Koekie, hier mag 4e ook zo komen (gevoelsmatig, niet reëel. Ik mis het zwanger zijn ed ook)! Maar ja, medisch gezien onmogelijk. Heb wel het geluk niet te hoeven nadenken over anticonceptie! En mocht het spontaan lukken (kans 1 op 1 miljoen oid, is in 11 jaar niet gelukt), dan welkom! Sam, heb met je te doen. Zie je het werken wel zitten?
Marj: met ups en downs.. Heb er wel veel zin in, even wat anders dan een brullende baby Neej dat is niet lief van mij want dat valt wel mee .. Rinze is een poppie !! Maar die nachten breken me wel aardig op en dat zal niet altijd even makkelijk worden in combi met werken. Maar goed, we pakken maar wat extra slaap wanneer dat kan en dan hoop ik dat ik niet binnen een maand in de ZW zit...
hier toch wel een goede slaper.(heeft ze van papa) wel minder maar nog goed te doen. sinds ze in slaapzak ligt gaat ze smiddags lekker slapen. om 8 maak ik haar wakker voor de borst dan leg ik haar terug en ga ik douche normaal sliep ze dan tot uur of 11 maar nu slaapt ze denk net een uurtje nog dus rond 10 uur is ze wakker. dan krijgt ze tegen 11ven een hapje 12 uur bv en daarna naar bed. (das meestal zo rond half 1 1uur en dan slaapt ze tot uur of 2 half 3. dus ongeveer 2 uurtjes.soms valt ze om 5 uur in de box nog ff in slaap maar das maar half uurtje en dan is ze de rest wakker tot half 8 8 uur. dan slaapt ze tot de volgende morgen. dus overdag ongeveer 3 a 3,5 uur. maar voorheen sliep ze alleen smorgens en de rest van de dag wakker. maar sinds ik ze in dr slaapzakje leg gaat ze smiddags ook ff slapen. vanmiddag: ff naar de verjaardag geweest van mn broer. en ging daar over dat de kids vroeger maar alles goed vonden. komt omdat ik zei dat djesslyn er niet tegen kan als ze bij iedereen zit en ik het niet wil. toen zij mn moeder nou vroeger deden we dat ook or. nergens last van. dus ik meteen. nou ik wel! jullie merken het niet s avonds ik zit met de ellende! twas gelijk stil. zie beetje tegen kerst op. mijn ouders kunnen zo druk doen en maar aan dat kind trekken dat ik er een beetje gek van wordt soms. maar goed we zullen zien hoe het gaat.
Bubsie: Goed van je hoor!! Toppertje!! Hier zie ik daar ook wel wat tegen op. We gaan naar mijn ouders zaterdagmiddag en eten daar.. We zijn met 10 volwassenen en dat is voor Rinze ook wel druk maar goed, wie weet gaat het wel hartstikke goed. Ik voed iig wel even boven zonder drukte om ons heen.
Ik heb ff niet alles teruggelezen, heb ff geen fut voor.. @Sam: ik herken t ook wel hoor! vechten tegen zn slaap, doet brayden ook heel erg alleen dan gelukkig wel overdag en snachts niet.. al wrijft ie nog zo en is ie zooo bekaf.. op bed neerleggen hoeft echt niet, heeft totaal geen nut! krijsen, drama en hij wordt er zelfs weer wakker van.. en heeeeel chaggo! Hier ga ik dan dus met m zitten, pink in zn mond (speen pakt ie niet ) en dan wieg ik door mn heupen en benen te wiebelen zeg maar.. en dan is t ook krijsen! soms wel een kwartier non stop maar zodra ie dan die pink pakt zakt ie weg.. hij geeft nooit in een keer op! maar uiteindelijk win ik t dan en als ie dan bij mij ligt slaapt ie overdag wel! Verder slaapt ie hier amper overdag, denk hooguit een uurtje in hazenslaapjes en soms iets meer als we gaan autorijden of als ie toevallig in de wagen in slaap valt.. maar uit zichzelf absoluut niet! Maar aangezien ie eigenlijk altijd vrolijk is en snachts goed slaapt hoor je mij niet! Ik heb zelf tzelfde probleem.. ik slaap t best smorgens.. snachts kan ik eigenlijk beter wakker zijn, voel ik me 10 keer beter dan wanneer ik net mn bed uit bed (logisch he?! ) Ik heb trouwens net ff 22 bakjes groente gevuld voor meneer! 6 wortel, 5 sperziebonen en de rest bloemkool.. En Brayden was net ff helemaal uit zn doen, wilde niet slapen heeeeel erg verdrietig! en t typische.. spul op zn tandjes en meneer slaapt nu dus wel he. terwijl ik toch niet echt tandjes voel ofzo.. Zou een tandje dwars kunnen zitten ofzo? of niet door willen komen? hij heeft er nu al zon tijd last van en of t tandjes zijn weet je natuurlijk niet maar t is toch raar dat ie dan alleen slaapt en rustig is door die druppels :S (gebruikt ze trouwens dus ook niet elke nacht!)
Guppie, hier is beebje gemakkelijk 3u na elkaar wakker..ik zie dat Vigo snel na een u al in bed ligt..misschien dat hij meer behoefte heeft aan ontdekkingen nu..? En daardoor moeier word...niet?
Sam; Tis niet makkelijk meid! Knuff Vincent Ajax aan het kijken en ik in Naomi haar baby-album bezig! En tegelijkertijd beetje pc-en natuurlijk! O ja en nootjes eten Naomi slaapt eindelijk, die heeft 30 min liggen brullen.. zijn geloof ik wel 100x heen en weer gelopen, maar vertik het om haar weer uit bed te halen zoals ik van de week wel paar keer heb gedaan, dan zit ik helemaal met haar op tot 11 uur.. Nu is het stil godzijdank!
Yep! Heb met de KA afgesproken dat ik haar overdag er maar 1 keer in leg.. en de nacht voorlopig nog totdat ze van rug naar buik kan draaien.. Hij zei dat we dan kans hebben dat ze zelf haar slaaphouding gaat bepalen dus misschien wel op haar buik of zij en ze dan ook beter af kan zonder puck! Maar dat is afwachten.. Tot die tijd blijft ze erin liggen.. zeker de nacht, zonder is DRAMA!!! helaas
Heb ik net 2 nieuwe speentjes gekocht 3 dagen geleden, wil mevrouw al 2 dagen geen speen meer!!! Ze houd stijf haar mond dicht als ik hem erin wil doen, of spuugt hem alla minuut weer uit! Soms vond ik hem wel erg handig die speen, mja als ze hem niet meer mot..
Haha Es, nou ik zou zeggen, niet meer aanbieden, ook geen gedonder meer !! Van mij mag Rinze hem ook afschaffen !!
Nee net huilde ze ook, wil ik hem geven, maar nee hoor! Ze wil hem echt niet meer.. nou ja dan niet.. prima dan!! Ik heb trouwens net voor het eerst haar 2 tandjes gepoetst toen ze in bad zat! Ze vond het maar viesssss hahaha
Pippo en dithje, ik denk dat ik Vigo maar wat langer wakker ga houden idd. Even wachten op vermoeidheids signalen. Ik hield gewoon het oude ritme aan, maar sinds het sprongetje werkt dat niet meer. Wel logisch ook. Ga het eens aanzien! Over het slapen, ik snap wel dat er beebs zijn die minder slapen, maar als een baby overdag de helft gaat slapen dan dat hij eerder deed en ook huileriger is, is er natuurlijk wel iets "aan de hand". Was verder niet bedoeld om iemand de ogen uit te steken hoor. Ik ben ook erg van de rust en regelmaat, hoe saai dat ook is voor mezelf. Het werkt wel goed. Mijn voorraadje is nog aangevuld met clarins oogschaduw en een flink rituals pakket, fijn dat mensen zo goed begrijpen wat ik fijn vind Rustig avondje, door de sneeuw, maar mij maak je ook niet blij met een huis vol mensen.
Es, ok idd dan nog maar even afwachten...en van het speentje...neemt ze die oude niet meer of die nieuwe?
Guppie, fijn dat je voorraad wat aangevuld is...heb je fijne verjaardag gehad? Hier mijn schema: 06u30 of 7u BV 06u45 of 7u15 terug slapen tot 11u15 of 11u30 (soms ook later) 12u groentepap met nauwelijks nog 1 borst erna 14u15 of 14u30 slapen tot 16u of iets later 16u30 BV 20u BV 20u45 of 21u in bed (is te zien hoelang hij drinkt) en de nacht in Och en J2J, heel erg lief van je man zeg...leuke kerstcadeau...zou ook huilen hoor !