Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de Lief! slofjes zijn binnen! Ze zitten perfect. Ik heb maat 6-12 maanden genomen en daar heeft hij nog ruimte in om te groeien... Volgens mij was het Elea maar zeker weten doe ik het niet 8):)

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pam, die gevoelens voor een volgende blijven ook komen nadat je 3 kleintjes hebt ;) echt als het aan ons lag (en ja dat ligt het ook) dan zou er ook nog een vierde komen. Maar realistisch gezien ... helaas niet.

Ik heb nu al van die hormonale buien dat ik er zo voor zou gaan. Ik mis ook het zwanger zijn, een beebje in je buik voelen, zelfs de bevalling maar vooral zo'n klein warm net geboren lijfje tegen je aan.

Priceless.

Doet mij gelijk denken aan Leatita; hoe gaat het met je zwangerschap?

Es, megabalen.

Ik ga de keuken in, iets lekkers maken voor ons en de jongens gaan zo naar bedje. Heerlijk een lange week vrij met zijn allen.

Oh Guppie: je kids hebben inderdaad een goede smaak, mijn favo produkten/merken.

xxx

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    aaaah koekie schatig zeg!!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    woooooh dithje!!! die luca slaapt!!! ben jaloersss

ik ben ook op zoek naar sloffen.. iemand een tip??

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtige foto's!!

En slapen??? Nou s nachts is het al een drama, maar overdag slaapt hij ook niet veel.. Ik vind ook dat Vigo dan nog veel slaapt :D Zoveel slaapt Rinze eigenlijk nooit en ook nooit gedaan.. Hij is nu ook alweer vanaf 2 uur wakker en vertikt het nog om te gaan slapen!!! Ligt nu in bed te krijsen :S Ik weet het ff niet meer en ben het ff spuugzat!

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik hou altijd een max van 2 uur wakker aan,werkt hier echt goed

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    he balen Sam!!! :(

ik zit ook al vanaf 7u met een sacherijnig op schoot.. erg vermoeiend!
    zelfs in bad zette ze het op een brullen :(

8. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dan ook een slapertje als ik dat zo lees, Bram slaapt van
    08.00 - 10.15 uur,
    van 12.15 uur - 14.15/14.30 uur
    van 17.45 - 19.00 uur,
    21.00 - 23.00 uur dan gaat hij om 23.45 uur naar bed tot de volgende morgen 07.00 uur.

Vandaag zelfs twee keer wakker moeten maken voor de fles, om 15.20 uur en om 19.10 uur, meneer sliep nog....

9. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ene of andere dag scheelt wel, soms blijft hij tussendoor best lang wakker, andere dag is hij moe na 1,5 uur. Geeft dat goed zelf aan, wrijft in zijn oogjes en wil dan zijn fiep.

10. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Koekkie, ook een Joyeux Noël voor jullie! Mooie foto's van jullie meisje.

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Herkenbaar J2J! Luca geeft ook heeeeeel goed aan wanneer hij moe is en naar bed wil. Hij begint dan echt te jammeren/huilen en wrijft in z'n oogjes.

He bah Sam wat naar dat Rinze zo aan het krijsen is. :( Knuffel!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry dames, ik houd het even kort, wel bijgelezen maar geen puf. Word zo moedeloos van Rinze zo nu en dan... Hij heeft vanochtend 3 kwartier geslapen, vanaf 7 uur en vanmiddag ook 3 kwartier en verder wakker.. En als hij dan vrolijk was.. Neej vanaf 5 uur tot net alleen maar gehuild.. Nu heb ik het weer gewonnen met borst ;) Maar goed, bleagh..
    Wil wel ff tegen Es zeggen, wat balen dat de operatie niet goed geslaagd is :( !! Hopelijk snel op vaster voedsel!!! You gooo Naomi!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dit doet Rinze ook, en hij gaat aan z'n hoofdje zitten krabben... En als je hem dan in bed legt, ook al zijn de ogen zo goed als dicht begint de ellende van krijsen meestal :S !

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Raar dan toch Sam? Je zou toch zeggen dat hij dan als een blok in slaap moet vallen? Hmmm.... Heb het echt met je te doen meis, dikke knuffel!

15. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, ik sluit me bij de woorden van Dithje aan.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    dank jullie wel... Ja wij snappen het ook niet hoor.. Het wordt tijd voor rust en ritme weer... Dat heb je nu Kor vakantie heeft.. Even daar heen even dat doen.. Allemaal anders dan normaal... Daar reageert hij dan toch wel op denk ik. Bij Jildou was dat nog veel erger, maar goed daar wisten we het van.. Hij had hier in het begin geen last van..

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dat zal het dan wel zijn Sam dat hij toch die 3 r's nodig heeft. Wel lastig, maar zeker wel verklaarbaar waarom hij nu dan zo overstuur is. Lastig? Absoluut! ;)

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    lange drukke dag vandaag op het werk, morgen gelukkig maar van 8 tot 12, lekker op tijd klaar.

Heb mooie foto`s/kerstkaarten voorbij zien komen! echt schattig allemaal!

Hier ook al kriebels voor een tweede! Als Jayden 1 is willen we weer gaan proberen.

Jayden slaapt overdag ook niet veel. Denk zo`n 3 uurtjes in totaal. Maar snachts slaapt hij wel heel goed..

knuffel voor allemaal!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja een andere verklaring kan ik er niet voor vinden.. Morgen gaat hij dan verder ook maar even nergens heen...

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, als dat het idd is, dan kun je er rekening mee houden, maar wat Dithje ook zegt, vervelend is het wel. Hopelijk doet een rustige dag Rinze morgen goed.

@Goldy, hoe is het met je schoonvader, met Kerst nog in het ziekenhuis? Lekker dat je morgen op tijd klaar bent met werken.

Deel Deze Pagina