Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Idd hoe ouder ze worden, hoe boeiender het is voor beebje om alles te zien ;)!

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pippo, hoe is het bij jullie?? Lekker een draai weten te vinden?

@ Dithje, ow die inkopen, haha. Gelukkig heb ik dit jaar mijn ouders weten te strikken. Hier gaat alles goed. Geniet ontzettend van onze kleine meid. Ik werk weer sinds 2 weken. Had nog ontzettend veel vakantie. Tis weer even wennen, vooral het vervoer van Isa naar de oma's. Verder is het op het werk heerlijk. Een dag met Isa is vaak intensiever, haha. Daar heb ik tenminste mijn pauzes op tijd;)
    Hoe is het trouwens met jullie lekkere mannetje? Las dat hij het adenovirus heeft gehad en even opgenomen is geweest. Isa heeft het ook gehad en met haar ook in het zkh geweest. Ze wilden haar wel houden daar maar gingen haar dan alleen observeren. Nou deze mama vond dat ze dat thuis ook wel kon;)

@ Sam, meid hoe gaat het met Rinze?? En natuurlijk jullie lekkere meid Jildou? Wat las ik een derde??

@ Laetitia, meid had zo tussendoor gelezen dat je weer zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van. Alles goed verder? Je eerste echo al gehad?

@ Es, meid wat heb ik allemaal gelezen over jullie meisje. Hoe gaat het nu daar? Merken jullie al goed verschil na de operatie. Goh jullie hebben al behoorlijk wat voor jullie kiezen gehad.

@ All, zal binnenkort eens een foto spammen van ons mooie meisje.
    Ow ja en Isa slaapt wel in de wandelwagen. Ze vind het geweldig als we naar buiten gaan of boodschappen gaan doen. Ze kijkt haar ogen uit. Maar als ze moe is dan slaapt ze ook heel makkelijk. Ze wordt vaak wel wakker van die grote warmtegordijnen in de winkel, hihi.
    Dan trekt ze zo'n gekke bek.
    Hier trouwens een meisje die bijna niet slaapt overdag. 4 keer een half uurtje om precies te zijn, haha.
    Ze slaapt s'nachts wel maar nadat ze een paar weken geleden flink ziek is geweest is ze even haar ritme kwijt. Volgens mij begint ze hem nu pas een beetje terug te krijgen.

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie Marsim! Ben heel erg benieuwd naar een foto van Isa :)
    Hoe is het met jouw bekkenklachten dan? Lastig he weer werken en dan vooral een ritme vinden?
    Joh Isa ook het adenovirus gehad :( Wat een rot virus is dat toch! Je hebt gelijk hoor, observeren kan je thuis ook wel. Als ze dat bij ons hadden voorgesteld had ik Luca ook weer meegenomen. Helaas was het bij ons iets anders...

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim: Met Rinze gaat het eigenlijk eindelijk heel goed. Vrolijk manneke. Alleen s nachts is hij vaak nog een drama. Vaak 2x of 3x s nachts eruit voor hem en dan 2x voeden en als ik pech heb, komt Jildou ook nog tussendoor even langs ;) .. Afgelopen nacht was een topnacht in vergelijking met de afgelopen weken dus hopelijk komen er meer van zulke nachten, ook omdat ik over 2 weken weer aan het werk ga. Maar 2 dagen weliswaar maar toch wel fijn dat ik wat kan slapen s nachts ;) ! Verder gaat het met Jildou super. Ik geniet volop van haar en heb elke dag wel een paar keer dat ik denk goh wat ben je een heerlijk meisje :D Zo wilde ze haar tasje inpakken voor de oppas gister. Dus ik zei tegen haar, pak maar even 3 luiers. Ik denk ik ben benieuwd wat ze doet. Komt ze aanzetten, sjoch (=kijk) 3 luiers ;) ! Nou hoe trots je dan als moeder bent :D Hihi :D !!
    Ooh ja, een derde ;) .. Ja die willen we wel heel graag, maar goed, nu nog even niet. Ben zelf ook geen voorstander van zo snel weer zwanger worden, ben zelf van de 9 maanden ontzwangeren en die had ik bij Jildou ook echt wel nodig en ook nu merk ik dat ik nu pas weer wat mezelf word. En ach ik ben 26 dus kan nog wel :D ! We zien volgend jaar of over 2 jaar of 3 jaar wel weer ;) OFtewel we zien wel :p .. Ik vind dit zo ook wel even druk genoeg. Over 2 jaar gaat Jildou naar school en dat is ook wel eens even fijn misschien ;) !!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie: Hihi wij slapen tegenwoordig ook wel met z'n 4en in ons bed :p !! Maar goed, hier liever geen hele nachten bij ons in bed, maar er zijn uitzonderingen ;) !! Maar moet zeggen dat het hier weinig gebeurd is. En je hebt wat dat betreft helemaal gelijk. Heb ook liever dat ze bij me ligt en ik door kan slapen dan 100x op en neer moet lopen ;) !

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh Dithje, gave auto! Was ik gister vergeten te zeggen. Stoer hoor, zo'n snel racemonster :D Hopelijk slipt deze niet op de snelweg dan ;)

Marsim, welcome back! Leuk om weer wat van je te lezen. Ben ook wel benieuwd naar Isa :) Ze is gewoon nieuwsgiereig zeker, wil niks missen. Misschien dat ze daarom zo kort slaapt :D

Dithje, L yvia sliep ook niet zo graag in de wagen. Sinds we haar op haar buik legden wel, maar nu kukelt ze sinds ze omhoog komt en 'tijgert' steeds bijna over de rand heen, dus dat doen we maar niet meer zo veel ;)

Pam, ik heb je gepb't.

Hier: net nog even 2 nieuwe koffers gaan halen. We hadden net de goede maat niet. 2 kleine, maar daar kreeg ik niet alles in en 2 supergrote, maar als ik die volstamp zijn ze weer te zwaar... Dilemma, haha! Nu dus een tussenmaat gekocht, hopelijk gaat alles erin. Ik ga zo maar even beginnen met pakken :p

Liefs Elea

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lijkt me een hectische bedoeling Elea met 3 kleine kinderen zoveel te reizen. Diep respect!! En heel veel plezier en succes gewenst!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Sam, ik vergeet steeds te zeggen (beetje laat hoor)
    Jildou is even groot en even zwaar als Ymke! Dan kan ze binnenkort wel in een rodi hoor! Die is vanaf 15 kilo!

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik heb vandaag bij djesslyn een staartje gedaan:D zo'n klipje in dr haar van mezelf. elastiek doe ik nog niet or.
    zal ff foto op de comp zetten..

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    bubsie er zijn hele leuke baby-haarspeldjes te krijgen he? Wist je dat?? google maar eens... staartjesenstrikjes.nl geloof ik..

Guppie ooh dank je :D !!

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh wat leuk Bubsie! Ben lichtelijk jaloers. Hier heeft haar hoofdje nog het meeste weg van een biljartbal :)

Je raakt er wel aan gewend hoor Sam. En ik ben een lichte en snelle pakker. 2 Middelsize koffers voor 2 volwassenen en 3 kids. Niet verkeerd toch!
    Ohja, mooie kolf van Difrax zeg! Ik vraag me af hoe sterk hij is. Ik heb zelf de dubbele van Medela en da's misschien niet zo ergonomisch verantwoord als deze, maar echt een superding! Wat zijn ze alleen duur he...

Elea

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Elea: je hebt pb-tje terug! :D hihi

Over t in bed slapen, ik snap jullie argumenten wel hoor maar ik wil t dus absoluut niet! geen nacht.. ten eerste slaap ik dus niet puur uit angst dat er wat met m gebeurt;) maar ook omdat mijn nichtje dus jaaaaaren voor strijd heeft gezorgd bij hun thuis omdat ze absoluut niet wilde slapen en al helemaal niet in haar eigen bed.. en dat heeft me zo afgeschrokken dat ik dus liever 100x loop..

Wel grappig om dan te merken dat t echt per persoon verschilt. de ene doet iets op een manier en hun kindjes reageren daar op een bepaalde manier op en bij andere kan dat totaal anders uitpakken..

Over de feestdagen.. ik heb er zin in!!! :D Vrijdag kadootjes uitpakken bij mn oma en erna lekker met de buurtjes een avondje van gourmetten en spelletjes. Eerste kerstdag mag Brayden in zn 5 delige pak naar t kerstdiner bij mn ouders thuis.. dan tweede kerstdag kerstlunch bij mn schoonouders en erna grillen bij een oom die dan jarig is.. en er is bij ons ook een derde kerstdag omdat mn moeder dan jarig is ;)

Dan ff bijtanken :) en oud en nieuw weer zon lekker dagje! En vriendlief is alle dagen lekker vrij wat nogal apart is door zn 5ploegendienst! toevallig dit jaar alle mogelijke feestdagen die we wilden vieren met de kleine man is ie gewoon lekker vrij.. echt heerlijk! :D

En dan als t even meezit 1 januari bedenken wat ik met al die miljoenen ga doen...... *droomt* ;):D:D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké :D Je bent het gewend, dat scheelt :D !!
    Ja die kolf is best duur idd.. Ik heb gewoon een avent handkolf ;) . Maar goed die heeft z'n geld iig wel opgebracht :D !!

Strikjes/ speldjes etc.. Denk niet dat RInze me dat in dank af neemt :D Helaas ook te weinig haar :p !!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ooooh een staartje.. TE cute!!! :D

Zou bij Brayden ook makkelijk kunnen maar dat zal ik dat arme kind maar niet aandoen.. ik heb trouwens wel al heel vaak zn haar moeten knippen ondertussen.. anders stort zn kuif in! whahaha
    Maar nu is ie dus op zn lange haar op de bovenkant zo goed als kaal.. :$

tis dat zn kuifje zo cute staat vooral dat blonde haar met die blauwe kijkers.. anders zou je zo denken dat we hele extreme ouders zijn die nu al een hanenkam scheren bij ons kind!:p

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    komt tie....

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooooh skeeetsje :D Wat een poppie :D Prachtig :D

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en vanavond tijdens t eten:D

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam zal s kijken op die site

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bubsie, super! Hier haar van ong 2 mm, nog net geen staartjes (haha).

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bubsie, mooie leuke foto ;)!

Deel Deze Pagina