Teveel om terug te lezen (doe ik later wel..) Anissa is nog steeds snotverkouden en moet veel hoesten. Krijgt nu af en toe bisolvon. Ze wilt alleen echt niet dat ik aan haar neusje kom maar zal toch af en toe moeten. Iemand een tip wat ik evt op haar neusje kan smeren? Is nl helemaal schraal nu en snotjes worden natuurlijk steeds helemaal hard. Ze heeft steeds beetje verhoging en is niet helemaal fit. Haar gisteren wel naar mijn ouders laten gaan maar vandaag vrij genomen zodat ze niet naar het kdv hoeft. Morgen gaat ze dan wel weer naar mijn ouders want dan kan ik geen vrij nemen. Nachten gaan nog steeds hetzelfde... Dametje maar haar guitige gezichtje en funkie haartjes :
Helaas wilde de foto's niet zoals ik in mn hoofd had maar heb er toch wat van gemaakt.. hihi Bekijk bijlage 116846 tadaaaaaaa
Oooh Pam, wat schattig! Super lief kaartje hoor!! Dankje, en dan te bedenken dat ze eerst "achter" lag met op de buik liggen.. nu lijkt het alsof ze nooit wat anders heeft gedaan, haha
Helaas wel Pippo... Moest straks weer even naar de tandarts. Mijn voortand (stifttand) is weer eens afgebroken.. Gelukkig is mijn zusje thuis en kan die dan eventjes op anissa letten.
Wauw, gaven foto's van jullie ukkies. En CreaBea hoor, Pam. Haha (b)engeltje Brayden... Scahtiig hoorr. En wat hebben jullie ukkies veel haar Leuk hoor, ik wil ook wel eens een keer een kind met haar Nou meiden, ik ga zo weg. Als ik jullie niet meer spreek, fijne dagen! Oh en Dithje... Het zijn toch 3 koffers geworden hoor, ook nog een kleintje voor L yvia erbij Die luiers en doekjes namen echt teveel ruimte in... Maar al met al niet slecht dacht ik zo Liefs Elea Ps. Je hebt weer een pb-tje, Pam!
@ moederk. wat leuke foto. @ pam. ook heel leuk die foto kaart!!!! @ moederk, sterkte bij de tandarts. bah...
zo ik ga ff mn auto sneeuwvrij maken djesslyn slaapt nog wilde ze eerst niet. had dr slaapzak die als enige goed past gewassen dus die was nog nat en dus zonder in bed gelegd. blijkbaar gaat dat niet meer want ze was alleen maar aan het mieren en huilen dus toch maar andere aangegeven en nu slaapt ze dus.... hihi heeft ze van dr moeder stuurde john net. haha nou ben weg tot vanavond misschien. doei doei
Elea, veel plezier op reis en geniet ervan! En euh hier ook nooit kids gehad met veel haar...wat kleine sprietjes ! MoederK, veel succes bij de tandarts! Bubsie, veel plezier! En ach ze moeten toch iets van de mama hebben dan alleen maar het mooie uiterlijk !
Guppy, van harte! Zo weer naar ha, ze blijft weer rochelen en hoesten. Assistente vond het toch nodig om dokter te laten luisteren.
Dankje dames Marj, succes bij de dokter! Hopelijk gaat het snel beter met haar! Anissa heeft van de dokter bisolvon kind gekregen, heb wel het gevoel dat het wat losser is gaan zitten bij haar. Hij wilde geen ab (o.i.d) geven want dit virus is daar volgens hem imuun voor....? Guppie, gefeliciteerd meid!!
Pampillo, wat een geweldige foto's! MoederK, wat super dat ze nu zo op haar buik ligt joh! Echt goed om te zien! Vigo had nog iets stoms. Hij lag echt bijna op zn buik, echt nog het allerlaatste hupsje. Zn hoofd zat al wel rechtop zeg maar. Je zag hem echt denken, wow shit maar dit vind ik niet leuk! En hij rolde weer terug. En ook niet nog een keer proberen natuurlijk...
Guppie, grappig he als je het net niet ziet doen ! Hier ook veel pogingen maar doet niet verder ! Verwacht het ook niet eigenlijk...andere kids hebben dat nooit gedaan !
Meiden.. heb geen puf om terug te lezen, sorry!!! Hectische ochtend gehad.. druk druk druk. Moesten met Naomi voor controle terug naar de KA! In principe was alles oke en kunnen we zo doorgaan, maar helaas heeft de operatie niet 100% effect gehad! Helaas zal het voor 40% slecht blijven totdat ze er echt helemaal overheen gegroeid is, en dat kan tot 1,5 jaar duren.. We moeten er dus op deze manier mee zien te leven.. Gelukkig is het wel verbeterd ten opzicht van voor de operatie natuurlijk en daar zijn we al erg blij mee! Maar ook de KA had gehoopt dat het na de operatie beter zou gaan als dat het eigenlijk gaat. Dus echt tevreden is hij ook niet echt.. Het enige wat hij wel zei was; ''Normaal zeg ik dit NOOIT.. Maar bij Naomi hoop ik dat ze snel van die rot melk af is! '' Ja dat hopen wij al bijna een half jaar.. en de tijd gaat al zo snel haha! Al is het met fruit ook k*t!! is ook veels te dun.. spuugt ze ook weer volop uit.. zelfs verdikt met nutriton en liga! Het enige wat ze binnen houd is groente.. Maar goed.. daarna dus boodschappen gedaan, bij thuiskomt alles opgeruimd en Naomi de fles gegeven en op bed gelegd.. die ligt nu al heerlijk een uur te slapen! En nog even een foto spammen! Van ons ondeugend boefje..
En weer terug. Opnieuw ab kuur gekregen. Weer longen niet helemaal schoon + neusje vol. Pff, wordt er moedeloos van. Elea, hier ook geen babies met weelderig bosje haar (en dan valt dat blonde haar ook nog niet op). Zo naar de kerstinloop op kdv en bso!