Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pam hier geef ik nog geen pap, Jildou vond het ook nooit een groot succes. Maar toen ik dat vaker gaf was ze al wat ouder. Volgens mij al een jaar.. Toen ik het eerder gaf, maand of 8, kolfde ik er wel voor. Wat betreft het pakje, ben bang dat mijn beer er ook niet in past met z'n maat 74 :p .. Klinkt wel errrug leuk!! Wat betreft de groente en fruit.. Hier krijgen ze s ochtends rond uur of 10 fruit straks. Krijgen ze later op school ook ;) Zit dat er maar vast in :D En warm eten rond uur of half 6.. Maar goed, Rinze heeft niet supervast ritme dus kan ook eens om 5 uur of 6 uur worden ;) !

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48

Niemand ??

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK nee, misschien koude rilling omdat ze niet fit is?

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    dankje voor je reactie.. Nee, ze was echt even flink aan het trillen. Duurde een aantal (ongeveer 5) seconden, in ieder geval langer als een gewone rilling van de kou..

Nou ja, heb het daarna niet meer gezien en ze ligt nu eindelijk te slapen..
    Vond het wel eng

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm apart idd.. Nee sorry weet het ook ff niet..

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nee herken t niet.. trillen iig niet, brayden doet wel vaker zn hoofd heel snel van links en dan weer naar rechts.. doet ie vaak als ie moe is (in zn bedje ook)

Maar trillen.. nee..

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuke foto Es!

Heb ook nog een mooie sneeuwfoto

Bekijk bijlage 116237

MoederK, ik herken het ook niet...

Skipakje, hier maat 74/80. Boeit me niks dat het te groot is, als het maar warm is! En mocht het in maart ook nog gaan sneeuwen en vriezen, dan heeft hij het dan ook nog warm ;)
    (skipak heeft hij aan op de foto)

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een leuke foto's Guppie. En wat lijk jij enorm veel op mijn schoonzusje :$ *is even in haar fotoarchief aan het graven*

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Zie je wel!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldige foto's :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel gelukkig niets uit de kweekjes.. Wel spannend, kijkoperatie!! Dikke knuffel!!

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo wij komen net terug van het CB! Naomi gaat lekkerrr

Nu 7750 gram en 65,5 cm lang! Ons beertje :):)

Verder was gewoon alles goed, en geen gekkigheid.. ben zo blij met ons CB! Nooit problemen of gezeik.! :D

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie foto's hoor dames!

Fijn Angel dat de kweekjes goed waren! Nu maar hopen dat er niets geks uit de kijkoperatie komt.

Zoo gaat lekker Es met jullie meisje :D

Hoe is het nu met Anissa MoederK? Weet eerlijk gezegd ook niet wat het trillen/rillen was...

Het kokhalsreflex gaat inderdaad door vast voedsel danwel eten met een lepeltje naar achteren Guppie. Ben je je dag nog doorgekomen? ;)

Hier; heb vanmiddag de vangrail op de A28 van heeel dichtbij gezien :( Gelukkig ging het goed en kreeg ik de auto op het laatste moment weer onder controle. Ik wisselde van rijbaan, van de linkerbaan naar de rechterbaan en het was dus glad (snelweg was wel schoon). Ik zwiepte van links naar rechts en rechts naar links. Had mij er al bij neergelegd dat ik in een spin terecht zou komen danwel dat ik in de vangrail zou belanden toen ik op wonderbaarlijke wijze (hoe? geen idee) de auto onder controle kreeg. Pieuw!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Woooww spannend dithje!!!

En Elea, zon slee als op die foto wil ik oooook!! babyslee.. TE leuk, maar zo prijzig.. ;)

15. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, meid doe je voorzichtig, pheww dat liep dus op het nippertje goed af...

@Guppie en Es, leuke sneeuwfoto's!

@Elea, jouw sneeuwfoto is vast hier gemaakt ;)

@Sam, grappige foto van Rinze's eerste hapjes, duidelijk geval van bahbah. Hoe is het met Jildou?

@hier, yeahhhh het is Bram gelukt, net voor het eerst van rug naar buik gerold!!! Trots trots!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es mooie cijfertjes :D !!

Dithje jeetje schrikken zeg!! Gelukkig goed afgelopen!!

J2J Jildou is er weer aardig gelukkig :D !! Wat goed van bram!!! Hihi Rinze nog niet hoor.. Maar goed dat is nu ook niet zo makkelijk ;) ..

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ook hier CB bezocht. 6110 gram en 64 cm (maar daar had vpk vraagtekens bij, vond haar op het oog langer. Zelf had ik vorige week 67 cm gemeten en nu zat er weer iemand die dit nooit doet!). Qua gewicht daling in de curve, ws oorzaak virus (meer dan maand hoesten etc). Geen prikjes, ze zit (alweer) te vol.
    Qua ontwikkeling super! Ze liet al haar kunstjes op comando zien (bijna doordraaien, diverse geluidjes, spelen met handjes, dingen zelf pakken). We hebben zo gelachen, alles wat vpk vroeg deed Madelief meteen!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedeavond meiden,

Zag allemaal leuke foto`s voorbij komen!
    Internet deed het hier al de hele middag niet.. nu gelukkig weer wel.. heb vandaag eindelijk kunnen filmen dat jayden omrolt.. normaal ben ik elke keer net te laat haha. Zal kijken of ik straks het filmpje er even op kan zetten.. Hij word nu wakker dus ga hem even zn groente geven. Kom straks nog even terug... knuff

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeeh J2J, hulde voor Bram! :D
    Hoe gaat het met jou?

Aaah wat lief Marj! Jeetje zeg dat Madelief nu alweer zo verkouden is :( Gebruiken jullie de pufjes nog?

Wat leuk Goldy dat je rollende Jayden op de camera hebt kunnen zetten.

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, fijn dat Jildou zich vandaag alweer wat lekkerder voelt! Arme Rinze, wordt belemmerd door zijn spreidbroek, heb je enig idee hoelang die om moet blijven?

@Dithje, met mij gaat het wel iets beter, maar heb pijn op mijn borst van het hoesten en tot gisteren had ik nog verhoging. Maar vandaag alweer in de weer geweest met was en zo, dan ken ik mezelf weer ;)

@Marj, goed gegroeid en wat goed dat Madelief precies deed wat de vpk wilde zien. Dat gebeurt niet vaak, hier tenminste eentje die dan weigert om iets te doen, maar wel gaat liggen glimlachen naar de vpk. Alweer zo verkouden jullie meisje, beterschap!!

@Goldy, leuk dat je Jayden hebt kunnen filmen tijdens het omrollen. Ben benieuwd naar je filmpje.

@Es, Naomi ook goed gegroeid, lekker hoor.

Deel Deze Pagina