Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo, Naomi een half uur eerder de fles gegeven en op bed gegooid, sjonge jonge wat was die het zat..

Fles heeft ze leeg, en ze ligt nu op bed in haar ogen te wrijven en te mutsen ;) die gaat zo wel slapen denk ik..

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Hallo meiden,

Voor mij alweer een hele tijd geleden dat ik hier wat heb gepost.
    Dit was niet zonder reden want ik heb het gewoon heel erg druk, vooral met Isa en in het begin maakte al die verhalen me hier een beetje onzeker.
    Ik heb een tijdje afstand genomen om zelf eerst maar eens mijn draai te vinden.
    Heb regelmatig hier nog wel "stiekem" meegelezen, hihi.
    Als jullie het goed vinden wil ik graag weer een beetje mee babbelen.
    Zal waarschijnlijk niet zoveel zijn zoals meerderen hier maar probeer mijn best te doen.

Wil iedereen alvast hele fijne dagen wensen met jullie gezinnetje!!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey Djesslyn gezellig hoor :D :D !!

Bubsie heb je de nieuwe kolf van difrax al gezien?? Dat lijkt me dus ideaal!!! Google maar eens ;) !! btob kolf geloof ik.... Maar goed die is pas medio 2011 in de handel.. Maar als ik dan nog bv geef denk ik wel dat ik hem wil hebben.. Maar hangt beetje af van wanneer hij komt.. Want na een jaar hoef ik niet zoveel meer te kolven ;) !! Dan kan ik beter wachten tot nr 3 er is ;) !!

Marsim, gezellig, kom erbij :D !!

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo een goedemorgen allemaal! :)

Wat een lieve berichtjes meiden! thanks voor de steun en is altijd leuk om te lezen zoiets! :D

@Elea: mooi, ik zet m op mn boodschappenlijstje ;) is een kleine moeite! :)

@Sam: Ja het is ook erg lastig omdat er zo ontzettend weinig bekend is over de ME, zeker in combinatie met de zwangerschap en tijd erna. Ik merk wel dat ik sinds de bevalling een dikke stap terug heb moeten doen door zowel mn bekken als gewoon de ME die erger is geworden. (tijdens mn zwangerschap ging t iets beter als ervoor!) Dus ik snap t wel en ben t er ook wel mee eens dat het misschien beter is voor mijn lichaam om te stoppen. t is gewoon t NIET mezelf wegcijferen voor een ander wat ik moeilijk vind. en weet dat ik dat ook wel moet gaan leren..;) maarja, some things will never change ;) haha

Ik denk dat we hier dus in goed overleg gaan afbouwen op 12 januari als mijn mannetje alweer een half jaar is.. :)

Desnoods kolf ik nog even en kijk ik aan of t niet geven van de borst me zint. gaat dat wel dan stap ik over op de kv. is dat niet zo kan ik gewoon weer de borst gaan geven.. ;)

Over het bijvoeden ben ik wel uit, daar vinden we onze draai wel in net als dat dat bij de rest eigenlijk heel automatisch gaat.. moet me er gewoon niet zo druk om maken ;) hihi

Vandaag heeft meneer weer heerlijk geslapen hier.. ik denk dat t een kou-kleum is net als zn moeder :D we doen m nu met complete lekkere pyjama ook nog in een dikke lange mouwen slaapzak en meneer slaapt heerlijk door! van een uur of half 8/ 8 uur tot vanmorgen weer half 8 :$.. (gister een uur of 7 dus dit houden we erin! :D) En dames, niet jaloers worden maar dan gaat ie na zn voeding gewoon weer zn bed in tot een uur of half 11.... :)

Maaarrr hij slaapt overdag eigenlijk niet, maarja als ie dan vrolijk is vind ik t prima :)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Pam!! Ennuh heeeel goed besluit! ;) !!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam: ja das inderdaad een handige kolf denk ik.. wel makkelijker kolven dan.
    maar dat is dan voor nr 2 hoor hier. heb nu al 2x een kolf gekocht dus gebruik hem nu nog ff. hihiihi

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @Dithje, vigo heeft een zeer beentje van de prikjes van gisteren ;) Heeft ie alle keren nog last gehad, van dat 2e prikje.

Zetpil helpt wel, want meneertje ligt lekker lang te slapen!
    Vriendin heeft afgebeld, maar das niet de eerste keer bij haar... Ga er ook niet van balen, al is het wel een beetje jammer. Ooit was er niks wat we niet wisten van elkaar, en nu heeft ze Vigo nog niet eens gezien...

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    heb ff opgezocht wat het zal gaan kosten
    maar das zo'n 160 euro
    vond ik best duur maar ziet er wel erg handig uit.
    kraamkado tegen die tijd hahaha. ach we zien wel joh, maar is volgens mij wel erg handig.

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ff snel een vraagje, heeft er iemand ervaringen met de lodger bunker? Voor in de wandelwageninzet.. Ik vind die voetenzak van de maxi cosi mura echt onhandig en lelijk en nu lees ik overal lodger bunker is ideaal.. heeft iemand die hier ook?

word net gebeld door het werk of ik misschien eerder kan komen.. moet eigenlijk om 4 uur beginnen maar tis super druk dus ff kijken of smam wat eerder kan opletten..

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie dikke knuf voor Vigo de arme schat!! Jammer dat ze afgebeld heeft, maar wat je zegt van balen zou ik ook niet doen!

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Goldy, wij hebben ook de lodger bunker. Wij zijn er helemaal weg van. Wat een super ding. Heerlijk warm en net weer iets anders dan die standaard voetenzakken. Wij hebben 'm kado gehad bij de geboorte van Isa, van mijn ouders. Hij is niet goedkoop maar zeker een aanrader!!

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedemiddag...

Dithje, mooie wagen zeg! En lekker gezellig kerstinkopen doen! Veel plezier en succes!

Marj, hier ook zaterdag een kaartje afgegeven voor cadeau in de bib voor beebje...mevrouw ging het meebrengen als ze naar de stad moest waar het hoofdbib is...moet ik de rit alvast niet doen ;)! Ben ook benieuwd maar verwacht ook wel boekjes van plastiek ofzo...altijd leuk!

Guppie, arme Vigo! Veel beterschap...moet zijn dat het prikje niet altijd goed gezet word...zou niet mogen dat hij er zo erg last van heeft...veel beterschap! En eug wat betreft slapen in bed...gewoon lekker je ding doen...ieder is zijn baas in het gezin en huis ;)! Dikke knuffel en hopelijk vannacht een betere nacht en anders lekker knuffelen met elkaar in bed ;)! Hier bed 180x200 en nog te klein ;)! (met kids in bed 's morgens he;))!

Sam, HIHI ik had het wel een beetje verwacht dat Rinze een supernacht zou hebben...oppas/kdv is erg vermoeiend voor kindjes...maar ik hoop dat hij nu de start heeft gezet naar alle nachten toe en pssst zelfs nog beter te doen ;)! Rinze super van je en dikke knuffel van me ;)!

Marsim, welkom terug! Fijn dat alles goed gaat nu met jou en je beebje...

Bubsie, Djesslyn leert al snel bij zeg ;)! Ook al een forummadam aan het worden ;)!

Goldy, kon je mams nu vroerger komen oppassen? Werkse meid!

MoederK, hoe was je nacht meid?

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    @pippo, de wijkverpleegkundige denkt dat hij wat gevoelig is voor een stof die erin zit. Bij het eerste prikje is hij ook behoorlijk ziek geweest.
    We hebben heel erg gewikt en gewogen en zelfs met het rivm gebeld, maar besloten wel de prikjes te geven. Heeft niks te maken met verkeerd zetten, want dat is 3 keer door iemand anders gedaan nu!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Guppie, och ok...kon ook eventueel dat zijn ;)! Wist niet dat Vigo gevoelig was voor een bepaalde stof erin...Allezins veel beterschap voor Vigo! En juist vergeten daarnet..spijtig dat je vriendin afgebeld heeft...maar goed, je weet wel wat anders te doen zeker ;)!?

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gezellig hoor Djesslyn!

Leuk Marj! Klinkt gezellig die bieb bij jullie...

Marsim wat leuk dat je er bent! Hoe gaat het met jullie?

Dat is een goede Pam om eerst te gaan kolven! Je hebt gelijk joh, dan kan je eventueel nog weer bv gaan geven als je er (te)veel moeite mee hebt :)
    Goede nachten hoor, geniet ervan!

Och die arme Vigo zo'n last van de prikjes Guppie!
    Hmmm wat jammer dat je vriendin wederom heeft afgebeld en dat jullie band nog maar zo-zo is. Knuffel!

Geen ervaring Goldy... Werkze!

Hier; de boodschappen zijn binnen. Pfff wat een gedoe is dat toch elke keer weer. En het is zooooo koud buiten :(
    Luca heeft in de AH ook even flink laten horen dat hij er was ;)
    Hoe gaat dat bij jullie dames? Als jullie op stap gaan met de baby, slaapt hij/zij dan in de wandelwagen?

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, hangt ervan af wanneer we juist buiten gaan..maar meestal is beebje lekker wakker en kijkt hij lekker rond en naar zijn mama ;)! Moet zeggen dat het al een hele tijd geleden is dat beebje nog sliep toen we op de wandel waren ;)!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier slaapt hij meestal als we bijna thuis zijn of al thuis zijn en ik Jildou 'uitpak' :p dan zit hij te staren en valt dan in slaap.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Naomi is als we net weg gaan van huis altijd wel wakker.. Naomi heeft eigenlijk nog nooit gehuild in de winkel in de wagen.. die kijkt altijd haar ogen uit, en vind het heerlijk om rond gereden te worden :D

Soms slaapt ze wel in de wagen, maar dan meestal als we op de terug weg zijn naar huis :p

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks voor jullie input meiden! Mijn conclusie: het is niet raar dat Lucaatje niet gaat slapen in de wagen ;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha neej joh, je moet vooral niet te veel missen Dithje. Rinze sliep in de kinderwagen meer dan in de wandelwagen... Maar goed hij wordt ook ouder ;) !

Deel Deze Pagina