@Pippo: Ik zie t ik zie t hihi Leuke fotoooooos! die met zn drietjes is ook echt cute zeg! @Koekie: fijn dat t zo goed gaat! en drie lijkt me echt niet niks.. Over kerstavond: Hier straks eerst kadootjes uitpakken bij oma! en we kregen te horen dat we de auto mee moeten nemen om t mee terug te nemen?! :O uhoh.. En vanavond gourmetten met de overbuurtjes.. We hebben zon geluk met hun! heel stom want we kennen mekaar eigenlijk pas een paar maandjes maar we wonen nu al 3 jaar tegenover elkaar! we zeiden wel s hoi maar daar bleef t altijd bij.. Tot de buurman in de zomer 's avonds laat zn tuin aan t bestraten was en J bij m ging kijken en toen een biertje aangeboden kreeg. Die twee raakte aan de praat en zijn echt maatjes geworden! roken allebei, en J rookt buiten of ik de schuur dus sindsdien als ie ging roken was ik m uren kwijt omdat ie dus met de buurtjes stond te ouwenelen! Ik vond dat niet altijd leuk dus ben s meegegaan naar buiten kletsen en sinds hun eind deze zomer aan t verbouwen waren en J daarbij ging helpen en ik dan ook maar die kant op ging theeleuten met de buuf zijn we echt vrienden! Dus beter is er niet he! de babyfoon heeft er zelfs bereik dus Brayden kan gewoon in zn eigen bed slapen savonds en ze zitten ook vaak bij ons.. lekker dichtbij, zo thuis en altijd gezellig! ben er helemaal blij mee! Over oud en nieuw: we gaan dus weer een leuke avond hebben met de buurtjes! spelletjes erbij en dat komt vast helemaal goed @Sam: t lijkt me wel heel moeilijk hoor nu nog zoveel gebroken nachten, heb je daardoor niet wel s gedacht van ik stop met de BV dan kan ik manlief er s uitduwen als Rinze wakker wordt?! Want er zijn momenten dat ik vooral dat moeilijk vond.. zeker als J bijv. nachtdienst had en ik daardoor er overdag ook alleen voor stond.. vond ik erg zwaar toen! Brayden heeft trouwens echt zn voetjes ontdekt deze week.. ik liet ze al steeds zien door tijdens t spelen met m zn beentjes wat omhoog te houden.. hij vond zn voeten altijd heel leuk om naar te kijken namelijk! maar nu pakt ie ze ook steeds meer zelf (en verdwijnen er dus ook magisch sokjes....... ) Echt heel leuk! Hebben jullie trouwens ook al zoveel speelgoed? mn kind komt er echt in om! en dan heb ik nog gerust 10 dingen compleet nieuw in de doos, klaarstaan voor als ie wat ouder is ofzo..
Ai Guppie dilemma's dus wat betreft vrienden en het niet hebben van kinderen. Ach, thuis is ook gezelli toch? Jullie ook van die gezellige plannen Es met de feestdagen! Fijn Marsim dat het beter gaat met je bekken. Wat balen joh dat je moet werken! Kan mij voorstellen dat dat niet de leukste bezigheid is op kerstavond en 1e kerstdag. Maar ja, wat moet dat moet he? Het gaat hartstikke goed bij en met ons! We hebben ons ritme helemaal gevonden ook qua werk e.d. In januari komt er wel een hele drukke periode aan qua werk dus dan ben ik benieuwd hoe alles gaat verlopen... Kan zijn dat Brayden krampjes krijgt van de worteltjes Pam, want worteltjes stoppen! Ik wist dat ook niet totdat Sam mij daarop wees. Luca kan er nu wel tegen maar in het begin zeer zeker niet! Super gezellig, leuk en dichtbij jullie vriendjes! Grappig he hoe zo'n vriendschap dan kan ontstaan terwijl je al zo lang bij elkaar woont. Voetjes; heel herkenbaar! Luca begon gisteren zelfs aan zijn teen te sabbelen Wat een vreemde nacht Sam. Wel fijn dat Rinze uiteindelijk nog lekker heeeft geslapen en jullie ook! Hebben jullie nog leuke plannen voor de feestdagen?
jaaa, mijn vader was hier net, en krijg de chicco polly safari kinderstoel van hem, heeft het geld al gegeven Echt super Pamp, ben benieuwd wat je allemaal krijgt van je Oma Marsim werkse vanmiddag, ik moet morgenavond en zondag overdag, behh Voetjes pakken, Kim ook sinds een paar dagen, en ook sokjes uittrekken Sam wat een nacht zeg, pfff. Gelukkig sliep ie uiteindelijk nog wel zeg Ik ga ff broodje eten met filet american en rosbief, hmmm xxx
Wat lief dat je ernaar vraagt Pippo! Gaat goed. Jukbeen, gelukkig, geen last meer van. Knokkels nog niet genezen/geheeld maar zit wel schot in. Vandaag eerste vakantiedagje van manlief he? Geniet ervan!
Pippo en Dithje, Vigo wil jullie even bedanken voor de tip. Hij vond het heerlijk, die extra speeltijd en ligt nu voor de 2e keer zonder mopperen te slapen. Heb hem ook in een gewone winterslaapzak zonder mouwen gelegd, ipv de dikke combisleeper. Nu kan hij ook zelf zn duim vinden. doe hem vannacht wel weer in de combisleeper. Eline, wat lief van je vader! Wij hebben die kinderstoel gebruikt toen we op vakantie waren en het is een fijne stoel hoor. Hij past alleen niet in ons interieur... Sam en Marsim, balen van jullie nacht zeg. Slecht slapen sucks! Sjips nou ben ik het weer kwijt, even teruglezen...
oh ja, Pampillo, Vigo reageerde ook slecht op worteltjes! Hij was onrustig en kon slecht poepen daarna. Die blijven voorlopig in de vriezer dus! Over een week of wat nog maar eens proberen. Wat heerlijk dat jullie zo goed kunnen met de buren! @Dithje, sja ik heb vooral van die beleerde vrienden die heel interessant met hun banen doen. Zijn lieve mensen hoor, maar van kinderen snappen ze niks En ik voel me snel te veel. Rinaldo heeft echt van die stapvrienden en behalve stappen en slapen doen ze niet zoveel. Met Ymke vond ik er altijd wel een weg in, maar nu met 2 kids vind ik het wel lastiger. Ach, we vinden onze weg er wel weer in! Ben niet eenzaam ofzo hoor! Heb ook maar de kinderstoel besteld vandaag, 160 euri pff (en das nog een aanbieding!). Maar we gaan echt wel een paar jaar doen met die stoel, dus hij is het waard!
Graag gedaan hoor lieve Vigo en natuurlijk ook voor je mama Guppie! Super meis, dat je mannetje lekker is gaan slapen zonder mopperparade! Welke stoel hebben jullie besteld?
Hoi dames, @Dithje, gelukkig gaat het beter met je knokkels/jukbeen. @Pippo, jullie vakantie is officieel begonnen!! @Pam, groot gelijk dat je de worteltjes dan even laat voor wat het is. @Guppie, de Tripp Trapp is een topper. Kan idd jaren mee, dus je hebt een dure, maar wel goede investering gedaan . Fijn dat Vigo gebaat is bij even langer opblijven. @Es, fijn dat de geprakte banaan beter ging. @hier ligt zo'n 25 cm sneeuw, vanmorgen hebben we ons een weg naar buiten moeten graven, allemachtig wat een pak. Zal even fotootje plaatsen in album. Tenslotte wil ik jullie allemaal vast een hele fijne Kerstmis wensen met jullie gezinnetje, maak er iets moois van!! Wij gaan vanavond eten bij mijn zusje en vriend. Morgen zijn we bij mijn andere zus (die eerst even moet werken) en hebben daar kerstdiner met mijn hele familie. 2e kerstdag zijn we bij mijn schoonmoeder. En dan gaan we uitbuiken.....
Guppie super ook die kinderstoel, idd even een investering. J2j wow wat veel sneeuw zeg bij jullie. Hier heeft het niet meer gesneeuwd. Lekker vanavond bij je zusje en vriend eten, veel plezier. Wij gaan morgen dus smiddags naar mijn schoonouders, en savonds werk ik. Zondag dan komen mijn moeder, en broer en vriendin hier gourmetten. Mijn vader komt smiddags even langs met zijn vriendin
Pam: stoppen om het aan manlief over te kunnen laten s nachts is hier niet eens een gedachte aangezien manlief er om 20 over 4 uit moet, 5 dagen in de week en om 5 uur vertrekt .. Dus om het cru te zeggen, ik sta er toch grotendeels alleen voor. Hij gaat 5 uur weg en komt kwart over 5/ half 6 thuis.... Dus voor mij zou het nog vermoeiender zijn om te stoppen en met fv te beginnen waarschijnlijk !! Dithje: onze plannen: vanavond gewoon thuis, 1e kerstdag bij mijn ouders: waar mn broers ook zijn, opa en oma en nog een oom dus erg gezellig Daar gaan we dus morgenmiddag heen en eten daar met z'n allen. 2e kerstdag komt de s.fam hier s middags en s avonds eten ze hier.. Ook wel gezellig hoop ik !! Wil namelijk niet 2 dagen met Rinze de hort op... En sneeuw??? Hier zie ik zelfs het gras boven de sneeuw uitkomen.. Vanochtend heb ik nieuwe schaatsen gekocht... Pff rib uit m'n lijf, maar dan kan ik meteen jaren vooruit hoop ik .. En ach 13e maand gehad !! En voor Jildou glij-ijzertjes dus als kor zo thuis komt hoop ik nog even te kunnen gaan testen maar kan ook wel dat het morgenochtend even wordt met Jildou en dan morgenmiddag met mn broer en schoonzusje even voordat we weggaan !!
Iedereen een fijne kerstavond gewenst en een zalig kerstfeest! Voor degenen die uit huis moeten, voorzichtig!
Sam, als je maar geniet van hebt van je ijsschaatsen ! En veel plezier morgen! Guppie, zo tripp trap is best duur maar erg duurzaam...