Meiden een druk dagje achter de rug. Ga morgen alles proberen bij te lezen. Vandaag dagdienst gehad, morgen en overmorgen avonddienst. Dus ik kom zo nu en dan even langs vliegen. Slaap lekker allemaal en kindjes SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTT, hihi
Lieve meiden en babies, Slaap allemaal lekker & lang (daar gaan we toch voor) Schema overdag: Niet echt regelmaat qua slapen, alleen qua voeden - om de 3,5 uur een fles -. Hier ook een meisje dat overdag (nog) best veel slaapt en eigenlijk altijd vrolijk is. Enig moment van piepen is als de fles niet snel genoeg komt (ons dikkertje is niet voor niets een dikkertje). Echt de derde is de meest relaxte van de groep. Gelukkig maar want het is al druk genoeg met 3 kleintjes (eigen keuze dus eigen schuld). Maar wat een lekker stel al zeg ik het zelf, zoveel liefde. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Ok de wijntjes gaan kletsen. Bed tijd! Tot morgen. x
hee meiden lees zo even bij. Ik wil deze kinderstoel kopen, iemand ervaring, of denken jullie dat het wat is? Kinderstoel Dila - Kinderstoelen - Wonen xxx
Eline, het lijkt mij zo'n namaak chicco. Kan je niet opzoeken of het ergens in de buurt wordt verkocht? Kan je even voelen enz. Namaak kan prima zijn, maar het kan ook zijn dat het uiteindelijk net niks is en dan is het zonde...
Goedemorgen! En Koekkie hoe was de nacht? Noelle vandaag 5 maanden! Geen ervaring mee Eline! Heb je een leuke verjaardag gehad Guppie? Hier; vanavond begint bij ons de kerst met het traditionele kerstavond maal bij mijn moeder en haar man. Heel gezellig want mijn stiefbroertjes en hun vriendinnen komen dan ook, een van de weinige keren dat we echt met z'n allen zijn.
Eline, ga je deze kleur ook nemen ? Koekkie, gefeliciteerd met de 5de vermaanddag van Noelle! Hier was beebje gisteren 5 maand...
Koekkie yehh, noelle 5 maanden Dithje veel plezier vanavond, gezellig Hier, ben nog steeds pissig op mijn schoonmoeder. We zouden er al smiddags heengaan, zei ze ook nog gisteren nou als je ons niet wou zien had je dat 2 maanden geleden moeten zeggen. Alleen maar omdat ik niet naar dat apostolische gebeuren wil, pfff Heb mijn buik vol van dat mens:x
@Dithje, zekers! Mensen gingen mooi op tijd naar huis ivm sneeuw en een aantal mensen kwamen ook niet, dus ik vond het mooit rustig! Zie ze allemaal wel op mn moeders verjaardag, 2e kerstdag. Nog clarins oogschaduw gekregen en een flink rituals pakket dus ik voel me echt een luxe poppetje nu Veel plezier alvast vanavond! Ach ja dat kerstgedoe, je hoort iedereen erover (nou ja, bijna iedereen). Wij houden eerste kerstdag lekker voor onszelf, daar komt niemand aan. Niet dat we nu grote plannen hebben, maar als de kids groter zijn wil ik wel een traditie van naar een musical en uit eten ofzo. Met egoistisch zijn raak je soms wel mensen kwijt (irritante schoonfamilie bijvoorbeeld, maar dat is een lang verhaal), maar voor ons werkt het. 2e kerstdag zitten we wel de hele dag bij mij ouders met mijn hele familie, dus alsnog wel een familie feest. Wat doen jullie met oud en nieuw trouwens? zit er nog iemand in de sneeuw? Ik zie de sneeuwgrens echt langs zwolle schuiven op buienradar. Wil straks nog even snel naar de winkels, dus hoop dat het erlangs blijft en niet erover!
Gefeliciteerd met de ver-maand-dag + 1 van Kyento Pippo! Joh wat is dat dan nog weer voor rare opmerking Eline? Sjonge zeg... Is toch logisch dat je tijd met je gezinnetje wilt doorbrengen! Kerst; ik wil ook per se een dag voor ons gezinnetje en dat wordt dit jaar 2e kerstdag. Heeft mij ook veel commentaar opgeleverd hoor, met name van s-familie kant. Lekker boeiend... Het is ook extra lastig omdat mijn ouders gescheiden zijn en er maar 2 kerstdagen zijn Kerstavond is altijd bij mijn moeder en normaal gesproken dan een van de kerstdagen bij mijn vader en een bij mijn schoonouders. Dit jaar dus s-familie en mijn vader en broertje hier op 1e kerstdag zodat we 2e kerstdag alsnog met z'n drieen zijn. Nog geen plannen voor oud & nieuw Guppie. Jullie? Wij gingen meestal stappen, maar ja... Zijn nu dus een beetje zoekende wat te gaan doen 8)
Sorry ff geen puf om te reageren...Wat een nacht weer.om half 1 huilde hij alweer om 10 uur had hij nog gedronken dus honger was t niet.heb m bij ons gelegd en heeft tot half 4 geslapen.toen wakker, gevoed en toen eigen bed weer in.half 5 weer huilend wakker.verschoond,knuffel en in zn bedje.hoorde ik zn speen vallen maar dacht laat maar even.maar goed ook, hij heeft tot kwart voor 9 geslapen!hij kan het wel maar blijft bijzonder!
@Dithje, wij zijn al 3 jaar zoekende Wil niet nog een keer naar mijn ouders, aangezien broertje en zusje andere plannen hebben. Met vrienden is ook geen succes, want allemaal kinderloos. Kennissen met kinderen vind ik mwah, heb het er niet voor over om daarvoor midden in de nacht te gaan rijden. En met buren hoeft voor mij al helemaal niet. Ik ben dus echt niet een typje dat het met iedereen gezellig kan hebben Wij wachten nog naarstig af tot iemand in onze vriendenkring eindelijk eens kinderen krijgt! Denk dat we gewoon thuis blijven, kan Vigo gewoon doorslapen en maken we Ymke wakker om 23:00 ofzo.
Kerst; Vanavond zijn we lekker met z'n 3tjes.. Al You Need Is Love kijken!! 1e kerstdag 's middags naar mijn moeder, en 's avonds naar me vader die gaat lekker voor ons koken 2e kerstdag gaan we naar me schoonouders, komen me schoonzusje en zwager ook met de kleine dus wel gezellig! Oud & Nieuw; Gaan we naar vrienden, zo'n 15 man bij elkaar.. Naomi gaat gewoon mee en ga ik daar proberen te laten slapen in haar eigen camping bedje, Mocht het echt een drama worden kunnen we gewoon naar huis.. En er zijn nog meer kindertjes.. We hebben namelijk meer vrienden met kids Eline; Ik ben zoooo onwijs tevreden over de chicco stoel!! Ik heb hem gekregen van me schoonmoeder.. hij is onwijs duur.. geloof wel 120 euro.. maar hij is het ZOOO waard!!! Ze kunnen er al vroeg in, want hij kan helemaal plat! En hij is superrr makkelijk schoon te maken, en Naomi zit er gewoon graag in! De nep-kinderstoel die je laat zien, weet ik natuurlijk niet of het wat is.. maar ik ben altijd een beetje panisch voor die nep dingen.. geen goede ervaringen mee, ik wil daarom ook altijd het liefste HET merk zeg maar
@ Guppie, je mannetje alweer een beetje opgeknapt na zijn prikjes?? @ Dithje, met mijn bekken gaat het aardig. Heb s'ochtens nog wel last maar verder gaat het heel erg goed. Klein opstart probleempje dus, haha. Ow heerlijk jullie kerst begint vanavond al, leuk. Ik moet werken vanavond maar normaal begint onze kerst ook vanavond. Heb er een beetje de P over in. Hoe gaat het verder bij jullie? En.... Mooie auto hoor!! @ Sam, wat fijn dat het wat beter gaat met Rinze en je hebt een heerlijke meid als ik zo al die verhalen lees. Alleen die nachten grrrr. Hopen dat daar snel wat verandering in gaat komen want dit gaat zeker opbreken of niet?? Je komt in ieder geval heel sterk over, knap hoor! @ Elea, ja die meid van mij is idd veel te nieuwsgierig, haha. Ach ze slaapt over het algemeen s'nachts goed dus daar is ook wel wat over te zeggen. En jij lekker op vakantie las ik. Geniet ervan!! @ Bubsie, ow wat schattig dat staartje, haha. Die van mij heeft ook niet weinig haar maar nog niet genoeg voor een staartje. @ Kikkert, wat is chayenne toch een mooi kerstvrouwtje!! @ Eline, wat fijn dat er geen gekke dingen zijn uitgekomen mbt de bekkentjes! En wat een gedoe zeg met je schoonmoeder, grrrrr. @ Koekie, lijkt me erg moeilijk om na 5 maanden je kleintje naar een aparte kamer te doen. Wij hebben het vrij snel gedaan om dat Isa daar beter op reageerde maar met pijn in mijn hart hoor! En wat een leuke foto's van je meisje. @ Pam, wat heerlijk he om je kindje zo heerlijk te horen praten, brabbelen en pruttelen. Ik kan er uren naar luisteren. Moet er altijd ontzettend van lachen. En wat een super leuk kaartje zeg!! @ MoederK, wat een leuke foto van Anissa. Hopelijk knapt ze snel en beetje op. @ Es, wat rot zeg dat die operatie niet het gewenste resultaat heeft geleverd. Maar wat een lekkerding hebben jullie toch. Lekker boefie, hehe. @ All, vannacht super slecht geslapen. Heb de hele nacht liggen woelen. En toen ik uiteindelijk lekker lag toen ging de wekker voor mijn mannetje. Isa vannacht weer om 3.30 uur wakker. Ligt dan te pruttelen en te brabbelen in bed. Overdag vind ik dat heel leuk maar s'nachts, neh. Vanmorgen vlug nog wat boodschapjes gedaan want ik moet vanmiddag gaan werken en 1e kerstdag ook. Zal wel niet te genieten zijn op het werk want ik baal er ontzettend van. Maar ga er weer vandoor. Hoop op iedereen gereageerd te hebben. Tis weer flestijd!! Als ik jullie niet meer spreek. Hele fijne dagen en tot snel!!
Nou ik maak t officieel.. IK WIL VERHUIZEN NAAR LIMBURG! :x Weer alleen sneeuw daar tis gewoon oneerlijk hahaha Oh en Brayden krijgt voorlopig even geen worteltjes meer! Hij vindt het heerlijk maar de eerste keer dat ie t kreeg was t zon nieuw kant en klaar bakje en waren we net terug van vakantie.. ik helemaal gebroken tot op t bot zeg maar enige dat ik wilde was slapen.. ik kon niet meer! En toen heeft meneer dus totaal NIET geslapen! ja van 4 uur snachts tot 7 ofzo.. voorderest alleeeeen maar huilen. Dus was al niet gek op worteltjes maar t kon natuurlijk vanalles zijn.. dus gister mn vers gemaakte worteltjes gegeven.. en de ellende begon al met naar bed doen, HELEMAAL overstuur! hoesten snikken, zo erg dat ie zich ong. verslikte erin Wij m af en toe uit bed en steeds proberen want hij was bekaf.. uiteindelijk na tandendruppeltjes (?!) ging ie wel slapen.. Tot half 2.. raar dat ie snachts weer komt maar dat gebeurt wel s en slaapt ie erna door.. dus ach maakt t uit voeding gehad en hop terug.. tot half 6! :S kwam ie ineens weer.. dus ik was t eigenlijk al anti-wortel maar hop eruit en voeding gegeven en ik denk dan slapen we weer verder.. no problemo.. Ja dus wel, meneer was te wakker en niet in zn hum! huilen en lachen wisselde elkaar elke sec. af maar slapen?! ho maar.. 7 uur kwam J thuis van de nachtdienst en toen heb ik m nog maar weer een voeding gegeven (in de hoop dat ie dan aan de borst in slaap sukkelt) eerste keer in zn eigen bed leggen was DRAMA.. dus andere borst ffies en ff bij me laten liggen tot ie lekker sliep en ik daarna heel voorzichtig, zo min mogelijk bewegend m in zn bed gelegd.. En dat lukte dan eindelijk! en gelukkig sliep ie toen wel ff 3 uurtjes dus kon ik dat ook Ik weet er zijn ergere nachten maar hij sliep zo superduper goed! dat ik ergens denk dat ie niet kan tegen worteltjes.. tis me ff teveel toeval.. zo nu ff teruglezen
Sneeuw; Kom maar hierheen!!! hier ligt genoeg!!! Jaaa Naomi heeft net geprakte banaan op.. Heb alleen geprakt met de vork en dat ging beter als gemixt!! ga haar nu ff op bed gooien want ze ligt te mutsen..