Es... die discussie zul je altijd houden idd tussen fv en bv en je hebt mij hoop ik nooit horen zeggen dat je niet mocht stoppen maar gewoon doorgaan !! En bijvoeden ben ik met jil ook eerder dan 6mnd begonnen maar achteraf heb ik daar geen fijn gevoel bij gehad en vandaar ook later begonnen nu. Puur mijn gevoel. Niet dat ze er onder geleden heeft, maar mijn moeder had toen wat meer invloed nog op me dan nu !
@Bubsie, ook ongi, hier ook en zo erg , na de bevalling ben ik het ineens veel erger dan daarvoor.... @Dithje, goed bezig jij met nieuwe hapjes voor Luca. Even shoppen voor een nieuwe lease auto, nooit verkeerd. Lekker vakantie, geniet van je vrije dagen! @Es, een frikadel met mayo, wil je me niet lekker maken op de late avond , geniet ervan! @Elea, misschienvoor de zekerheid even bellen met vliegveld om na te vragen? Plaats jij wel een foto in je album als jij over 10 jaar nog BV aan het geven bent, wil dat wel zien een 10-jarige aan de borst, je haalt dan absoluut de krant @Pippo, jij was goed op dreef met reageren, ik kan niet altijd alles zo goed onthouden, korte termijn geheugen is niet je-van-het @Sam, 25.000 berichten meid, dat doe ik je nog niet na, ben "onderweg" @beterschapswensen, thanks all! Komt vast weer goed!
@all, gaat er hier iemand naar SkiDome in Rucphen om te skiën? Zo ja, dan heb ik evt. voor de liefhebber een gratis tweede 2-uurs pas. PB me dan eventjes svp.
@Sam, laat het rusten joh. Je zult altijd mensen tegenkomen waar je minder goed mee klikt dan anderen, en ik denk dat jullie het nooit eens gaan worden. For what it's worth; ik waardeer je wel ontzettend om je kennis en kunde en omdat je niet bang bent te zeggen wat je denkt. Niet dat ik er altijd iets mee doe, maar het is wel fijn om in sommige punten een medestander te hebben! Mijn moeder is voor mij ook een soort van open zenuw. Ben het er niet altijd mee eens, maar als ze iets zegt heb ik er wel even voor nodig om het naast me neer te leggen...
Oh ik had niet gezien dat Sam op Es reageerde, ik dacht dat het nog tussen Sam en Angel ging. Haha, zo ontstaan conflicten dus. Sorry voor mijn oproergekraai (is dat een woord?)
Nee toen ik jou vertelde dat de bv niet lukte en ik gestopt was en dus fv ging geven heb jij mij nooit veroordeeld. Misschien was ik in jou ogen wel een snelle opgever maar dat heb je iig nooit gezegd nee.. Je hebt het miss wel gedacht; joh die geeft ook snel op.. Maar nee gezegd heb je het niet.. En al had je het wel gezegd had ik ook schijt aan je gehad hoor Want je moet toch doen waar je je goed bij voelt.. Maar nee hoor meid.. ik heb ook nooit gezegd dat Sam iemand is die dingen opdringt of afkraakt.. Ik heb alleen op de meeting wel gezegd dat meningen verschillen over bv fv en bijvoeding, maar dat is inderdaad logisch!
8) Sluit me hier helemaal bij aan... Wat betreft moeders... pff bij Jil kreeg ik er soms een punthoofd van, heb je wel genoeg, krijgt ze wel genoeg?? Echt, nu hebben Kor en ik er lol om, maar het maakt je ook best onzeker. Nu met Rinze, HollandsWelvaren himsels, is het, krijgt hij niet te veel? HAHA Ach inmiddels gaat het het ene oor in en het andere er weer uit... Maar goed, dat duurt even en aldoende leert men toch?
Es: nou je bent daar volgens mij vrij kort in geweest toen dus dan is het niet aan mij om daar een oordeel over te fellen En dan had ik ook niet geroepen: MEID JE MOET DOOORGAAN ... Dan had ik gezegd: Je moet doen waar je je goed bij voelt!
Ach weet je, je hebt bv moeders en die gaan er ook echt voor. Ik heb 2 keer een goeie poging gedaan, maar het is niks voor mij om mezelf zo weg te cijferen, zo alles voor de borstvoeding. Heb respect voor de bv moeders, maar ook voor de moeders die voor zichzelf durven te kiezen. Ik ben gewoon een happy flessenmoeder en als (alsalsals) er nog een beeb komt, dan krijgt die beeb vanaf dag 1 de fles. al praat de hele wereld er poep van! @Sam, ja zo had ik bij Ymke ws geflipt als haar curve omlaag zou gaan, zoals bij Vigo dus nu. Maar kom op, hij is niet ziek, hij is gezond, hij heeft reserves. Als hem iets mankeert dan merk ik dat wel, en niet door naar zn curves te kijken Al doende leert men toch!
Guppie ja en bij mij vertelden ze de vorige x dat het best kan zijn dat de curve volgende maand echt keldert, maar dat dat heel normaal is .. En precies, als je naar je kind kijkt weet je genoeg! Ennuh jij een happy flessenmoeder en ik een happy bv moeder.. Denk dat de 1 er ook meer geschikt voor is dan de ander. Ik ben nogal nuchter en zie zelf wel aan m'n kind of hij genoeg krijgt of niet, maar er zijn ook bv-ers die daar heel erg onzeker van worden, ook weer afhankelijk van je kind natuurlijk hoe hij/ zij het doet...
pfoee moest ff bijlezen, wat een discussie zeg.. maar nu gaat iedereen slapen volges mij dus slaap lekker allemaal! dithje, nice car!
Slaap lekker! Sam, hoe lang duurt die dip? Autostoel: hier gaat Marjolein in Rodi als Madelief overmoet. Ze zit er nu al af en toe in, als Robbe niet mee is. Laagste stand gaat goed. Moet anders 2 kopfn, aangezien Ries de kids nr kdv brengt en ik ze met andere auto haal.