Sterkte ermee Es! Fijne dagen iedereen! Hier een gewone dag... vannacht weer 3x gevoed, vanmorgen nog lekker met zn drietjes in bed blijven liggen en nu aan de poets Dametje wilt alleen de laatste paar dagen ook overdag niet meer zo goed slapen dus die ligt nu op mijn arm... Hier (limburg) dus ook enorm veel sneeuw en zaten gisteren ook vast met de auto. Ook op mijn werk kwamen alleen de clienten die dichtbij wonen want de taxibusjes reden niet.. Morgen gaan we trouwens wel gezellig bij mijn ouders eten maar zelf vieren en versieren we dus niets..
Fijne 1ste Kerstdag! Tjee hij is wel erg wit dit jaar.... nog meer sneeuw gevallen. Dat mag van mij wel stoppen want zodirect gaan we de auto inladen (2 kinderstoelen mee) en gaan we met zijn alleen (incl. mijn ouders) bij mijn zus en haar familie een 6 gangen dinner eten Kijken hoe lang de boys het volhouden. Vanochtend thuis met de cadeautjes onder boom wat supergezellig. Nu ligt iedereen plat. Ook heerlijk die rust eventje Rij voorzichtig en veel plezier allemaal!
Jeetje Es, wat een pech! Dithje, die Luca heeft wel goede slaapzin de laatste dagen! Hier lekker dagje thuis gehad, morgen pas familiegedoe. Heb eigenlijk mn buik al wel weer vol van kerst Kwam er vandaag achter dat Rinaldo veel beter is in hapjes geven. Ik heb al een soort van tegenzin in die hapjes en wilde al gaan stoppen, maar hij kreeg er zo een half potje in, en met smaak! Ik ben er gewoon te mutserig voor denk ik Dus hij mag de komende 3 weken Vigo hapjes geven, doet ie ook nog wat nuttigs in zn vakantie
Haaaaaaaaaaai lady's!!! Wij waren om half 10 thuis! Naomi de fles gegeven en in bed gegooid en sliep gelijk! haha drukke dag!! Maar wel super gezellig gehad!!! Naomi was onwijs vrolijk de hele dag, heeft gewoon bijna niet gehuild en is super lief geweest de hele tijd... Ongelooflijk want ze heeft in totaal maar 1,5 uur geslapen in de kinderwagen en verder gewoon wakker en vrolijk geweest! O ja met mijn pols gaat het wel redelijk, heb het verband eraf gehaald want dat knelde als een gek.. als ik maandag nog zo'n last heb ga ik wel naar me eigen huisarts.. Ik zal even een paar foto's spammen van vandaag!! Bekijk bijlage 117184
Leuke foto's Es!! Hier ook een topdag gehad. Schaatsen was geweldig Ben helemaal happy met m'n nieuwe schaatsen ! En Jildou vond het ook weer erg leuk !! Morgen weer als het weer meezit!! Vanmiddag bij mn ouders geweest. Rinze en Jildou weer flink verwend. Jildou lag pas 20 over 10 in bed. Ze had vanmiddag ook niet geslapen, alleen 10 min in de auto. Thuis was ze toen wat over dr slaap heen en heeft wel op bed gelegen maar niet geslapen. En we hebben haar niet gehoord. Heerlijk gespeeld, gegeten en geen huiltje gehoord! Echt superrrr!! Rinze heeft het voor zijn doen ook top gedaan! Eigenlijk net zoals hij thuis doet, dus geen klagen !! Morgen schoonfam hier. pffff.. Niet heel veel zin in maar ach.. Komen we ook wel weer doorheen Nu eerst zo maar lekker naar bed! Ben KAPOT!! Slaap lekker!
Leuke foto's Es! Hmmm die slaapzin valt tegen hoor Guppie. Morgenvroeg zet ik om 7 uur de wekker weer, want dat uitslapen doet geen goed. Al 2 dagen op rij uitslapen voor Luca en al 2 dagen overdag niet willen c.q. nauwelijks willen slapen. Geen succes dus en terug naar ritme en regelmaat Super Sam dat het zo goed is gegaan met de kids vandaag! Oooh wat heerlijk joh dat het schaatsen zo gezellig was. Hoe gaat het met Jildou op d'r ijzertjes, kan ze er al aan wennen? Hier; drukke dag achter de rug maar wel een voldaan gevoel. Het was erg gezellig en zeker geslaagd. Manlief en ik stonden om 11 uur al in de keuken vanochtend om alles te prepareren en om 17 uur waren we klaar We hadden dan ook voor een heel weeshuis eten Morgen geen plannen, lekker met z'n drieen en ik hoop dat het weer een beetje mee zit zodat we nog een flinke wandeling kunnen maken.
Dithje: Jildou ging al heel mooi op dr ijzertjes. Alleen eind van de ochtend is ze vaak moe en dat was ze nu ook en niet supervrolijk meer toen .. Ff een foto nog en dan ga ik naar bed !!
Leuke fotos es! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad sam Slaap lekker! HIer ook leuke dag gehad. Morgen eerst naar ziekenhuis en savonds wokken/gourmetten bij ons
Aaaah so cute Sam! Fijn Goldy dat jullie een leuke dag hebben gehad. Succes in het ziekenhuis morgen en veel plezier met gourmetten! Slaap lekker ladies!
Mooie foto's van Es en gezinnetje ! Sam, topdag/avond gehad ! Een leuke foto van Jildou! Dithje, zo lekker gekookt met manlief ! Was het ook lekker?! HIHI stout van me...! Slaapwel en tot later !
Zag weer een paar leuke foto's voorbij komen van sam en es, helemaal leuk. Allemaal een leuke dag gehad! Ik heb mijn laatste avondje er weer op zitten en morgen lekker een dagje vrij, heerlijk. Meiden slaap lekker!!
Goedemorgen, En toen was er...............weer sneeuw Blegh ik ben die sneeuw zo zat dus bij deze: GRATIS af te halen een lading SNEEUW Hoe was jullie nacht dames? Veel plezier vandaag op deze 2e kerstdag! Marsim geniet lekker van je vrije dag meis!
Nou hier ook sneeuw.en er komt ook nog wat aan.ships want wilde schaatsen.maar even zien dus.hier Rinze tot 5uur geslapen.top dus daarna tot 8uur lekker bij ons en Jildou kwam om 6.15 ook bij ons en ook tot 8 geslapen.dus niet verkeerd.Rinze klinkt alleen wat pseudokroep achtig.net een zeehond.maar niet ziek verder.