Juli 2010 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door guppie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dames ik wens jullie op de valreep nog even een fijne kerst! Voor sommigen de eerste kerst als mama :)

Tripp trapp gaan we ook zeker heel blij mee zijn! We hadden voor Ymke de ikea stoel, fijn maar oh zo lelijk. We kwamen erachter dat je zo'n ding toch wel heel lang gebruikt, dus vinden we ook geen probleem om het geld eraan uit te geven!

@Sam, ik weet niet of ik het al eens gezegd had, maar hier ook zo hoor, met werk van manlief. Hij is zelfs meestal tegen half 7 pas thuis en werkt ook op zaterdag. In de zomer geen dag extra vrij. Maar je moet doen waar je gelukkig van wordt en ik sta wel achter hem. Zal jij vast herkennen.
    Leuk, Jildou op de ijzers! Al geprobeerd?

Ik heb uiteindelijk toch 2 slapende kinderen (18:00!!!) MEt Ymke geprobeerd het slaapje achterwege te laten, en viel alsnog in slaap en Vigo heb ik even laten mopperen en ligt ook lekker te ronken. Fijne dag gehad! Nu is het wachten op Rinaldo en dan pannenkoeken bakken :D Hij neemt nu 3 weken vakantie, dus dat wordt vast gezellig!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie nee wist ik niet. Hier is het niet manlief z'n keus hoor. Maar goed het is wel werk en betaald goed, dus dan is het het een of het ander ;) !! Ik hoop dat als we uit de babytijd zijn, ik een dag extra kan werken en hij een dag minder. Dat lijkt hem ook heel fijn..

Ja hier geschaatst.. Voor mezelf ontzettend wennen. Heb er maar even op gestaan, aangezien Jildou stilzat ;) maar goed, die slag vind ik wel weer.... Maar Jildou vond het geweldig :D . Morgen maar weer, denk dat we dan een stoeltje voor haar meenemen, is wat makkelijker voor mij ;) !!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    pfff wat een sneeuw hier vandaag, echt niet meer normaal! En glad dat het is! Wij zouden vanavond eigenlijk naar t ziekenhuis op bezoek gaan bij mn schoonvader en Jayden meenemen maar ik ben toch thuis gebleven want ik vertrouw het niet hoor!

Ik heb mn kerstkadoo al gekregen, een blackberry. Morgen kadootjes bij ons mam thuis.

@ iedereen, ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen!

@ j2j, met mn schoonvader gaat het met kleine stapjes vooruit.
    Maar hij zal wel nog steeds een hele tijd in het ziekenhuis moeten blijven. Krijgt nu ook veel fysio omdat zijn spierkracht helemaal weg is doordat hij al 6 weken op bed ligt. Maar het gaat gelukkig steeds een beetje beter

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Goldy :D !! Hmm jeetje balen van de gladheid daar zeg :( Maar je hebt gelijk!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij komen net bij de HAP vandaan..

Ik ben keihard gevallen door die klote sneeuw, het is hier echt een ijsbaan in de straat! :( Ik ging even een rondje doen met de hond en BOEM daar lag ik!!

Pols helemaal dik en scheef.. pezen uitgescheurd, en nu in het verband en rust houden! ''gelukkig'' is het links en ben ik rechts ;)
    Wel pijnstilling gehad, want phoeee ik ging zowat van me stokkie van de pijn..
    Hoop dat ik vannacht beetje kan slapen!

Leuk hoor zo'n kerstavond!!! Heel je avond naar de kl*te!! ga zo maar naar bed.. ben beetje saggie

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, he toch meis, wat super kl*te voor je en dan ook nog op kerstavond! dikke knuffel en slaap lekker!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou idd, anders zit het jullie ook eens mee zeg Es :( Dikke knuffel, sterkte en hopelijk een goede nacht!! Slaap lekker! Ik ga ook m'n bed in!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, jeetje meid...zal je wel veel pijn in hebben...veel beterschap en dikke knuffel!

Zo hier is alles in rust...beebje op zijn gewone uur in bed ;)! Zoonlief rond 22u en dochterlief rond 22u50. Alles al afgewassen en lekker nu met de beentjes in de lucht ;)! Ochh...en heb een grote ontdekking gedaan ;)! Beebje zijn 1ste tandje is erdoor :)!

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel iedereen en Zalig kerstfeest! Veel plezier morgen op kerstdag :)!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Es wat vervelend joh! Knuffel!

Wauw Pippo, beebjes eerste tandje :)

Hier; net terug van het diner bij mam en haar man. Was errug gezelli en heeeeeel erg lekker. Lucaatje ligt alweer in z'n eigen bedje en is nu stil. Hij werd meteen wakker toen we hem over wilden pakken en eenmaal thuis in bed begon hij ook wel te huilen, arme stakker. Hopelijk slaapt hij wel een paar uurtjes achtereen en ik dus ook... Wel beter voor mijn lijf met al die champies en vino's ;)
    Ik ga mijn bedje ook opzoeken, morgen flink aan de bak om het kerstfood te prepareren ;)

FIJNE KERSTDAGEN LIEVE MEIDEN!

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! Slaap lekker en succes morgen met de kerst maaltijd te bereiden.. Zal vast heerlijk zijn!

ik ga ook mn bed opzoeken, truste!

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, het is bedtijd.

We hebben een gezellige avond achter de rug met veel mimosa's hik :D

Net alle cadeautjes voor de kids ingepakt. Die krijgen ze morgenochtend en manlief en ik hebben elkaar net cadeautjes gegeven om 12 uur. Onze traditie voordat de kids er al waren ;). Nu nog even naar zuid-amerika bellen om een fijne kerst te wensen en dna gaan we ook naar boven.

Slaap allemaal lekker en thanks voor de felicitaties voor de 5de vermaanddag van onze kleine meid.

Es, hoop dat je een beetje kan slapen met de pijn. Sterkte.

x

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijne kerst lieverds.

pippo.zozo al een tandje.leuk!

Nou zal mn bed uit.straks schaatsen met Jil.eerst even helpen met t douchen etc.

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Veel schaats plezier Sam!

Wij hebben een one of a kind kerstkado gehad van Luca: hij heeft ons laten uitslapen tot half 9 :$:D
    Ga nu even ontbijten en alvast beginnen met de voorbereidingen voor vanavond.

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieffies een fijne kerst! Kussie van ons

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Dithje.. Helaas hier niet zo'n fijn cadeau :p ... Maar ach ;) ! Het went!

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    pippo:leuke foto,s!!

es:balen dat je gevallen bent!! het is hier ook zo glad! zat ook vast met mijn auto gister,3 ouwtjes hebben mij geholpen hihihi

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, jeetje meid zit je ook niet mee he! Sterkte met je pols.
    Hoe is het met de pijn?

@ Dithje, ow dat is een heerlijk kerstkado.

@ Sam, weer een slechte nacht achter de rug?

@ All, zo mijn eerste avond overleefd. Vanavond nog 1 avond en dag 1 hele dag vrij, hihi.
    Isa was vannacht een beetje van haar stuk. Werd wakker en huilen.
    Ik tutje brengen maar ze lag natuurlijk al te slapen toen ik terug kwam van mijn werk. Ze had in de gaten dat ik het was en volgens mij had ze me een beetje gemist, haha. Wilde weglopen en ze begon te huilen. Even opgepakt, ze legt haar hoofdje tegen me aan en valt in slaap. Zo aandoenlijk.

19. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    Zalige kerstdagen lieve meiden!
    Lekker genieten van jullie gezinnetje!

xxx

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden.

Weinig geslapen vannacht.. Had echt veel last! :(
    Mja.. komt goed!

Naomi net in bad gedaan, ligt nu ff te slapen.. Vincent zijn kleren net gestreken, ik ga zo douchen en dan als Naomi wakker is de fles geven en haar kerst-kleertjes aan doen ;)
    Rond kwart over 1 gaan we vertrekken.. en phoeee wat een hoop moet je meenemen voor 1 dag :$ Heb maar lijstje gemaakt kan ik het afstrepen als ik het heb :p En dan heb je ook nog een hond bij je.. HALLELUJA!!!
    Maaaaar ik hoef vanavond niet te koken.. haha das een voordeel! We eten lekker varkenshaas! :) Mijn papa kan goed koken!

Iedereen een fijne kerst!!!

Deel Deze Pagina