en naar huilen gaat neigen dan pas haal ik m eruit. ben t elke dag blijven proberen en dat heeft gelukkig gewerkt ;)

5. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, jeetje meid, wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig heeft Luca niets, super van je dat je je zo hebt kunnen laten "vallen" dat jij Luca kon beschermen. Hoop dat jouw "schade" snel herstelt en er geen blauw gezicht aan over houdt.

@MoederK, leuk dat Anissa zo in haar nopjes is op het kleed.

@Pam, aiai met een grote hond en 3 katten wordt het idd lastig.

@hier, onze Bram rolt bijna om, echt nog een haar scheelt het. Hij slaapt nu, want hij was doodop van het vele oefenen op het kleed. Als hij zo doorgaat, lukt het heel snel. Trots!! En het sneeuwt hier al weer eventjes, er lag al een cm of 7 en als ik mijn man en pap moet geloven valt er misschien nog wel 10/12 cm bij :$:$. Al menig slee voorbij zien komen vandaag, allemaal dik ingepakte snoetjes, lief hoor.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje jeetje schrikken zeg! Knuffel!

Sneeuw, hier niet hoor.... Nou ja Jildou is toch ziek dus kunnen er ook niets mee.

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Aaah wat gezellig MoederK! Vervelend joh dat Anissa nog steeds verhoging heeft.
    Luca krijgt meestal om 7 uur zijn fles en daarna gaat hij echt niet meteen weer slapen. Hij mag dan eerst spelen in de box (op vrije dagen) of we gaan naar de opvang. Meestal is hij dan tegen 8 a half 9 weer moe en gaat dan lekker naar bedje.

Hmmm Pam dat is niet zo handig dan om Brayden op de grond te leggen met al die dieren. Wil hij wel graag in de box spelen?

Jeeh J2J je mannetje bijna aan het rollen. Tuurlijk is dat een trots moment! :D Whaaa zoveel sneeuw?? :$ Pffff zeg... Zie dat het in Eindhoven ook alweer sneeuwt dankzij serious request. Hoop niet dat het heel gek gaat worden, want ik moet morgen gewoon werken 8)

Beterschap en een dikke knuffel voor Jildou Sam! Heeft ze nog steeds koorts?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja koorts en ze wil niets eten... En wat ze gegeten heeft is er net uitgekomen, toen ze een vruchtje zou eten, moest ze kokhalzen en toen gaf ze over...

9. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och gossie Sam, het arme schaap! Beterschap voor Jildou!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zo sneu dat ze nu is. Ze wou net helpen was ophangen, was ze zelf bij me op zolder gekomen (vaste trap) en toen was het huilen. Ze wil wel maar voelt zich echt niet lekker.. Dit is zoo niet Jildou, zo rustig en sneu.

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gosie Sam die lieve Jildou! Een hele dikke knuffel voor haar en dat ze zich maar snel beter mag voelen.
    Drinkt ze wel goed?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Redelijk. Ze had net 39.6 met oorthermometer.. Dus daar kan nog wat bij op geteld worden...:(

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Sam, zo hoog ook :(
    Sterkte!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje: jeetje meis das ff schrikken gelukkig alles goed met luca.
    @ sam beterschap met jildou.

@ hier ff in de sneeuw geweest met de wagen voor wat foto's sneeuwd hier weer. ligt al zo'n 10 a 15 cm. broek was zeiknat incl sokken hihi.

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nog 1

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een scheetje Bubsie! :D

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en weer thuis.

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    J2J, Heeft Bram al tandjes joh! Wat schattig he als ze dan lachen met van die tandjes onderin :D Leuk Bram op de slee, zal hij vast wel mooi gevonden hebben. Ik vind het stiekem een beetje jammer dat mijn kinderen niet eens (meer) weten wat sneeuw is. Nouja wel uit boeken en van de tv, maar niet 'the real thing' zeg maar...

Wat is Noëlle een bjoetie zeg! Leuke romper heeft ze ook aan. Hema? Dan stuur ik mijn moeder er even op uit volgende maand ;)

Knuff voor Jildou, Sam. Er heerst geloof ik weer van alles he...:(

Ben de rest weer kwijt geloof ik :) Dus ga nogmaals teruglezen. Zijn jullie ook nog steeds zo vergeetachtig? Ik heb echt het gevoel nog last van de hormonen te hebben, of kan dat niet meer ;)

Liefs Elea

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Bubsie, Wat schattig Djesslyn met haar muts op. Lieve foto's zeg. Mag ik trouwens vragen waar je die bijtketting vandaan hebt?

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Jeemie Dithje, wat een moederinstinct zeg! Gelukkig heeft hij niets, maar zelf vang je dan alle klappen op hè... :( Ik hoop dat je er niet al te veel last van heeft.

Wat knap van al die kindjes die al gaan draaien (Pam, Koekkie en moederK schreven dat geloof ik hè :(). L yvia draait nu vlot heen en weer terug, wel lastig want ze kan dus niet meer op een kleedje liggen en de box is al snel te klein, aangezien ze dan steeds tegen de kanten rolt... Ze doet nu ook al een poging tot tijgeren. Vind het knap hoor :)

Deel Deze Pagina